Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2023–2024

  • 585 492
  • 2 348

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Kova hankinta Tapparalta tämä W statsien perusteella. Olisi ollut juuri se fyysinen palanen mikä
Ilvekseltäkin puolustuksesta toistaiseksi puuttuu. Ehkä Ilveskin vielä löytää vastaavan jostain.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • EbmqBHiXgAE6DfQ.jpg
    EbmqBHiXgAE6DfQ.jpg
    69,8 KB · kertaa luettu: 216

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Kova hankinta Tapparalta tämä W statsien perusteella. Olisi ollut juuri se fyysinen palanen mikä
Ilvekseltäkin puolustuksesta toistaiseksi puuttuu. Ehkä Ilveskin vielä löytää vastaavan jostain.

Miten Ilvekseltä puuttuu fyysinen palanen puolustuksesta? Siellä on jo enemmän tai vähemmän fyysisiä Latvala, Masin, Friman, Parikka.. No joo yhtään varsinaista nyrkkisankaria ei ole, mutta ei kyllä tarvitsekaan.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Miten Ilvekseltä puuttuu fyysinen palanen puolustuksesta? Siellä on jo enemmän tai vähemmän fyysisiä Latvala, Masin, Friman, Parikka.. No joo yhtään varsinaista nyrkkisankaria ei ole, mutta ei kyllä tarvitsekaan.
No kai nämä ovat makuasioita mutta minun papereissani ainoa fyysinen pakki noista on Masin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Miten Ilvekseltä puuttuu fyysinen palanen puolustuksesta? Siellä on jo enemmän tai vähemmän fyysisiä Latvala, Masin, Friman, Parikka.. No joo yhtään varsinaista nyrkkisankaria ei ole, mutta ei kyllä tarvitsekaan.

Täysin samaa mieltä. Turha näitä 5 minsan pakkeja on raahata Liigaan. Ei täällä kuitenkaan tapella ja käytännössä mitään muuta Witkowskia ei kentälle tuo (tai ei ole ainakaan NHL:ssä tuonut). Pelannut sekä nelosen laidassa että pakkina noita muutamia minsoja per peli.

Jos Ilves jotain pelaajia hankkii niin itse toivon, että fyysisyyden ja kovuuden lisäksi pelaaja osaisi myös pelata.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Täysin samaa mieltä. Turha näitä 5 minsan pakkeja on raahata Liigaan. Ei täällä kuitenkaan tapella ja käytännössä mitään muuta Witkowskia ei kentälle tuo (tai ei ole ainakaan NHL:ssä tuonut). Pelannut sekä nelosen laidassa että pakkina noita muutamia minsoja per peli.

Jos Ilves jotain pelaajia hankkii niin itse toivon, että fyysisyyden ja kovuuden lisäksi pelaaja osaisi myös pelata.
Eli paskaa siis haukattiin :(. Katotaan nyt kuitenkin muutama peli, jos Witkowskista olisi muutakin hyötyä kuin portsarin hommiin Ale Pupiin.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Täysin samaa mieltä. Turha näitä 5 minsan pakkeja on raahata Liigaan. Ei täällä kuitenkaan tapella ja käytännössä mitään muuta Witkowskia ei kentälle tuo (tai ei ole ainakaan NHL:ssä tuonut). Pelannut sekä nelosen laidassa että pakkina noita muutamia minsoja per peli.
Aika vahvasti lausuttu ennen yhtäkään peliä Liigassa...Tapparassa tämän profiilin pakkihankintaan on vuosien varrella totuttu ja melkein aina niistä on leivottu kovaa, mutta herrasmiesmäisesti pelaavia pelimiehiä, joten pelko pois siellä naapurissakin, ei tää pure.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Aika vahvasti lausuttu ennen yhtäkään peliä Liigassa...
Niin, mielestäni lausuin sen mikä rooli on ollut NHL:ssä. Pelillisesti ei ole tuonut kentälle oikein mitään, corsit on pääosin NHL:n heikoimpia ja roolina on ollut taklata ja tapelle. Hyvä puoli, että pystyy nuo 5-10 minsaa pelaamaan niin hyökkääjänä tai pakkina eikä taso tipu.

Voihan tuo Liigassa olla vaikka Seppälän tasoinen pelimies eikä häntä ole vain osattu NHL:ssä hyödyntää. Vähän epäilen, mutta antaa toki näyttää taitonsa. Ilvekseen vaan kaipaisin enemmän oikeaa pelaajaa jos päädytään esim Gregoire vaihtamaan. Ei kai Gregoiressakaan mitään vikaa nyrkkihippasilla ole, mutta pelillinen anti on kovin vaatimaton.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
muuta Witkowskia ei kentälle tuo (tai ei ole ainakaan NHL:ssä tuonut)

Tässähän se virhe tulee, että verrataan Tapparaa ja Liigaa NHL-joukkueisiin. Aika erikoista mielestäni...
 
Täysin samaa mieltä. Turha näitä 5 minsan pakkeja on raahata Liigaan. Ei täällä kuitenkaan tapella ja käytännössä mitään muuta Witkowskia ei kentälle tuo (tai ei ole ainakaan NHL:ssä tuonut). Pelannut sekä nelosen laidassa että pakkina noita muutamia minsoja per peli.

Jos Ilves jotain pelaajia hankkii niin itse toivon, että fyysisyyden ja kovuuden lisäksi pelaaja osaisi myös pelata.
Nykyään NHL on sen verran täynnä taitoa ja liikettä että ei siellä nykyään pääse pelaamaan jos ainoat avut on nyrkit ja poikkarit.

Veikkaan että jos tämä olisi tullut Ilvekseen, olisi tuo sinun kirjoitus erilainen.
 

Tuima

Jäsen
Mielenkiintoinen haku. Varsinkin kun kyseessä on Tapparan haku. En muista onko Tapparassa ollut tämän profiilin lakaisijaa aikaisemmin.

Vastahakoisuudesta päätellen olisi tämä mystinen ja hampaaton mahtunut muidenkin jengeihin.

Seurantaan.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Veikkaan että jos tämä olisi tullut Ilvekseen, olisi tuo sinun kirjoitus erilainen.
Voit lukea kommenttini Jeremy Gregoiresta, jonka osaaminen on painottunut hyvinkin samalla tavalla. Ja siis olen oikeasti sitä mieltä, että kovuutta ja taklauksia tarvitaan Liigaan lisää. En vaan usko, että Witkowski sopii Liigaan kovinkaan hyvin - luultavasti ihan samat ongelmat kuin Gregoirella (puutteellinen pelikäsitys, ei ehdi, vääränlaista kovuutta = jäähyjä).
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Voit lukea kommenttini Jeremy Gregoiresta, jonka osaaminen on painottunut hyvinkin samalla tavalla. Ja siis olen oikeasti sitä mieltä, että kovuutta ja taklauksia tarvitaan Liigaan lisää. En vaan usko, että Witkowski sopii Liigaan kovinkaan hyvin - luultavasti ihan samat ongelmat kuin Gregoirella (puutteellinen pelikäsitys, ei ehdi, vääränlaista kovuutta = jäähyjä).

Miehestä ei siis mitään tietoa miten operoi jäällä, mutta mielipide on jo muodostettu, että ei tule pärjäämään? :D

Eliteprospectsin kevyessä scouting reportissa ainakin kehutaan pelikäsitystä, mutta eivät ne ole saaneet seurata vuosikausia veijareita ja virtuooseja, niin tuskin omaavat riittävää pelisilmää arvioida pelaajia.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Voi olla Tapparalta ihan hyväkin haku, ainakin tosi mielenkiintoinen. Muistelin, että Wingsissä oli pelannut aiemmin. NHL-tasolle oli aika turha ukko, mutta Liigassa voi onnistua.

Ihmettelen silti miten paljon Tapparan faneja kiinnostaa yksi tai kaksi negatiivista kommenttia tällaisesta hankinnasta. Jos Ilveksellä olisi viime aikojen mestaruuksia yhtä paljon kuin toisessa päädyssä, niin mä ainakin antaisin joutavien höpöttelyjen olla kun mestaruussormukset tukkisivat korvat.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Miehestä ei siis mitään tietoa miten operoi jäällä, mutta mielipide on jo muodostettu, että ei tule pärjäämään? :D
Siis miehestähän on paljon tietoa miten operoi jäällä. NHL:ssä on pelannut päälle sata matsia ja useamman pelin on kaverilta nähnyt. Ihan sillä perusteella tuota viestiä laittanutkin. Mutta kun tuntuu menevän niin tunteisiin Tapparan faneilla niin olkoon tässä oma lusikkani tähän soppaan.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Kyllähän tällainen iso fyysinen pelote on aina kiva löytyä joukkueesta. Tapparan toimistolla yleensä aika hyvin tiedetty mitä saadaan kun näitä isoja ulkkaripakkeja tänne roudattu mutta kyllä minä ymmärrän vallan hyvin että tämä hankinta aiheuttaa ihmetystä. Itse olen myös todella skeptinen miten liike riittää ja pystyykö isolla kentällä ja liigan säännöillä auttamaan joukkuetta muutoin kun tarjoamalla kansalle sirkushuveja. Annetaan kuitenkin miehen näyttää, näitä pakkeja ehtii kyllä sitten hankkia tarvittaessa myöhemmin lisää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös