Itse en kyllä asiaa ihan noin näe, että KalPan kärkipelaajilla tulisi Tervosen kanssa mitään ongelmia vaikka tulokas päävalmentaja onkin kun kuitenkin herrat Hartikainen, Rissanen, Kiiskinen, Lappalainen, Klemetti jne... ovat seuran omia kasvatteja ja heistä nuo kokeneemmat kaverit tulevat koko loppu uransa pelaamaan KalPassa, Tervonen on myös kaikille tuttu jo useamman vuoden ajalta, myös varmasti Hartikaiselle joka on seuran osa omistaja. Minusta tuo on aika eri asia kuin ensimmäiseksi kaudeksi seuraan tulleet Kärppien ulkkarit jotka tulivat täksi kaudeksi Mäntymaan alaisuuteen aika erilaisilla motiiveilla.
Nuo KalPan kokeneet pelaajathan pelaavat kaikki alennus hintalapuilla, koska he haluavat pelata nimenomaan KalPassa. Itse uskon myös, että kyseiset kaverit ei antaisi, koskaan meningin mennä sellaiseksi mitä se meni Mäntymaalla Kärpissä vaan he kyllä siitä vaatimustasosta pitävät osaltaan huolta. Noille pelaajille ei ne omat tehot ole niin tärkeitä enää kuten ovat haastatteluissakin sanoneet vaan se, että KalPa joukkueena voittaa ja pärjää.
KalPalla on myös nuorempia omia kasvettaja ihan hyvin joukkueessa jotka pelaavat sille logolle. Vaihtuvuushan tulee olemaan pelaajiston osalta todella pientä ja kaikki tuntevat jo Tervosen entuudestaan kun hän on KalPassa ollut jo useita vuosia. Itse en siis nää, että tuossa mitään ongelmaa tulisi, mutta ihan mielenkiintoinen näkemys toki. Tietysti joku yksittäinen uusi pelaaja sellainen voisi olla kenellä olisi näkemys eroja esim roolistaan kuten vaikka Larsenilla ja Karjalaisella oli tällä kaudella, mutta näitähän nyt tulee kaikille välillä ja sitten matka jatkuu ja homma toimii.
Pahoittelut, tämä on täysin väärä ketju tälle keskustelulle.
E: Tietenkään tämäkään ei takaa sitä, että Tervonen automaattisesti onnistuisi tehtävässään, mutta sitä en nää, että siellä jotakin erimielisyyksiä tulisi Tervosen ja noiden pelaajien osalta mikä vaikuttaisi pelisuorituksiin joukkkueella. Lisätään nyt vielä, että Klemetti ja Kiiskinen ei tähtipelaajia ole, mutta kärkipelaajia kylläkin etenkin omassa roolissaan.
No turhapa tätä on jauhaa antaa miehen näyttää ensi kaudella toimiiko homma vai ei.