Tuossa Ässät - HPK pelissä katsoinkin, että kukas tämä puolustaja on ja oli kyllä todella pienen kokoinen pakiksi. Hyvin pelasi, koostaan huolimatta!HPK:n pakki Matias Haarasella on painoa komeat 60 kilogrammaa. Siinä on melko kevyt kaveri, löytyykö ketään Liiga-historiasta jolla olisi vitosella alkava lukema? Teholukemissa Haarasella on komea +5, vaikka joukkue on kuraa, joten ei haittaa vaikka olisi kevyt kaveri.
Joko on KalPalla ennätys maalintekemättömyydessä? Nyt on yli 231 min selostajan mukaan....
Maaliton putki katkesi sitten ajassa 328.31 ja Lammassaari teki Liiga-KooKoon ensimmäisen maalin.
Olikohan joku IFK-Tappara jossa jompikumpi nousi 0-5-tilanteesta 6-5 - voittoon...E: mikä on suurin tappioasema, josta on noustu suoraan voittoon? Entä sama, mutta jatkoajalla voittoon tai edes jatkoajalle?
Olikohan joku IFK-Tappara jossa jompikumpi nousi 0-5-tilanteesta 6-5 - voittoon...
Jaa. Se oli näinkin ylivoimainen matsi, mä muistin että 6 maalia ois ollut maksimi Kukas teki sitten ratkaisumaalin, IFK:n pelaaja vai?Ei muuten noussut voittoon, Tappara Johti peliä 0-6 toisen erän alussa. HIFK heräsi ja meni ohitse 7-6 tilanteeseen mutta joku Ruudun veljeksistä teki oman maalin vikalla minuutilla ja pelasti Tapparan nöyryytykseltä ja peli päättyi 7-7
Meni päätty 7-7. Kävipä vielä niin hienosti että 7-7 tasoituksen HIFK teki sit omiin tai ohjautui omiin. Ironista sinällään että nouset 6 maalin takaa vielä ohi ja sit omasta pelaajasta tulee 7-7 tasoitus. Hulluin kiekkomatsi mitä olen nähnyt. Vuosi taisi olla 2002 ja tuuri sattui että tuonne silloin päätyi.Jaa. Se oli näinkin ylivoimainen matsi, mä muistin että 6 maalia ois ollut maksimi Kukas teki sitten ratkaisumaalin, IFK:n pelaaja vai?
E: Vai menikö tää vanhalla pistesysteemillä?
Mitkähän mahtaa olla suurin ja pienin torjuntamäärä maalivahdilla liigapelissä jos jätetään pleijaripelit laskuista?
Minulle ei tule yhtä pitkää katkotonta pätkää missään ottelussa, mutta onko pisin jakso?
Otteluketjuun kirjoitinkin aiheesta, että muistaakseni joskus 2000-luvun alussa TPS pelasi jossain tv-pelissään 1. erässä samanlaisen noin yhdeksän minuutin pätkän ilman katkoa. Noista sekunneista en sano mitään, voi olla että oli enemmän kuin Lukon ja JYPin matsissa, tai sitten vähemmän.Lukko - JYP ottelussa pelattiin tänään kolmanen erän lopussa tv-selostajan mukaan 9 min 10 sek ilman katkoja, jopa toinen mainoskatko jäi väliin.Minulle ei tule yhtä pitkää katkotonta pätkää missään ottelussa, mutta onko pisin jakso?
Eurohockey -sivuston mukaan TPS:n riveissä on ollut vähintään yksi Virta* -niminen pelaaja tai valmentaja joka vuosi kauden 1995-1996 jälkeen.
Tammikuussa 2008 Jokerit-Lukko päättyi kotijoukkueen vähämaaliseen voittoon, oliskos ollut 3-0. Lukon veskari Petri Vehanen torjui 26+17+19=62 kertaa.Mitkähän mahtaa olla suurin ja pienin torjuntamäärä maalivahdilla liigapelissä jos jätetään pleijaripelit laskuista?
Mun mielestäni näitä on kysytty aiemminkin - saattaisiko vastauksia löytyä Sekalaisia kysymyksiä jääkiekosta -ketjusta?Mitkähän mahtaa olla suurin ja pienin torjuntamäärä maalivahdilla liigapelissä jos jätetään pleijaripelit laskuista?
En tiedä onko dataa mutta semmonen tunne että KalPassa joku otti nollapelin 9torjunnalla. En väitä faktaksiMun mielestäni näitä on kysytty aiemminkin - saattaisiko vastauksia löytyä Sekalaisia kysymyksiä jääkiekosta -ketjusta?
TPS:n osalta mä ainakin olettaisin, että Tuomo Karjalainen on pelannut "helpoimman" nollapelin.
29.01.2004 TPS-ÄSS 7- 0 (3-0,2-0,2-0) 7391
Torjunnat:
Tuomo Karjalainen, TPS 2+6+2=10
Mä olen melkoisen varma, että keskustelua maalivahtien torjuntamääristä löytyy linkittämästäni ketjusta.
En tiedä onko dataa mutta semmonen tunne että KalPassa joku otti nollapelin 9torjunnalla. En väitä faktaksi
Pari viikkoa sitten taisi tulla tappio alle kymmenellä torjunnalla Lukkoa vastaaan Kilpeläiselle. Sotkitko siihen?
Drew Stafford teki yön ottelussa maalin kahden eri maalivahdin taakse ja aikaa maalien välillä kului vain 3:43. Onkohan joku ohittanut kaksi eri maalivahtia nopeammassa ajassa? Ja kukaan tuskin on päässyt kolmen eri maalivahdin taakse tekemään maalia yhdessä ottelussa?