Hattutemppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
IFK tehnyt edelliseen kuuteen otteluun yhden maalin ja senkin miinuskulmasta.
Neljään otteluun.IFK tehnyt edelliseen kuuteen otteluun yhden maalin ja senkin miinuskulmasta.
Kenen toimittajan mukaan putki jatkui vielä tänäänkin??Heikkisen nollaputkesta kirjoittamaani uutiseen oli tosiaan eksynyt tekstiosaan kirjoitusvirhe. Pelicans-ottelussa Heikkinen piti nollan 50 minuuttia 50 sekuntia ja tämä korjattiinkin jo eilen illalla itse juttuun. Itse nollaputken pituus on kuitenkin oikein ja virhe oli vain tekstissä (50:50 + 0:33 + 60:00 + 60:00 + 54:25 = 225:48).
Itse data on otettu suoraan jääkiekkoliiton tulospalvelusta mm. juuri siksi ettei Liigan nykysivuista ole tilastopuolella juuri mihinkään. Noiden maalivahtien nollaputkien laskemiseen olen itse asiassa kirjoittanut oman ohjelmansa.
Edellinen Jatkoaikaan kirjoittamani juttu muuten kertoikin juuri siitä miten laukausten tilastointi on muuttunut. Muuta kritisointiani Liigan sivustoa kohtaan voi lukea twittertililtäni @smliigadata. Samalla tilillä julkaisen myös erilaista muuta tilastoihin liittyvää dataa.
Mikä on pisin maaliton putki jollain joukkueella.
Liigassa pisimmän maalittoman putken on kellottanut JYP vuonna 2005, jolloin nollaputki kesti yhteensä 298.18 minuuttia.
-meillä oli myös ennen Burakovskyä ja Åhlundia ketju Larsson-Berndtsson-Sjögren joka oli sen kauden parhaita koostumuksia. Löytynee siis jo yhtä kautta aiempaa.Jos pitäis ruotsalaisista arvata, niin keväällä 98 Ilves laittoi puolivälierien avaukseen SaiPaa vastaan kasaan ketjun Larsson-Åhlund-Burakovsky. Peli päättyi 10-2, niin siinä voisi olla potentiaalia jos joku vaan löytää pelin tarkemmat tilastot.
Vieläkös nollapeliin riittää se, että pelaa yli 30min ottelusta? Näitähän tulee joskus, että aloittava veskari hooveroi urakalla alkuun ja maalivahti vaihdetaan ennen pelin puoltaväliä. Sitten vastustajallakin suurin into on jo lopahtanut ja vaihdettu maalivahti kerää tilastoihinsa nollapelin, vaikka omalle porukalle tuli muuten rumasti turpaan.Mää oon vähän puritaani, mutta en osaa ajatella nollaputkena tuollaista, kun ne pelit eivät ole peräkkäin vaan välissä pelaa toinenkin maalivahti. Sellainenhan altistaa enkkamanipuloinnillekin, kun molari pelaisi vain kaikki "varmat nollapelit" ja toinen ottaa kovat joukkueet.
IFK on sarjajumbona kun lähes kolmannes sarjasta on pelattu. Löytyykö historiasta vastaavaa? Kuitenkin puhutaan seurasta joka pelaa isoimmilla pelaajabudjeteilla. Onko IFK koskaan ollut näin alhaalla tässä vaiheessa kautta? Vaikea edes kuvitella.
Tämä kertoo melkein kaiken tämän kauden maalimääristä. Parissa pelissä kun osuu, niin jo johtaa maalipörssiä.Jos nyt oikein kattelin, niin Meskasen Ville oli neljä peliä aikaisemmin tehnyt nolla maalia tällä kaudella ja nyt johtaa maalipörssiä.
Lienee tämäkin jokin tilastokummajainen/ennätys, että sarjataulukon viimeisenä oleva IFK johtaa corsitilastoa selvällä erolla muihin joukkueisiin. IFK:n 5vs5 laukausten suhde +200, kun tilaston toisena olevalla Lukolla +113.
IFK on sarjajumbona kun lähes kolmannes sarjasta on pelattu. Löytyykö historiasta vastaavaa? Kuitenkin puhutaan seurasta joka pelaa isoimmilla pelaajabudjeteilla. Onko IFK koskaan ollut näin alhaalla tässä vaiheessa kautta? Vaikea edes kuvitella.
Ei löydy HIFK:n historiasta eikä ole aiemmin ollut.IFK on sarjajumbona kun lähes kolmannes sarjasta on pelattu. Löytyykö historiasta vastaavaa? Kuitenkin puhutaan seurasta joka pelaa isoimmilla pelaajabudjeteilla. Onko IFK koskaan ollut näin alhaalla tässä vaiheessa kautta? Vaikea edes kuvitella.
Ja kun pelejä katsoo niin selviää ettei olla edes lähellä voittoa. Rännistä toiseen ja toivottomia laukauksia. Kunnon Corsi kupla tuo jengi. Varoittava esimerkki siitä miten tilastot eivät aina ole totuuden mukaisia.Lienee tämäkin jokin tilastokummajainen/ennätys, että sarjataulukon viimeisenä oleva IFK johtaa corsitilastoa selvällä erolla muihin joukkueisiin. IFK:n 5vs5 laukausten suhde +200, kun tilaston toisena olevalla Lukolla +113.
Jättiläisten tappajia, mutta hiiriin kaatujia.Kerholla viimeiseen yhdeksään peliin kaksi voittoa, ne on tullut Lukosta ja Kärpistä.