Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pelicansilla oli muuten myös 2006-2007 kuusi pelannut maalivahtia. Antti Niemi (48 ottelua) oli selkeä ykkönen, mutta tuuraamassa kävivät Tommi Satosaari (8), Simo Vehviläinen (2), Janne Kurikka (1), Timo Väisänen (1) ja Olli-Pekka Turtiainen (1). Neljälle viimeksi mainitulle nämä olivat myös uran ensimmäiset ja viimeiset liigapelit ikinä.

Mutta milloin sekä Tappara, JYP että HPK ovat kaikki olleet yhtä aikaa pudotuspeliviivan alla?

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta milloin sekä Tappara, JYP että HPK ovat kaikki olleet yhtä aikaa pudotuspeliviivan alla?
Hetkellisesti ehkä jollain kaudella, mutta ei koskaan runkosarjan päätteeksi. No, pitkä matka tästä vielä siihen on. Tapparalla siis.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Helsingin IFK, Espoon juniorikoulu
Koska viimeksi on samat joukkueet kohdanneet toisensa samassa hallissa peräkkäisinä päivinä?

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho on hankkinut tälle kaudelle jo kaksi pelaajaa (Koistinen ja Kankaanperä), jotka aloittavat heti pelikiellossa vanhojen syntien vuoksi.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kankaanperälle voisi määrätä immuniteetin pelikieltoihin koska on kärsinyt jo niin monta pelikieltoa uransa aikana..
Presidentti voi armahtaa elinkautisvankejakin, niin miksei voisi puuttua tähänkin.

Sauli, tee jotain!

(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho voitti, oikeesti!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy