No tietysti voisi kun siinä maalivahti on juurikin sen kohdan edessä mihin se kiekko siellä maaliverkossa osuu.
Toki se on totta että suurelta osin kuvakulmat tuosta maalista ovat ihan perseestä, mutta kyllä se silti siinä ekassa kuvakulmassa näkyy selvästi että maaliin se menee. Tuskin olen kuitenkaan yksin tämän ajatukseni kanssa.
Sille en voi mitään.
Oispa hauska saaha sut teleportattua tai mitä se onkaan tänne hetkeksi :D Naputtelin kahta viimeistä uusintapätkää paussi paussilta eteenpäin ja myös niin, että liikuttelin hiirellä edestakaisin tilannetta. Välillä tulee sellainen olo, että voisin vaikka vannoa ettei kiekko käy maalissa :) Oot varmaan oikeassa tässä, en minä rahoja laittaisi likoon sen puolesta, ettei tää olisi maali, mutta uskon että jos näkisit saman mitä minä näen ymmärtäisit miksi tämä pohdituttaa.
E: Opettelinpa samalla ottamaan kuvankaappauksen videosta ja työstin pieneksi pätkäksi, mutta sitä ei saa näköjään liitettyä tänne sellaisenaan. Ihan siis vaan siksi että ymmärtäisit pohdintaani ees vähän paremmin, mutta ehkä sekään ei oo niin vakavaa vaikket ymmärrä, eli eiköhän tämä riitä tästä.