Minun puolesta voidaan laskea, vaikka ei olis ollu peräkkäin.Lasketaanko vain peräkkäiset vuosikymmenet?
Minun puolesta voidaan laskea, vaikka ei olis ollu peräkkäin.Lasketaanko vain peräkkäiset vuosikymmenet?
Hetken aikaa kelailin, että ei kai kumpikaan Numppa sentään Kerhossa pelannut ole.Timo Nummelinille annettiin aikanaan se yksi matsi, että pääsi kerhoon.
Myönnän, että harkitsin disclaimerin lisäämistä :)Hetken aikaa kelailin, että ei kai kumpikaan Numppa sentään Kerhossa pelannut ole.
Pitipä ihan tarkistaa, pitääkö oma mutuni paikkansa. Kahdeksan kärki järjestettynä sen mukaan, miten hyvin ovat pärjänneet bottom-seiskaa vastaan:Samaan tapaan yleensä on ollut vain pari kovaa joukkuetta, jotka eivät alakastin jengeille häviä. Nyt tuntuu, että top8-jengit häviää bottom-7:lle todella harvoin.
Lasketaanko vain peräkkäiset vuosikymmenet?
Hetken aikaa kelailin, että ei kai kumpikaan Numppa sentään Kerhossa pelannut ole.
"Ei tullut Kipru turhaan tänne Hämptoniin ÄS!"Se oli Marko Kiprusoff, joka sieltä kerran tulla tärähti. Ei soinu viulu.
Ajan tässä jarruttamatta miinaan, mutta sallittakoon: hattua täytyisi nostaa, jos joku edustaisi pääsarjatasolla mitään joukkuetta neljällä eri vuosikymmenellä, jotka eivät ole peräkkäisiä.
Kalpa tällä kaudella tähän mennessä päästänyt omalla ylivoimallaan 7 maalia. (Seuraavat joukkueet ko. tilastossa 3 maalia).
Aikamoinen poikkeama. Kalpa-tietäjät, löytyykö analyysiä?
EDIT: Lisättäköön, että sama Kalpa YV:llä itse liigan tehottomin.
Se ei kyllä toisaalta yllätä, että YV paskinta, jos omissa soi silloin noin paljon.. Alkaako olla KalPalla se tilanne, että jos joutuu ylivoimalle niin kannattaa ottaa itse samalla vaikka väärä vaihto ja pelata tasakentällisin mielummin, ei soi omissa niin paljoa?
En tiedä onko tuo varsinaisesti "vanha". Taisi tuon tapainen olla muutaman kauden käytössä 2000-luvun alussa, mutta silloin tasurikin oli vielä mahdollinen, eli ei Liigassa (tai juuri missään muuallakaan?) ole koskaan ollut käytössä tuota pöhköä NHL-pistelaskua. KHL otti sen käyttöön kännissä ja läpällä viimekaudella.Vanhalla pistesysteemillä (voitosta 2p) sarjataulukko näyttäisi seuraavalta.
Toisaalta Jypillä on melko pitkä matka kärkiKärppiin, 5 suoraa voittoa pitäisi ottaa enemmän, jotta pääsisi tasoihin. Nykyisellä pistelaskulla menisivät 5 suoralla voitolla pisteellä ohitse. Kärpillä toki ottelu vähemmän pelattuna.Kyllä suoran voiton merkitys on valehtelematta aivan valtava nykypäivänä.
Onko tästä muuten tilastoa että kuka on vanhin pelannut kenttäpelaaja? Tuppurainen on nykyään Liigan nestori, eikä se nyt niin vanha ole.IFK:n varamaalivahtina toimii tänään Jan Lundell. Lundell täytti pari kuukautta takaperin 46 vuotta ja täten on Liigahistorian vanhin kokoonpanossa ollut pelaaja. Lisäksi samalla on liigahistorian neljäs kerta kun isä ja poika ovat samassa pelaavassa kokoonpanossa.
Länsi-Suomi niminen lehti kertoo edellisen ennätyksen halluksipitäjäksi Timo Nummelinin, iällä 45 kaudelta 1993-94.Onko tästä muuten tilastoa että kuka on vanhin pelannut kenttäpelaaja? Tuppurainen on nykyään Liigan nestori, eikä se nyt niin vanha ole.
(terv. nim. 40 tuli täyteen vähän aikaa sitten)
Liiga julkaisi itse listan näistä:Länsi-Suomi niminen lehti kertoo edellisen ennätyksen halluksipitäjäksi Timo Nummelinin, iällä 45 kaudelta 1993-94.
Jan Lundell tekee liigahistoriaa - Atte Engrenin sairastuminen pakottaa HIFK:n maalivahtivalmentajan kokoonpanoon
Lundell on pelannut viimeksi kaudella 2011-12.ls24.fi
Sitten jos otetaan PR-tempaukset tms pois niin allekirjoittanut veikkaisin Perrinin Ekiä?
Kahdeksan, Jan Lundell.Liigassa neljällä vuosikymmenellä pelanneita on seitsemän:
Mika Strömberg
Vesa Viitakoski
Janne Ojanen
Marko Tuulola
Toni Koivisto
Arto Laatikainen
Tuukka Mäntylä