Ja näinhän sen olisi pitänyt olla aina.Eli RoKi voi pudottaa Sportin, mikäli Rovaniemen hallia laajennetaan, Sport on viimeinen liigassa, RoKi mestismestari ja voittaa karsinnat.
Nopeasti tulkitsin niin, että ainoastaan Mestiksen voittaja voi nousta myös tällä kaudella.Tämä jäi epäselväksi. Eli pitääkö Espoon voittaa nyt Mestis jotta voi nousta?
Jokerit ilmoittanut jo, ettei edes aio hakea liigalisenssiä vielä ensi kaudelle.Jaa, eli Jokerit ilman karsintoja ensi kaudelle liigaan ja K-Espoo sitten mahdollisesti karsintojen kautta myöhemmin.
Ei, vaan Espoo ensin suoraan ja Ketterä pelaamalla.Itse ymmärsin juuri päinvastoin. Espoo ensin suoraan ja Jokerit pelaamalla.
Tosiaan nyt mennään vielä voimassa olevalla menettelylläOlisihan sitä paljon parempiakin vaihtoehtoja tämän rinnalle ollut, mutta ei tainnut herroilla pää kestää niin kovia löylyjä. Parempi tämäkin toki kun ei mitään!
Ymmärsinkö oikein myös sen, että jos Espoo haluaa liigaan ensi kaudeksi, pitäisi myös mestaruus tällä kaudella voittaa?
Juuri niitä uutisia joita Lappeenrannassa tarvitaan. Lopetetaan se perseily ja kääritään hihat.SaiPalle huonoja uutisia...
Muotoilu oli keväästä 2024 eteenpäin, mikä jättää vähän auki koskeeko se myös kevättä 2024.Käsittääkseni ainoastaan Mestiksen voittaja voi nousta ensi kaudeksi liigaan
Eikös Jokerit jo ilmoittanut ettei pyri Liigaan vielä ensi kaudella?Jaa, eli Jokerit ilman karsintoja ensi kaudelle liigaan ja K-Espoo sitten mahdollisesti karsintojen kautta myöhemmin.
Olisin pudottanut joukkuemäärän 14 joukkueeseen, karsinnat ovat kyllä se mistä olen iloinen.Karsintojen paluusta plussaa. Mutta 16 joukkuetta...ähhh ei.
16 joukkueella voi pelata neljän kierroksen sm liigan 60 otteluun eli hyvä ratkaisu .
Tarkemmin ajatellen sehän on juurikin noin!Juuri niitä uutisia joita Lappeenrannassa tarvitaan. Lopetetaan se perseily ja kääritään hihat.
Itse ymmärsin juuri päinvastoin. Espoo ensin suoraan ja Jokerit pelaamalla.
Eiköhän se mein SaiPa ole, joka on liipasimella.Kun tuota "luonnollista" poistumaa pidetään nyt yllä, niin onkohan se siis jo todennäköistä, että sieltä joku tipahtaa konkkaan?