Ilmeisesti siis nyt kesken kauden, kun ollaan huhut 24-25 ketjussa.Viktor Lang on palaamassa Ruotsiin.
Viimeksi 20.12.24 ollut näköjään Sportin kokoonpanossa, pelasi alle 2 min kun oli Ylitalon kanssa sattui joku tilanne siinä pelissä.
Ilmeisesti siis nyt kesken kauden, kun ollaan huhut 24-25 ketjussa.Viktor Lang on palaamassa Ruotsiin.
Ilmeisesti siis nyt kesken kauden, kun ollaan huhut 24-25 ketjussa.
Viimeksi 20.12.24 ollut näköjään Sportin kokoonpanossa, pelasi alle 2 min kun oli Ylitalon kanssa sattui joku tilanne siinä pelissä.
Aika rikkonainen kausi ollut Langilla pelaa yhden pelin ja huilaa pari peliä ei edes auta Sporttia sinne varmasti ollaan hankimassa pakkia, jos Lang lähtee.Ilmeisesti siis nyt kesken kauden, kun ollaan huhut 24-25 ketjussa.
Niin kuinka paljon rahaa siitä Vehviläisestä oikein vapautui?Rasmus Asplund varsin vahvoissa huhuissa JYPiin.
Niin kuinka paljon rahaa siitä Vehviläisestä oikein vapautui?
Olisi paperilla liigan paras hyökkääjä, ja heittämällä. En vain käsitä miksi tuon tason jätkä tulisi liigaan häntäpään jengiin, varsinkin kun Asplundin AHL palkka on oletettavasti moninkertainen vs JYPin tarjous.Rasmus Asplund varsin vahvoissa huhuissa JYPiin.
Rasmus Asplund varsin vahvoissa huhuissa JYPiin.
Olisi paperilla liigan paras hyökkääjä, ja heittämällä. En vain käsitä miksi tuon tason jätkä tulisi liigaan häntäpään jengiin, varsinkin kun Asplundin AHL palkka on oletettavasti moninkertainen vs JYPin tarjous.
On kyllä vaikea ymmärtää, että miksi tämän tason pelaaja tulisi ylipäänsä Liigaan ja vielä peräpään joukkueeseen, joka on aivan sekaisin kaikella tavalla.
Kyllähän toi Asplund aika vahva ja luotettava huhu on. En ymmärrä miksi tänne tulisi, mut otan kyllä vastaan jos tulee!
Yhteistä historiaa löytyy Pennen kanssa ja vaimo raskaana - ei ehkä kiinnosta istuskella AHL:ssä bussissa.
Se miksi tulisi Suomeen eikä esim. Ruotsiin on sit asia erikseen.
Edit: Valajas kerkesi ensin!
Varmaan mennyt Asplundit sekaisin ja Rasmuksen sijaan sieltä on Turo tulossa.
Itse taas olen ihan varma, ettei Rasmus Asplund ole JYP-paitaa pukemassa tällä kaudella.Ihan varma kuitenkin olin että ennemmin tai myöhemmin se tulee.
Itse taas olen ihan varma, ettei Rasmus Asplund ole JYP-paitaa pukemassa tällä kaudella.
Jotain rajaa nyt.Olisi paperilla liigan paras hyökkääjä
Omissa kirjoissani ei tekisi edes tiukkaa. 0.6ppg Ahllässä 200 peliin, NHLlässä 185 peliä 0.3ppgllä. Lähestulkoon NHL tason kahden suunnan hyökkääjä, olisi kyllä kova tekijä. En vain millään usko että olisi tulossa Liigaan.Jotain rajaa nyt.
Lueskelin ensin tätä keskustelua, että joku Turo Asplundin pikkuveli on tulossa Jypiin ja tie on auki Mestikseen. Hetki eteenpäin ja tajusin liukuneeni kyllä erittäin vahvasti ojaan tietämyksen tieltä.Varmaan mennyt Asplundit sekaisin ja Rasmuksen sijaan sieltä on Turo tulossa.
Meillä pidetään hauskaa. Itse huhuun, niin kyllä sieltä ilmeisesti on tuloillaan ihan kovan kaliiberin hurri. Mutta katsellaan rauhassa.Pakko kyllä ihmetellä että:
A)Miten JYP onnistuu hankkimaan kovia nimiä koko ajan
B) on siitä huolimatta ollut viime vuosina niin huono
Ei tosiaan taida Jyväskylässä tai se paremmin muuallakaan Suomessa riittää lihaksia vastata tuohon. Vaikka nyt pääsisikin artistiveron piiriin. Jos olisi Eurooppaan tulossa, niin sveitsiläisseurojen taloudelliset muskelit olisivatkin sitten eri asia. Toki jos raha ei ratkaise, vaan on jokin muu syy, niin sitten eri asia. Tosin luulisi siinä tapauksessa suuntaavan kotimaahansa.Asplundin AHL palkka $400 000. Kyllä ainakin itse istuisin bussissa tuolla summalla.
Mitäs kovia nimiä sinne on hankittu sitten(ja koko ajan)?Pakko kyllä ihmetellä että:
A)Miten JYP onnistuu hankkimaan kovia nimiä koko ajan
B) on siitä huolimatta ollut viime vuosina niin huono