Kumpikin aika riskejä. Rantakarin kohdalla aiemmin tuolla jo katsomokomennuksista mainittukkin, IFK:ssa lensi myös katsomoon pitkiksi ajoiksi aina välillä ja mystisistä syistä.Kumpikin löytää varmasti paikan liigasta. Ei kärkijoukkueista mutta varmasti muualta. Ja jos ei kelpaa niin varmasti Euroopasta.
Jokerit. Hymiö.Kumpikin löytää varmasti paikan liigasta. Ei kärkijoukkueista mutta varmasti muualta. Ja jos ei kelpaa niin varmasti Euroopasta.
Lienee vain ajan kysymys. Hymiö.Jokerit. Hymiö.
Kumpikin löytää varmasti paikan liigasta. Ei kärkijoukkueista mutta varmasti muualta. Ja jos ei kelpaa niin varmasti Euroopasta.
Kovin nopeasti kyllä luovuttaa Pohjois-Amerikan suhteen jos jo tässä vaiheessa tulee maitojunalla takaisin Suomeen.Ig:stä bongattuna Aatu Jämsen voisi olla siirtymässä Ilvekseen. (Tuskin Juuso..?)
Tätä mietin itsekin, sinänsä hankintana kelpaisi vaikka vastustajan väreissä olikin ärsyttävä. Mutta kyllä kieltämättä erikoista jos jo nyt palaisi takaisin Suomeen.Kovin nopeasti kyllä luovuttaa Pohjois-Amerikan suhteen jos jo tässä vaiheessa tulee maitojunalla takaisin Suomeen.
Ig:stä bongattuna Aatu Jämsen voisi olla siirtymässä Ilvekseen. (Tuskin Juuso..?)
Sukulaisen IG-seuraus taidettiin kuitenkin poistaa.
Somppi lähtee näköjään Tapparasta, minneköhän on matkalla? Jotain huhua taisi alkusyksystä olla SHL siirrosta joka sitten kuitenkin jäi tekemättä?
Voisko olla...?Mikko Hakkarainen sanoi aamulla 20.11 Radio Suomessa että kaksi maalintekijää hakusessa ja mahdollisesti tällä viikolla tiedottaa niistä enemmän.
Voihan Jämsen tulla vaikka loppukauden lainalla ja ensi kaudella uusi yritys.Tätä mietin itsekin, sinänsä hankintana kelpaisi vaikka vastustajan väreissä olikin ärsyttävä. Mutta kyllä kieltämättä erikoista jos jo nyt palaisi takaisin Suomeen.
Sopisi kuvaan, kun Somppi joutui paljon pelaamaan laiturina. Käsittääkseni halusi pelata sentterinä. Järventie olisi aito laituri.Roby Järventietä huhutaan Tapparaan Ilvesfoorumilla.
Tämä yleensä on vahvistus sopimuksesta, mutta katsotaan.Sukulaisen IG-seuraus taidettiin kuitenkin poistaa.
Itse näkisin vaan todella outona että palaisi nyt jo Suomeen, kun on viimein päässyt pelaamaan AHL:ssä. Mutta kukin tavallaan. Pelsufanina en kyllä kovin mieluusti näkisi Kidiä toisessa liigaseurassa.Tämä yleensä on vahvistus sopimuksesta, mutta katsotaan.
Olen tästä samaa mieltä ja on nuo IG-bongauksetkin viime aikoina monesti olleet "savua ilman tulta".Itse näkisin vaan todella outona että palaisi nyt jo Suomeen, kun on viimein päässyt pelaamaan AHL:ssä.
Varsinkin tässä tilanteessa, missä viimeisissä jatkopaikoissa kiinni oleviin TPS:ään ja Pelicansiin on matkaa 15 ja 14 pistettä. Pelicans on kaiken lisäksi pelannut kolme ottelua Jukureita vähemmän ja TPS:kin kaksi peliä vähemmän.Kovaa touhua Jukureilta jos jostain kaivettu vielä rahoja lisävahvistuksiin?
Esimerkkejä näistä? Juu outoa olisi Jämsenin paluu, mutta nuo IG bongaukset taitaa olla ainakin Ilveksen osalta pyöreää 100% osumatarkkuutta.Olen tästä samaa mieltä ja on nuo IG-bongauksetkin viime aikoina monesti olleet "savua ilman tulta".