Veikko Loimaranta -> Kärpät
Eihän tämä nyt voi pitää paikkaansa? :D Ongelmat kaikkialla muualla kuin hyökkäyksessä ja sitten LoimiVeikko haetaan sinne.
Veikko Loimaranta -> Kärpät
Nyt jotain rajaa näihin.Veikko Loimaranta -> Kärpät
Teidän huhuosiosta tuo on otettu. Ei ole minun keksimäni huhu, jos sitä meinaat.Nyt jotain rajaa näihin.
No älä sitten tuo sitä omana tänne.Teidän huhuosiosta tuo on otettu. Ei ole minun keksimäni huhu, jos sitä meinaat.
Ainakin se oli meidän foorumilla joku hassuttelu. Enemmän ehkä olisin kuitenkin siitä Ig seurannasta huolissani.No älä sitten tuo sitä omana tänne.
Ilvesfoorumilta tuo on lähtöisin ja haisee enemmän trollaukselta, kuin oikealta huhulta. Ainakin toivottavasti.
No eikös tuossa minun viestissä juuri lukenut, että ei ole minun keksimäni huhu. Miten se sitten tänne pitäisi tuoda?No älä sitten tuo sitä omana tänne.
Ilvesfoorumilta tuo on lähtöisin ja haisee enemmän trollaukselta, kuin oikealta huhulta. Ainakin toivottavasti.
Miksei sopimuksen purkaminen ole vaihtoehto?molemmilla sopimukset kuitenkin voimassa myös tulevaan, eli jos huhussa olisi mitään perää kyseessä lieneisi laina ja loogisesti ajateltuna tämä huhu kohdistuisi Lööfiin.
Alkuperäinen viestisi oli: ”Veikko Loimaranta —> Kärpät”. Missä kohdin tuossa tuot esiin, että huhu ei ole sinun omasi, että se on poimittu toiselta palstalta tai että sillä on ylipäänsä jokin muu lähde, kuin oma heittosi?No eikös tuossa minun viestissä juuri lukenut, että ei ole minun keksimäni huhu. Miten se sitten tänne pitäisi tuoda?
No eikös tuossa minun viestissä juuri lukenut, että ei ole minun keksimäni huhu. Miten se sitten tänne pitäisi tuoda?
Ei lukenut. @Hokipedia ehtikin tuossa ylempänä tarttua asiaan ensin.Veikko Loimaranta -> Kärpät
Katos joo. Käsi pystyyn virheen merkiksi. Muistelin, että olisin laittanut siihen, että Kärppäosiosta otettu.Ei lukenut. @Hokipedia ehtikin tuossa ylempänä tarttua asiaan ensin.
Aikamoisen karusellin läpi pitää jenkkien hyppiä että pääsee Suomeen pelaamaan, eli tuskinpa on tulossa. Eiköhän suunta ole ECHL.Austin Alger lähtee Slovakiasta omasta tahdostaan. Taisi hänellä olla viime kaudella kiinnostusta myös tähdätä Liigaan. Vaikka alkukausi ei ole mennyt odotusten mukaan, niin Suomessa varmasti tiedetään minkälainen pelaaja hän on. Iso osa IPK:n mestarijoukkuetta siirtyi Tuomaisen mukana Jukureihin, voisiko myös ratkaisija Alger?
Yhtään IPK:n ukkoa ei tarvitsisi tulla enää kun näillä kaikilla nykyisilläkään ei tunnu riittävän liigassa.Austin Alger lähtee Slovakiasta omasta tahdostaan. Taisi hänellä olla viime kaudella kiinnostusta myös tähdätä Liigaan. Vaikka alkukausi ei ole mennyt odotusten mukaan, niin Suomessa varmasti tiedetään minkälainen pelaaja hän on. Iso osa IPK:n mestarijoukkuetta siirtyi Tuomaisen mukana Jukureihin, voisiko myös ratkaisija Alger?
Berardinelli 37 pisteen tahdissa. Hassua, ettei riitä.Yhtään IPK:n ukkoa ei tarvitsisi tulla enää kun näillä kaikilla nykyisilläkään ei tunnu riittävän liigassa.
Miestä et huomaa kentällä, et sitten millään, kun kultakypärä vietiin pois onneksi. Heiveroinen, häviää kaksinkamppailut aina. Ei tosiaan riitä Liigassa kunnolla .Berardinelli 37 pisteen tahdissa. Hassua, ettei riitä.
@Deeq hyvin summaa ylemmässä viestissä.Berardinelli 37 pisteen tahdissa. Hassua, ettei riitä.
Joo siis sitä tarkoitin itsekin, mutta muotoilin jälkikäteen luettuna hölmösti. Olen nähnyt 3 tai 4 matsia Jukureilta ja yllätyin, että on noin hyvässä pistetahdissa.Miestä et huomaa kentällä, et sitten millään, kun kultakypärä vietiin pois onneksi. Heiveroinen, häviää kaksinkamppailut aina. Ei tosiaan riitä Liigassa kunnolla .
Ja juuri kriitttisellä hetkellä alkaa huhumylly tuomaan miestä Jyväskylään.Oskari Salmisen voi siirtohuhuissa jättää mainitsematta. Kuuleman mukaan SaiPassa jatkaa loppukauden. Vahvistus tästä lähiaikoina. Tämä on SaiPan osalta ehkä kovin sopimus todella pitkään aikaan.
Kun on katsonut esim. JYPin maalilla Vitolsia, Sportin Svobodaa jne, niin viimeistään siinä vaiheessa on tajunnut, miten mammuttimaisesta tekijästä SaiPalle on Salmisen osalta kyse.
Ja juuri kriitttisellä hetkellä alkaa huhumylly tuomaan miestä Jyväskylään.
SaiPan tiedotuksen mukaan sopimus on maaottelutaukoon saakka ja sisältää option loppukaudesta. Oletus on varmaan että optio on molemmilla sekä seuralla että pelaajalla, eikä ns yksipuolinen optio. Näin ollen mikään ei estäisi Salmista siirtymästä Liigan sisällä. Se että olisiko nyt fiksua jättää SaiPa ja siirtyä Jyväskylään onkin asia erikseen, itse en tuossa näkisi mitään tolkkua.Eikös Salmisella ollut optio siirtyä ulkomaille? Miten ihmeessä olisi yhtäkkiä Jyväskylään menossa?
Oskari Salminen liittyy SaiPan vahvuuteen marraskuun maaottelutaukoon ulottuvalla sopimuksella, joka sisältää option koko kaudesta.
Ja juuri kriitttisellä hetkellä alkaa huhumylly tuomaan miestä Jyväskylään.
Etelä-Saimaassa Aho vahvisti syksyllä, että oikeus siirtyä nimenomaan ulkomaille. Jos jatkaa Suomessa, seura on SaiPa.SaiPan tiedotuksen mukaan sopimus on maaottelutaukoon saakka ja sisältää option loppukaudesta. Oletus on varmaan että optio on molemmilla sekä seuralla että pelaajalla, eikä ns yksipuolinen optio. Näin ollen mikään ei estäisi Salmista siirtymästä Liigan sisällä. Se että olisiko nyt fiksua jättää SaiPa ja siirtyä Jyväskylään onkin asia erikseen, itse en tuossa näkisi mitään tolkkua.
Aika hullua olisi hankkia moke joka on saikulla… Vaan mistäpä näistä JYPin jutuista tietää.Koskenee Lindbergiä/Piiroista.