Hyvin veti, kun se näköjään menee vielä monta vuotta sen jälkeenkin tunteisiin.
Veteraaneilta sitä oppisi. Junnut ei opi keskenään kuin toistensa virheitä. Tutkittu asia voittavissa organisaatioissa.
Hyvin veti, kun se näköjään menee vielä monta vuotta sen jälkeenkin tunteisiin.
Tulosuunnasta ei tietoa, pelkkää spekulaatiota.
Tulosuunnasta ei tietoa, pelkkää spekulaatiota.
Ihan vain heitto, mutta Leevi Viitala?Tuossa ketjussa sanotaan, että Mestiksestä tulossa lainapelaaja.
Ihan vain heitto, mutta Leevi Viitala?
Villi veikkaus että K-Espoo ainakin perässä.Mikäs jengi kaipaa Hovisen palveluja?Kultavahti halutaan takaisin – Kulisseissa kovaa peliä
Maalivahti Niko Hovinen kiinnostaa taas SM-liigaseuroja.www.iltalehti.fi
IFK.Mikäs jengi kaipaa Hovisen palveluja?Kultavahti halutaan takaisin – Kulisseissa kovaa peliä
Nyt ilmeisesti nähty Nordiksella ja pyörinyt Komarovin ig stoorissa.Mikäs jengi kaipaa Hovisen palveluja?Kultavahti halutaan takaisin – Kulisseissa kovaa peliä
Hesassa painettu paniikkilytkintä.Nyt ilmeisesti nähty Nordiksella ja pyörinyt Komarovin ig stoorissa.
Hesassa painettu paniikkilytkintä.
UTJ:n laiskuutta houkutella Hovista takaisin. Osaltaan kertoo puuhastelun tasosta Liigassa kaiken.
Pelaaja joka päätti kautensa samaisessa seurassa playoffeihin päästettyjen maalien keskiarvolla 1,51 ja torjuntaprosentilla 94,1%. Pitänyt tuntumaa ja kuntoa yllä, tuskin mikään järjettömän kallis.UTJ:n laiskuutta houkutella Hovista takaisin. Osaltaan kertoo puuhastelun tasosta Liigassa kaiken.
Hovisessa toki se ero vrt. vaikka Kontiola ja Dufva että ei herutellut koko edeltävää kautta lopettamistaan, ja taisi etsiäkin pelipaikkaa vielä pitkälle kesään, mutta heitti hokkarit naulaan kun sopivaa pestiä ei löytynyt. Olosuhteet siis täysin erit, eikä mitään last dancea oikein ollutkaan.Onpas näillä lopettaneilla nykyään vaikea pysyä eläkkeellä. Ainakin voi last dance -kiertueet lopettaa, kun kaverit ei pysy muutamaa kuukautta päätöksessään
Joo, se on totta.Hovisessa toki se ero vrt. vaikka Kontiola ja Dufva että ei herutellut koko edeltävää kautta lopettamistaan, ja taisi etsiäkin pelipaikkaa vielä pitkälle kesään, mutta heitti hokkarit naulaan kun sopivaa pestiä ei löytynyt. Olosuhteet siis täysin erit, eikä mitään last dancea oikein ollutkaan.
Itse olen koko ajan luullut, että Vinni on loukkaantunut, koska Elias on ollut kakkosveskarina. Onko tosiaan niin, että HIFK:N tarkoitus on ollut se, että Taponen pelaisi lähes kaikki pelit? Toki, otanta on lyhyt, mutta ei Elias mielestäni yhtään vaikuttanut noissa SaiPa ja Pelicans matseissa sen mitä ehti maalilla olla.Kyllä tuo minusta enemmän fiksulta reagoinnilta kuulostaa kuin paniikkinapin painallukselta. Kuten Jatkoajan jutussa tänään tuotiin esiin, niin ykkösmolari Taponen loukkaantui ja kakkosena oleva Vinni ehdittiin jo lainata Mestikseen pelituntuman puuttuessa. Hovinen olisi mitä fiksuin ratkaisu paikkaamaan tämän pelipaikan vajetta.
Vinni oli loukkantuneena ja hakee nyt pelituntumaa Mestiksestä.Itse olen koko ajan luullut, että Vinni on loukkaantunut, koska Elias on ollut kakkosveskarina. Onko tosiaan niin, että HIFK:N tarkoitus on ollut se, että Taponen pelaisi lähes kaikki pelit? Toki, otanta on lyhyt, mutta ei Elias mielestäni yhtään vaikuttanut noissa SaiPa ja Pelicans matseissa sen mitä ehti maalilla olla.
Eiköhän tuo Tapparaan palaa.Witkowskia huhutaan takaisin Liigaan. Oisko IFK? Tapparaan muuten haluasin mutta se veisi Kärjeltä peliaikaa
Eiköhän tuo Tapparaan palaa.
Itse olen koko ajan luullut, että Vinni on loukkaantunut, koska Elias on ollut kakkosveskarina. Onko tosiaan niin, että HIFK:N tarkoitus on ollut se, että Taponen pelaisi lähes kaikki pelit? Toki, otanta on lyhyt, mutta ei Elias mielestäni yhtään vaikuttanut noissa SaiPa ja Pelicans matseissa sen mitä ehti maalilla olla.
Aikanaan ovat lähteneet myös Husso-Lankinen-kaksikolla ja molemmat vielä U20-MM-kanditaatteja. Lopputulos ei kuitenkaan ollut katastrofi.Kenties puuhasteluna voidaan pitää sitä, että IFK lähti kauteen Taponen-Vinni-Elias -kolmikolla, mutta ilmeisesti IFK:n tilanne on edellyttänyt säästöjen hakemista sieltä, mistä on ollut mahdollista.
Ennen oli ennen, nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt...Aikanaan ovat lähteneet myös Husso-Lankinen-kaksikolla ja molemmat vielä U20-MM-kanditaatteja. Lopputulos ei kuitenkaan ollut katastrofi.