Liigan siirtohuhut kaudelle 2024–2025

  • 663 033
  • 1 881

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei ainakaan IFK, 15-vuotta liian nuori.
Noh noh.. mä veikkaan mottipäisella IFK:hon, siitä Villen koirankoppiin ja tammikuussa Tepsiin. Vaihdossa saatte Seväsen.
 

Baumanrene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara/Liverpool
Mistä vetoa että Tappara fanit alkaa heti huhuilemaan Dastouta, tariffia ja koblizeckia Tapparaan. Ne aina luulee että tähti pelaajat tulisi sinne
Ei noista kukaan ole Tapparaan tulossa. Ihan eri miehet. Veeti Väisänen taas on semmoinen, joka sopisi Tapparan profiiliin. Nouseva pelaaja.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, yksi koko liigan suurimmista puolustajatalenteista ei jatka KooKoossa. Eli Veeti Väisänen vaihtaa maisemaa, kylläpä vituttaa. Kuka saatana siellä on lyönyt kovan lapun pöytään?

Olen jäänyt siihen uskoon, että seuravalinta olisi vielä tekemättä. Isompi rooli hakusessa.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä vetoa että Tappara fanit alkaa heti huhuilemaan Dastouta, tariffia ja koblizeckia Tapparaan. Ne aina luulee että tähti pelaajat tulisi sinne
Mä tulin tänne kirjoittamaan, että "mistä vetoa, että ilvesfanit alkavat heti väittää tapparafanien huhuilevan kyseisiä pelaajia Tapparaan" - mutta joku TPS-fani ehti ilvesfanien edelle aloittamaan ulkopuolisena syytökset perättömistä huhuista, jotta pääsee itse naureskelemaan, että "onpa ne tapparafanit tyhmiä, kun luulevat kaikkien tulevan sinne!"

Jatkoaika osaa aina yllättää!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Olen jäänyt siihen uskoon, että seuravalinta olisi vielä tekemättä. Isompi rooli hakusessa.

KooKoossa 50 peliä, kymmenen pojoa ja ensi kaudeksi varmasti rooli kasvussa ja latu TOP4 puolustajaksi auki, niin vaikea uskoa että roolista on homma jäänyt kiinni. Jos se siitä on kiinni, niin toki KooKoo on totaalisesti epäonnistunut.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä vetoa että Tappara fanit alkaa heti huhuilemaan Dastouta, tariffia ja koblizeckia Tapparaan. Ne aina luulee että tähti pelaajat tulisi sinne
Vieköhän Tappara myös Koblizekin KooKoolta vaikka hänellä on jo sopimus KooKoon kanssa ensi kaudeksi?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitään tietoa minulla ei asiasta ole, mutta Väisäsen siirto KalPaan olisi ihan looginen jatkumo sille, että KalPassa on aika kovat näytöt pitkältä ajalta puolustajien kehittämisestä (Riikola, Seppälä, Leskinen, Nousiainen, Mattila...) ja tuohon listaan on UTJ Laine aktiivisesti hakenut jatkoa (Puutio, Ruotsalainen).
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitään tietoa minulla ei asiasta ole, mutta Väisäsen siirto KalPaan olisi ihan looginen jatkumo sille, että KalPassa on aika kovat näytöt pitkältä ajalta puolustajien kehittämisestä (Riikola, Seppälä, Leskinen, Nousiainen, Mattila...) ja tuohon listaan on UTJ Laine aktiivisesti hakenut jatkoa (Puutio, Ruotsalainen).

Mielestäni sopivimmat paikat olisi KalPa tai Pelicans. Toki nyt kun Niemelä lähtee, niin varmaan kallistuu KalPan suuntaan.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KooKoossa 50 peliä, kymmenen pojoa ja ensi kaudeksi varmasti rooli kasvussa ja latu TOP4 puolustajaksi auki, niin vaikea uskoa että roolista on homma jäänyt kiinni. Jos se siitä on kiinni, niin toki KooKoo on totaalisesti epäonnistunut.

Kyllä se näin vain valitettavasti taitaa olla.


Herää vain kysymys, missä liigajoukkueessa olisi isompi rooli luvassa kuin KooKoossa vai onko siirtymässä mestikseen?

Samaa mietin. Tosin moni joukkue on lähtökohtaisesti valmis ottamaan riskejä näiden kovien lupausten kanssa, vaikka eivät olisikaan mitään yliluonnollista esittäneet edellisellä kaudella. Itse esimerkiksi ottaisin mielelläni Väisäsen IFK:hon korkoa kasvamaan, kun Stadissa ovi käy siihen malliin.

Täytyy kuitenkin muistaa, että IFK hankki Kiviharjun (vaikka paperilla vielä pykälää kovempi talentti onkin) selkeästi pelaavaan kuusikkoon, vaikka kaudella 22'-23' pelasi Palloseurassa Liigaa vain 21 ottelua, joissa syntyi kolme syöttöpistettä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy kuitenkin muistaa, että IFK hankki Kiviharjun (vaikka paperilla vielä pykälää kovempi talentti onkin) selkeästi pelaavaan kuusikkoon, vaikka kaudella 22'-23' pelasi Palloseurassa Liigaa vain 21 ottelua, joissa syntyi kolme syöttöpistettä.
Kuulostaa kyllä todella erikoiselta, koska pelasihan Väisänen KooKoossa koko kauden pelaavassa kuusikossa lähinnä kakkospakkiparissa. KooKoolle on nähtävästi tulossa ensi kaudella todella kova puolustus, jos Väisänen ei enää olisi mahtunut pelaavaan kuusikkoon.
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuulostaa kyllä todella erikoiselta, koska pelasihan Väisänen KooKoossa koko kauden pelaavassa kuusikossa lähinnä kakkospakkiparissa. KooKoolle on nähtävästi tulossa ensi kaudella todella kova puolustus, jos Väisänen ei enää olisi mahtunut pelaavaan kuusikkoon.
Peliaikaa Väisänen sai keskimäärin kuitenkin vain 10:28 ottelua kohden ja tämä on toiseksi vähiten KooKoo puolustajista. Eihän sillä ole mitään merkitystä että olet merkattuna kokoonpanoon kakkospakkipariin jos kuitenkin pelaat vähiten ja lähinnä jämä minuutteja.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Norjassa parhaillaan välieriä pelaava Stian Solberg on herättänyt vahvaa kiinnostusta Suomesta pitkin kautta ja monen seuran edustaja on käynyt paikanpäällä seuraamassa nuoren miehen otteita. Tullaan myös varaamaan NHL:ään tulevana kesänä.
Kun olet Ässien asioista hyvin perillä, niin kysyttäneen nyt sekin, onko Ässien edustaja käynyt paikalla ;)

Ruotsin & Norjan medioissa ollut huhua, että menisi Färjestadiin. Oli ilmeisesti jo viime kaudella lähellä siirtyä sinne.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tämmöistä lupaavaa peluria on huhuttu ensi kaudeksi Hämeenlinnaan. Arvioitu sijalle 69 Eurooppalaisista tämän vuoden draftiin.
Toi sija noin 69 kuulostaa aika korkealta, mutta tarkoittanee sitä, että menee 6. tai 7. kierroksella jos ollenkaan. Sen verran P-amerikkalaisia edellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös