Liigan siirtohuhut kaudelle 2024–2025

  • 777 805
  • 2 180

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yhden tähden huhuna on liikkunut pitkään Eetu Koivistoisen siirto isänsä seuraan. Tätä vastaan puhuu moni muu huhu ja Palven päättämättömyys.

Isänsä Tommi Koivistoinen pelasi siis futista Ilveksen maalilla.
FC Jazzissa myös. Eli Ässiin.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Siis kaikki huhut ovat paskanjauhantaa, jos niitä ei ole varmistettu? Sellaiset varmistetut siirrot laitetaan ketjuun varmistetut siirrot kaudelle 2024-2025 jos sellainen on perustettu.
Tälläinen ketjuhan olisi aivan turha, yksikään siirto ei ole varmistettu ennenkuin joukkue julkaisee sopimuksen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis kaikki huhut ovat paskanjauhantaa, jos niitä ei ole varmistettu? Sellaiset varmistetut siirrot laitetaan ketjuun varmistetut siirrot kaudelle 2024-2025 jos sellainen on perustettu.
Kannattaa valmistautua samanlaiseen vastaanottoon joka kerta, kun mainitsee vain pelaajan ja seuran nimen, eikä mitään muuta. Yleensä näissä annetaan edes hieman tietoa siitä, mistä moinen huhu on peräisin.
 

Ramsss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gardiner on tehnyt sopparin ulkomaille aikoja sitten ja noilla näytöillä lähtee tienaamaan, joko Sveitsi tai Saksa pitäisi olla suunta. Samassa paketissa saattaa mennä Christoffer.
Tästä puuttuu lähde ja uusi seura edes maan tarkkuudella. Oma lähteeni on ollut aika hyvin perillä aikaisemmin, mutta katsotaan. Voi hän väärässäkin olla. En sitä kiistä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä puuttuu lähde ja uusi seura edes maan tarkkuudella. Oma lähteeni on ollut aika hyvin perillä aikaisemmin, mutta katsotaan. Voi hän väärässäkin olla. En sitä kiistä.
Lähde seuran sisältä ja se tieto mikä on, niin Keski-Eurooppa ja sopimus olisi tehty jo viime vuoden puolella/alkuvuodesta. Toki ainahan muuttujia voi tulla, mutta kyllä aika satavarma ulkomaista olen.
 

Nigi

Jäsen
Eihän se nyt huhuna tuon selvemmäksi mene, ennen kun on varmistettu siirto. Pelaajan veli kertoo, että toivottavasti pelataan pian yhdessä Ilveksessä. Menee täysin huhusta, varsinkin kun avasin tuon lähteen auki.

”En tiedä minä vuonna se tulee tapahtumaan, mutta Suomi voisi olla hyvä maa pelata yhdessä”. ”Toivottavasti se tapahtuu Ilveksessä” ja Gregoirelta naurahdus päälle. Lisäys Ilveksestä ei mielestäni mikään vihjaus ollut. Enemmän tuosta välittyi se kuva, että on itse viihtynyt Ilveksessä.

Toki jos porukka tuossa huhun näkee, niin siitä vain. Itse en kyllä näe.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
”En tiedä minä vuonna se tulee tapahtumaan, mutta Suomi voisi olla hyvä maa pelata yhdessä”. ”Toivottavasti se tapahtuu Ilveksessä” ja Gregoirelta naurahdus päälle. Lisäys Ilveksestä ei mielestäni mikään vihjaus ollut. Enemmän tuosta välittyi se kuva, että on itse viihtynyt Ilveksessä.

Toki jos porukka tuossa huhun näkee, niin siitä vain. Itse en kyllä näe.
Toisen pitäisi nostaa tasoaan että pysyy Ilveksessä. Toisen pitää tiputtaa tasoaan että joutuu ilvekseen. Jos ja jos on harvoin kieltämättä kyllä
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Väkevällä huhulla palstaura käyntiin!
Minä ainakin tykkään. Anteeksipyytelemättä sisään ja suoraan asiaan. Ei voi myöskään valittaa että viesti olisi ollut aiheen vierestä huhuketjussa.

Eikä myöskään voi väittää, että olisi ollut vanhan toistelua, kun ilmeisesti ko. huhua ei ollut kukaan muu tuonut julki aiemmin.

Se on sitten eri asia, toteutuuko huhu, mutta sitähän ei voi tietää kuin jälkikäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös