FC Jazzissa myös. Eli Ässiin.Yhden tähden huhuna on liikkunut pitkään Eetu Koivistoisen siirto isänsä seuraan. Tätä vastaan puhuu moni muu huhu ja Palven päättämättömyys.
Isänsä Tommi Koivistoinen pelasi siis futista Ilveksen maalilla.
FC Jazzissa myös. Eli Ässiin.
Reid Gardiner>HIFK.
Veikkaan, että mutulla kalastelee tulokas. Saksaan ovat huhut olleet Gardineria viemässä.Kuinkas vahva huhu?
Eikö tullut oikeaan ketjuun?Väkevällä huhulla palstaura käyntiin!
Tuli toki, jos paskanjauhaminen lasketaan huhuksi.Eikö tullut oikeaan ketjuun?
Siis kaikki huhut ovat paskanjauhantaa, jos niitä ei ole varmistettu? Sellaiset varmistetut siirrot laitetaan ketjuun varmistetut siirrot kaudelle 2024-2025 jos sellainen on perustettu.Tuli toki, jos paskanjauhaminen lasketaan huhuksi.
Tälläinen ketjuhan olisi aivan turha, yksikään siirto ei ole varmistettu ennenkuin joukkue julkaisee sopimuksen.Siis kaikki huhut ovat paskanjauhantaa, jos niitä ei ole varmistettu? Sellaiset varmistetut siirrot laitetaan ketjuun varmistetut siirrot kaudelle 2024-2025 jos sellainen on perustettu.
Kannattaa valmistautua samanlaiseen vastaanottoon joka kerta, kun mainitsee vain pelaajan ja seuran nimen, eikä mitään muuta. Yleensä näissä annetaan edes hieman tietoa siitä, mistä moinen huhu on peräisin.Siis kaikki huhut ovat paskanjauhantaa, jos niitä ei ole varmistettu? Sellaiset varmistetut siirrot laitetaan ketjuun varmistetut siirrot kaudelle 2024-2025 jos sellainen on perustettu.
Gardiner on suurempi kuin HIFK?Reid Gardiner>HIFK.
Gardiner on fyysinen massaa oleva ihminen ja hifk on absurdi käsite jostain mikä ei kirjaimellisesti fyysisesti ole sinällään olemassa joten ehdottomasti näinGardiner on suurempi kuin HIFK?
Ulkomaille lähtee Gardiner. Todennäköisesti Saksaan.Kuinkas vahva huhu?
Tästä puuttuu lähde ja uusi seura edes maan tarkkuudella. Oma lähteeni on ollut aika hyvin perillä aikaisemmin, mutta katsotaan. Voi hän väärässäkin olla. En sitä kiistä.Gardiner on tehnyt sopparin ulkomaille aikoja sitten ja noilla näytöillä lähtee tienaamaan, joko Sveitsi tai Saksa pitäisi olla suunta. Samassa paketissa saattaa mennä Christoffer.
Lähde seuran sisältä ja se tieto mikä on, niin Keski-Eurooppa ja sopimus olisi tehty jo viime vuoden puolella/alkuvuodesta. Toki ainahan muuttujia voi tulla, mutta kyllä aika satavarma ulkomaista olen.Tästä puuttuu lähde ja uusi seura edes maan tarkkuudella. Oma lähteeni on ollut aika hyvin perillä aikaisemmin, mutta katsotaan. Voi hän väärässäkin olla. En sitä kiistä.
Thomas Gregoire - > Ilves
Veljensä vinkkaili, että toivottavasti pelaavat pian yhdessä Suomessa - ja Ilveksessä.
Eihän se nyt huhuna tuon selvemmäksi mene, ennen kun on varmistettu siirto. Pelaajan veli kertoo, että toivottavasti pelataan pian yhdessä Ilveksessä. Menee täysin huhusta, varsinkin kun avasin tuon lähteen auki.En kyllä itse tuosta mitään huhun tynkää saanut irti.
Eihän se nyt huhuna tuon selvemmäksi mene, ennen kun on varmistettu siirto. Pelaajan veli kertoo, että toivottavasti pelataan pian yhdessä Ilveksessä. Menee täysin huhusta, varsinkin kun avasin tuon lähteen auki.
Toisen pitäisi nostaa tasoaan että pysyy Ilveksessä. Toisen pitää tiputtaa tasoaan että joutuu ilvekseen. Jos ja jos on harvoin kieltämättä kyllä”En tiedä minä vuonna se tulee tapahtumaan, mutta Suomi voisi olla hyvä maa pelata yhdessä”. ”Toivottavasti se tapahtuu Ilveksessä” ja Gregoirelta naurahdus päälle. Lisäys Ilveksestä ei mielestäni mikään vihjaus ollut. Enemmän tuosta välittyi se kuva, että on itse viihtynyt Ilveksessä.
Toki jos porukka tuossa huhun näkee, niin siitä vain. Itse en kyllä näe.
Minä ainakin tykkään. Anteeksipyytelemättä sisään ja suoraan asiaan. Ei voi myöskään valittaa että viesti olisi ollut aiheen vierestä huhuketjussa.Väkevällä huhulla palstaura käyntiin!
Toisen pitäisi nostaa tasoaan että pysyy Ilveksessä. Toisen pitää tiputtaa tasoaan että joutuu ilvekseen. Jos ja jos on harvoin kieltämättä kyllä