Mainos

Liigan siirtohuhut kaudelle 2024–2025

• 1 888 901
  • 5 048

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Valmennukseen on oma ketju. Siitäkin olen keskustelut. Liity sinne, jos mun näkemykset asiasta kiinnostaa.

Niin, kolme erittäin kallista miestä on tullut sisään. En tajunnut, että sekin asia olisi tässä pitänyt erikseen avata.

Mitä siirtorajan pelaajahuhuihin tulee, niin uskoisin, että mennään kuten ennenkin, eli viime hetkillä ei tapahdu paljoakaan.

Edit.

Jos noin, niin korkea aika on Jukureiden siirtyä pelaamaan sarjatasoa alemmaksi.
Jos tulet keskusteluun mukaan sillä, että haukut miten pihalla olen etkä oikein vaivautunut sitä edes perustelemaan, niin minä jätän tähän. Ennen kuin joku ehtii kertomaan että tämä on siirtohuhuketju.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tulet keskusteluun mukaan sillä, että haukut miten pihalla olen etkä oikein vaivautunut sitä edes perustelemaan, niin minä jätän tähän. Ennen kuin joku ehtii kertomaan että tämä on siirtohuhuketju.
Sinä väitit ilman perusteluja, että Kärppien joukkue on liigahistorian kallein ja että joukkueeseen roudataan jatkuvasti uusia ukkoja sisään. Kumosin perustelujen kera tuon hölmön väitteesi.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Vahvistamaton huhu siirtomarkkinoilta kertoo, että Kärppien UTJ kulkee Oulun kaduilla repimässä ihmisiä hihoista: osaatko pelata lätkää? nyt olis kiirus, palkka 30k/kk.

Houkutteluviestissä todetaan: keskeinen vaikuttaja markkina-alueellaan, kivaa it-buumin jälkeistä sivubisnestä ravintolasegmentissä, vireä kaupunki, mahdollisuus päästä isoon rooliin ja mielekkääseen pelitapaan.

Miksi seura ei keulisi siirtorajalla kun on muhkeat hauikset, pesulautavatsa ja liitua millä piirtää?
Ns. suurseura statuksen kulisseja on mukava puheissa pyöritellä, se pumppaa aina itsetuntoa. Hommaa nakertaa ainoastaan se että liiduilla piirtävä opettaja lienee hommannut pätevyytensä kansanopistosta, hänen vetovoimansa karsii seuran ympäriltä tekijät joiden toiminnalla olisi lopputuloksen kannalta jotain merkitystä. Tästä tullaankin siihen loppupäätelmään, että kaikki seuran ympärillä käytävä kiinnostava pöhinä tapahtuu juuri nyt ei 'siirtohuhut' vaan 'liigakarsinnat' -osiossa.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vahvistamaton huhu siirtomarkkinoilta kertoo, että Kärppien UTJ kulkee Oulun kaduilla repimässä ihmisiä hihoista: osaatko pelata lätkää? nyt olis kiirus, palkka 30k/kk.
Taidanpa lähteä keskustaan dallailemaan jos vaikka Myli tulisi vastaan. Ikinä en ole jääkiekkoa pelannut mutta olen kyllä tiiviisti seurannut pari vuosikymmentä, eiköhän tällä kokemuksella paikka irtoa vaikka sitten penkin lämmittäjänä. Tuskin tuota puutetta pelitaidoista kukaan huomaa

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Löytyykö maalivahtia lainalle? Sportilta kolmas pelaava maalivahti telakalle. Härkönen ajeltiin kiekko-espoon toimesta (käskytys?) pois pelistä,Jypin pelaaja hakkasi Svobodan käden paskaksi ...Halonen sentään loukkaantui normaalisti.

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Clara ja Kärpät. Done deal.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Löytyykö maalivahtia lainalle? Sportilta kolmas pelaava maalivahti telakalle. Härkönen ajeltiin kiekko-espoon toimesta (käskytys?) pois pelistä,Jypin pelaaja hakkasi Svobodan käden paskaksi ...Halonen sentään loukkaantui normaalisti.
Nyt korkki kiinni, se oli vahinko se osuma Masiin.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Filip Lindbergistä tarjousta pöytään. Toki Sportin tämän kauden maalivahtituurilla potkaisee isovarpaansa murtuneeksi Vaasan junan rappusiin.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

HPK voisi päästää seuralegenda Rajaniemen pois siivouskomerosta ja uuteen seuraan.

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kärpistä on lähtenyt kauden aikana kaksi todella kallista pelaajaa, eli Koivisto ja Berglund, kaksi kallista pelaajaa, eli Jandus ja Melnick sekä yksi keskihintainen eli Olkkonen.
Osaisitko arvioida tai peräti tiedätkö, kun ottaa huomioon, miten em. pelaajat onnistuivat Kärpissä ja mikä oli palkkataso, lähtivätkö kuluitta vai joutuiko Kärpät maksamaan muutakin kuin palkan siirtopäivään asti?

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siirtorajan viimeinen päivä. Vieläkö joku räväyttää oikean nimekkään vahvistuksen vai mennäänkö mahdolllisesti Euroopan pienten sarjojen pelaajilla tai jopa Mestis-miehillä?

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oulusta jompikumpi Stadiin ja Taponen Vaasaan. Win win kaikille, Taponen pääsee paineettomaan tilaan hakemaan uutta nousua ja IFK saa maalivahdin joka pystyy olemaan Liigan eliittiä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Haiseeko tämä Kärppien maalivahtikauppa ostomestaruuden tavoittelulle... Onko jo 4,5 - 5 millin joukkue?
Itse en kyllä tykkää tälläiselle toiminnalle

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
täyden 10 maalivahtikaksikon taakse hommattiin vielä kirittäjä suoraan SHL:stä. On vain yksi mestarisuosikki.
Kärppien veskareita kuvastaa hyvin se, että kumpikaan ei mahdu edes teksti-TV:n sivulle 223.

Liitteet

• Screenshot_20250215_115859_Opera.jpg
    Screenshot_20250215_115859_Opera.jpg
    247,1 KB · kertaa luettu: 204
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy