Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 111 940
  • 6 111

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ainakin Kärppiin huhuttu Juhamatti Aaltonen siirtyy Tanskan liigan Esbjerg Energyyn.
Kaveri itse sanoi jossain haastattelussa, että ei halua mihinkään jäähdyttelemään pieneen maahan. No mitä muuta Tanskan liiga on.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Kaveri itse sanoi jossain haastattelussa, että ei halua mihinkään jäähdyttelemään pieneen maahan. No mitä muuta Tanskan liiga on.
Voisko odotella parempaa diiliä ja antaa näyttöjä tai sit nauttii eri kulttuureista, tiedä näistä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Tanska on Suomea suurempi maa.
Aika offtopic. Tanskassa asuu noin Espoon verran enemmän ihmisiä kuin Suomessa. Pinta-alaltaan taas Suomi on about kahdeksan kertaa suurempi.

Asukasmäärältään siis Suomi on vähän pienempi, mutta pinta-alalta paljon isompi.

Hyviä siirtohuhuja minultakin. Pahoittelut henkilöille, joita oikeasti kiinnostaa siirtohuhut ja eksyit tänne siirtohuhujen toivossa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä jeesaan sua alkuun... se on 99,9%:n varmasti mies sukupuolinen. Saat hieman rajattua lisää....
Myös vinkkinä, että ikä on 0-110 ikävuoden välillä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mä jeesaan sua alkuun... se on 99,9%:n varmasti mies sukupuolinen. Saat hieman rajattua lisää....
Ei sitä varmaksi nykyään uskalla sanoa.

Veikkaan fyysisen pelin taitajaksi tämän Tapparan tulevan hankinnan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Myös vinkkinä, että ikä on 0-110 ikävuoden välillä.
Just kattelin jonkun videon, missä 94v. pappa veteli höntsäkiekkoa muutaman kerran viikossa. Mahtaisko olla sama vahvistus?
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Hetki, käyn kaikki ensin läpi.

Palaan asiaan arviolta ensi vuoden alkupuolella.
Ajattelin edessä olevan vuoden mittainen kahluu "pelaaja-altaassa", mutta jo reilun viiden tunnin jälkeen löytyikin tämä tuleva Tapparan mies.

Jyppimäiseen, tulevaisuuden jääkiekon, tapaan pelipaikaton pelaaja. Ikää on, mutta olisi vinkkien perusteella voinut olla vieläkin vanhempi.

Tervetuloa Tapparaan, Dick Paradise!

Viimeisestä virallisesta ottelusta tovi aikaa, mutta lienee silti paremmassa kuosissa kuin Ritchie Ouluun saapuessaan.

 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höpöhöpö että Tapparan pakksto olisi täynnä Tuulolan ja Witkowskin jälkeen. Grönborg iskenyt nyrkkiä pöytään, että Manninen on hyvä mutta hän haluaa sen heikoimman vaihdettua vielä parempaan. Ja 100% varmuudella etsitään rightin pakkia, kun Tapparan kätisyyksiä katsoo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös