Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 114 392
  • 6 111

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Joukkuepelaaja isoilla kirjaimilla.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Joukkuepelaaja isoilla kirjaimilla.
Tämä koko homma on ihan yhtä Kummeli sketsiä. Nelikymppisestä Konnasta varmaan onkin ihan helvetisti hyötyä joukkueelle jos hän hyppää peleille vasta pleijareiden suulla hengailtuaan koko runkosarjan ajan Valavuoren kanssa golfia ja padelia lätkien.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vetipä Konna maton alta omilta ajatuksiltani, kun Tuomenoksan vastausten perustella kuvittelin homman olevan saletti. Tai sitten on melkoista sumutusta ilmassa, mutta ei oikeasti siltä kyllä vaikuta. Eihän tuollaisten kommenttien perusteella kukaan palkkaa pelaajaa, joka ei 100% varmasti ole ykkössentteri. Konna on koko uransa ollut siinä asemassa että saanut valita vapaasti mihin menee ammattia harjoittamaan, joten ehkä hän ei tiedosta mikä tilanne on alempien ketjujen pelaajalle? Tulee kyllä niin outo fiilis tästä koko kuviosta, että parempi varmaan Tuomenoksan unohtaa koko juttu viimeistään nyt.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kannattaa muistaa, että Tapparassakin on vaihtunut väki siellä toimiston puolella aika rajusti. Ei voi odottaa, että organisaatio tekisi tästä ikuisuuteen asti aina vain oikeita päätöksiä, vaikka niitä onkin tehnyt jo kymmenisen vuotta. Kärpät jonkinlainen esimerkki tästä.

Kerrotko vähän lisää tästä rajusta vaihtuvuudesta? Leinonen toimii vieläkin takapiruna ja Vähä-Ruohola ollut urheilun kehityspäällikkönä jo hyvän tovin. Tuomenoksalla jo toinen kausi meneillään Rautakorven seuraajana urheilupäällikkönä. Arolla taitaa olla jo neljäs kausi toimarina.

Missään kohtaa ei ole toimiston tärkeitä pestejä nollattu kerralla vaan pikku hiljaa tullut luonnollista vaihtumaan ja samalla saatu pidettyä seuran identiteetti kirkkaana kaikilla. Toki sitä mahalaskua saa toivoa, että josko nyt tällä kaudella se tulisi, mutta kyllä se on niin, että Tappara pitää tuolta kärjestä ihan omin voimin kammeta pois. Ei ole itse putoamassa sieltä kypsän omenan lailla alas.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Kerrotko vähän lisää tästä rajusta vaihtuvuudesta? Leinonen toimii vieläkin takapiruna ja Vähä-Ruohola ollut urheilun kehityspäällikkönä jo hyvän tovin. Tuomenoksalla jo toinen kausi meneillään Rautakorven seuraajana urheilupäällikkönä. Arolla taitaa olla jo neljäs kausi toimarina.

Missään kohtaa ei ole toimiston tärkeitä pestejä nollattu kerralla vaan pikku hiljaa tullut luonnollista vaihtumaan ja samalla saatu pidettyä seuran identiteetti kirkkaana kaikilla. Toki sitä mahalaskua saa toivoa, että josko nyt tällä kaudella se tulisi, mutta kyllä se on niin, että Tappara pitää tuolta kärjestä ihan omin voimin kammeta pois. Ei ole itse putoamassa sieltä kypsän omenan lailla alas.

Kyllähän se aika rajua on, jos sieltä Rautakorpi, Tapola ja Leinonen on siirtynyt muualle. Tähän päälle vielä muut toimistolla häärineet ja muualle siirtyneet. Leinonen voi toki edelleen hääriä takapiruna, mutta kauan sitä voi tehdä ennenkuin tulee skismaa esimerkiksi Tuomenoksan puolelta, jos vanha jermu edelleen haluaa tehdä päätökset pelaajista vaikka ei enää siinä roolissa ole? Nythän on nähty jo esimerkiksi ykkössentteriksi hankittu Camper joka on laadukas pelaaja, mutta ei sentteri. Ja sitten tämä Kontiolan mahdollinen hankkiminen suoraan golfkentältä eläkkeeltä nostattaa vähän kulmakarvoja. Jotenkin menee täysin vastoin sitä Tapparan identiteettiä.

Vaikka niitä seuran identiteettiä halutaan pitää kirkkaana kaikille, niin ei se aina vain onnistu.

Enkä minä mitään Tapparan täyttä romahdusta ennustele tai toivo, koska haluan että molemmat Tampereella olevat jengit olisivat ”pysyvästi” sellaista TOP-5 tasoa Liigassa. Mutta jotenkin vain särähtää korviin, kun sitä pidetään vuodesta toiseen jotenkin itsestäänselvyytenä, että kyllä se Tappara aina oikeat päätökset tekee.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerrotko vähän lisää tästä rajusta vaihtuvuudesta? Leinonen toimii vieläkin takapiruna ja Vähä-Ruohola ollut urheilun kehityspäällikkönä jo hyvän tovin. Tuomenoksalla jo toinen kausi meneillään Rautakorven seuraajana urheilupäällikkönä. Arolla taitaa olla jo neljäs kausi toimarina.

Missään kohtaa ei ole toimiston tärkeitä pestejä nollattu kerralla vaan pikku hiljaa tullut luonnollista vaihtumaan ja samalla saatu pidettyä seuran identiteetti kirkkaana kaikilla. Toki sitä mahalaskua saa toivoa, että josko nyt tällä kaudella se tulisi, mutta kyllä se on niin, että Tappara pitää tuolta kärjestä ihan omin voimin kammeta pois. Ei ole itse putoamassa sieltä kypsän omenan lailla alas.
Sitä luonnollista vaihtumaa on vain tapahtunut erittäin tärkeiden roolien osalta kohtalaisen paljon tässä muutaman vuoden sisään. Vaikka ei vaihtuisikaan koko porukka kertarysäyksellä tai kohun saattelemana, niin vaihtuvuus voi silti olla verrattain suurta, kuten Tapparalla on ollut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.

On kyllä sellainen mulkero, että toivottavasti tosiaan menee Tapparaan ja mahdollisimman isoon rooliin.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.
Jos Kontiola on sanatarkasti noin sanonut, niin on kyllä jatkumoa Kontiolan vähintäänkin outoihin toteamuksiin.

Sellainen skenaario jos toteutuisi, että Kontiola pelaisi esim. Tapparassa ainoastaan pleijarit, ja se kultamitalikin sattuisi tulemaan, niin ihmetyttää kyllä kovasti, että sellaista mestaruuttako kaiken tämän päätteeksi Kontiola itse sitten arvostaisi. Menisi Konnan pleijarit kuinka hyvin tahansa, niin itselle ainakin jäisi enemmänkin fiilis, että on vapaamatkustajana käynyt sen kultamitalin kaulaansa hakemassa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Joukkuepelaaja isoilla kirjaimilla.
Näiden kommenttien pohjalta Kontiola olisi hyvä pitää jatkossa ainoastaan siellä C Moren/MTV Urheilun lämpimässä studio-officessa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On kyllä sellainen mulkero, että toivottavasti tosiaan menee Tapparaan ja mahdollisimman isoon rooliin.
Itse taas arvostan tuollaista rehellisyyttä. Toki olisi kiva nähdä, missä kontekstissa nuo kommentit on annettu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ennen kuin Konna kivitetään julkisesti, niin haluaisin antaa kyllä vielä pienen takaportin sille, että toimittaja on käyttänyt omaa tulkintaansa. Parilla vaihdetulla sanalla saa kuitenkin täysin eri käsityksen koko aiheesta. Tämän päivän journalismissa täysin tyypillistä, varsinkin kyseisellä sivustolla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse taas arvostan tuollaista rehellisyyttä. Toki olisi kiva nähdä, missä kontekstissa nuo kommentit on annettu.

Veikkaan, että jos joku toinen toimittaja menisi uudelleen kysymään niin kuittaisi nämä konnamaisena vitsinä vain.

Kyllä hänkin tietää, että ei voi hypätä mukaan vasta aivan siirtorajalla vaan tarvitsee pelejä alle, jotta se tuntuma löytyy.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ennen kuin Konna kivitetään julkisesti, niin haluaisin antaa kyllä vielä pienen takaportin sille, että toimittaja on käyttänyt omaa tulkintaansa. Parilla vaihdetulla sanalla saa kuitenkin täysin eri käsityksen koko aiheesta. Tämän päivän journalismissa täysin tyypillistä, varsinkin kyseisellä sivustolla.
Kyseessä on suora sitaatti, joiden kanssa ei noin vain oikaista edes nykyisen journalismin aikakaudella. Niihin et saa vaihtaa sanaakaan toimittajana, tai silloin rikotaan journalismin pelisääntöjä. Ja jos niitä rikotaan, oikaisu tullaan kyllä tekemään.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Joukkuepelaaja isoilla kirjaimilla.
Miksi helvetissä joku haluaisi tuollaiselle ylimielisyydelle edes tarjota mahdollisuutta voittaa mestaruus? Onkohan nyt vähän sanoissa lipsunut herrasmies?
 

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL
Ennen kuin Konna kivitetään julkisesti, niin haluaisin antaa kyllä vielä pienen takaportin sille, että toimittaja on käyttänyt omaa tulkintaansa. Parilla vaihdetulla sanalla saa kuitenkin täysin eri käsityksen koko aiheesta. Tämän päivän journalismissa täysin tyypillistä, varsinkin kyseisellä sivustolla.
Mä annan aika suuren takaportin sille, että Konna tapojensa mukaan heittää läppää.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Ihan kysymyksenä: Jos Kontiola olisi motivoitunut runkosarjaan niin miksei hän pelaisi jo, eikä olisi golfaamassa?

Ensimmäisen kerran kuitenkin kuulin huhun tuosta lopetuksen perumisesta jo touko-kesäkuun taitteessa. Hyvin tuossa olisi pelikuntoon ehtinyt jos nappaisi.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ennen kuin Konna kivitetään julkisesti, niin haluaisin antaa kyllä vielä pienen takaportin sille, että toimittaja on käyttänyt omaa tulkintaansa. Parilla vaihdetulla sanalla saa kuitenkin täysin eri käsityksen koko aiheesta. Tämän päivän journalismissa täysin tyypillistä, varsinkin kyseisellä sivustolla.
Jos kyseessä olisi väärin ymmärretty sitaatti niin Kontiola olisi varmaan korjannut sen itse.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kontiola on siitä hyvässä asemassa, että laatusenttereitä ei liiemmin ole tarjolla. Viime kaudelta hyvät näytöt poislukien pudotuspelit ja hyvä aloittaja, joka ei varmasti ole täysin menettänyt osaamistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös