Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 109 913
  • 6 107

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Jonkunlaista huhua oon kuullut, että Henrik Haapala olisi palaamassa takaisin porkkanapöksyihin.

Oma fiilis: tervemenoa.

Vaikka kuinka vakuuttelee, että on jälleen täysin kunnossa, niin ei kyllä ole. Ei tarvi kuin jonkun vähän nojata Haapalaan, niin lähtee nilkuttamaan vaihtoon. Saattaa olla filmiä sekin tai sitten vain se lonkka on ihan laukeamispisteessä edelleen.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Ja lisätään nyt sen verran, että onhan hän pirun hyvä pelaaja, mutta täysiä kausia ei varmasti ole enää odotettavissa. Vähän liian riskialtis pelaaja tuolla arvatenkin kalliilla hintalapulla.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Haapala on yksi omia suosikkeja, pitää toivoa että ei siirry takaisin Tapparaan. Parhaimmillaan huippupeluri (toki herralla omat selvät puutteensakin on)
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja lisätään nyt sen verran, että onhan hän pirun hyvä pelaaja, mutta täysiä kausia ei varmasti ole enää odotettavissa. Vähän liian riskialtis pelaaja tuolla arvatenkin kalliilla hintalapulla.
Haapala oli Jolyn ja Kemiläisen jälkeen paras pisteiden tekijä ottelua kohden tämän kauden sarjassa. Vaikka onkin telakalla ajoittain ja altis pitkille loukkaantumisille, onhan kyseessä kuitenkin kovasta pelimiehestä tähän sarjaan.

Tapparaan paluusta on ollut huhuja aiemmin, mutta on myös huhuttu jatkosopimuksesta Ilvekseen ja että pelaajan itsensä tähtäin olisi ulkomailla.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jonkunlaista huhua oon kuullut, että Henrik Haapala olisi palaamassa takaisin porkkanapöksyihin.
Itse olen kuullut ja ymmärtänyt, että meni "porkkana" syvälle nenuun, kun ei Tappara ottanut vastaan vaan Leskinen ja Savinainen meni ohitse ettei olisi käytävän toiseen päähän enää tulossa. Toki, eihän sinne niin vaan tullakkaan.....
 

tepi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse olen kuullut ja ymmärtänyt, että meni "porkkana" syvälle nenuun, kun ei Tappara ottanut vastaan vaan Leskinen ja Savinainen meni ohitse ettei olisi käytävän toiseen päähän enää tulossa. Toki, eihän sinne niin vaan tullakkaan.....
Ilmeisesti Tapolan jengiin ei enään halua.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Eikös näitä Haapalan paluu haaveiluja ollut Tapparan fanien keskuudessa paljon viime kesänäkin?

Eipä pelaajan tilanne ole sieltä muuttunut. Viihtyy Ilveksessä mutta paluu ulkomaille on varmasti ykkösprioriteetti.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
ICEHL:n HC Innsbruck kiittää viittä pelaajaa, joista yksi on SaiPaan aiemmin yhdistetty Adam Helewka. Tietää ainakin, että sopimus uuteen osoitteeseen on valmis julkaistavaksi. Viime kaudella tehot 28+39=67 ja maalipörssin voitto. Myös AHL:ssä tehnyt 0.59 pistettä ottelua kohden. Nähnyt myös KHL:ää ja Ruotsia, mutta ikää on parhaan pelimiehen 28 vuotta. Vaikuttaa hienolta haulta koko Liigan mittapuulla.

SaiPan ketjussa tiedettiin myös kertoa Helewkan joukkuekaveri ja pakki Simon Bourquen alkamaan seuraamaan SaiPan IG-tiliä. Myös Bourque oli yksi Innsbruckin kiittämistä pelaajista. Mielenkiintoinen nouseva nimi, joka on kulkenut poikkeuksellisen reitin mm. LNAH-"tappeluliigan", Kanadan yliopistosarjan ja Ranskan kautta ICEHL:n kärkipakkeihin.
 

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL
Eikös näitä Haapalan paluu haaveiluja ollut Tapparan fanien keskuudessa paljon viime kesänäkin?

Eipä pelaajan tilanne ole sieltä muuttunut. Viihtyy Ilveksessä mutta paluu ulkomaille on varmasti ykkösprioriteetti.
Ehkä olikin, mutta tilanne on nyt se, että Tappara on tarjonnut sopimusta Haapalalle, eli kyse ei ole vain jostain fanien haaveilusta. Jatko Ilveksessä on hyvin epätodennäköistä, ellei Ipa pistä lisää paalua pöydälle.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Ehkä olikin, mutta tilanne on nyt se, että Tappara on tarjonnut sopimusta Haapalalle, eli kyse ei ole vain jostain fanien haaveilusta. Jatko Ilveksessä on hyvin epätodennäköistä, ellei Ipa pistä lisää paalua pöydälle.
Onnea haaveiluun, voidaan palata asiaan juhannuksen tienoilla kun tulos on sama kuin viime kesänä. Tässä vaiheessa asiasta nyt on ihan turha vääntää.
 

Kukko

Jäsen
ulkomaalaiskiintiö nousi neljästä kuuteen, sekä ensikaudella Sveitsissä pelaa pääsarjatasolla yksi joukkue enemmän. Ukrainan takia Eurooppa ei ole kuuminta hottia. Kyllähän tuolla pelipaikkoja riittää uusille yrittäjille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös