Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 109 688
  • 6 107

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Kuulin itse myös Ruohomaan "varman" sopparin lähteeltä joka aiemmin tiennyt hyvissä ajoin mm Jokipakan, Haapalan, Ojamäen, Lehterän ja Savinaisen sopparit eli nyt on siis jotain odottamatonta käynyt tai odotellaan ulkomaan pykälää...

Olisko tämä kuukausi aikaa saada parempi sopimus muualta? Jos palaa liigaan, niin sitten pelaa Ilveksessä?
 

CarlosN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulin itse myös Ruohomaan "varman" sopparin lähteeltä joka aiemmin tiennyt hyvissä ajoin mm Jokipakan, Haapalan, Ojamäen, Lehterän ja Savinaisen sopparit eli nyt on siis jotain odottamatonta käynyt tai odotellaan ulkomaan pykälää...
Nopealla selauksella huomasin sinun viime kaudella vannoneen, että Lehterä ja Manninen pelaavat tämän kauden Sveitsissä, joten kuinka hyvissä ajoin on esim. Lehterän sopparin tiennyt ja miksi sitten väärin?

Ei ole tarkoitus alkaa vänkäämään asiasta sen enempää, mutta syö merkittävästi uskottavuutta "varmat" huutelut, joilta myöhemmin katoaa kaikki totuuspohja. Mielelläni toki Ruohomaan Ilveksessä näkisin, mutta en vielä tämän hetken huhujen perusteella sitä usko.

Pienenä lisäyksenä, että toki jotakuinkin kaikki ekan launchin sopimukset oli etukäteen laajalti tiedossa, joten selvästi tuo tieto jostain joukkueen ulkopuolelle tehokkaasti valuu. Tämä on omasta mielestäni aika perseestä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pienenä lisäyksenä, että toki jotakuinkin kaikki ekan launchin sopimukset oli etukäteen laajalti tiedossa, joten selvästi tuo tieto jostain joukkueen ulkopuolelle tehokkaasti valuu. Tämä on omasta mielestäni aika perseestä.

Olihan kaikki Tapparankin launchin pelaajat tiedossa, Davidssonien siirto Ässiin tiedettiin jne. Vaikea niitä on tänä päivänä piilottaa, kun some paljastaa kaikenlaista.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Palve tuli jo ykkössentteriksi.

Vaikea kuvitella, että hommataan toinenkin ykkössentteri.
Se, että Brynäs putosi, ja pelaajat ml. Palve tulivat vapaille markkinoille, varmistui 23.3. Ajatus ei siis mene, että ensin Palve ja sitten vielä joku kärkisentteri, vaan niin, että jo aiemmin joku kärkisentteri, ja Palve sen lisäksi, kun tuli saataville.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Joo kyllä se on Tillulle aasin hattu päähän, jos oikeasti Palve on ykkönen ja sekin saatiin ”tuurilla”, kun Brynäs putosi. Kyllä siellä vielä ykkössentteri tai sitten joku toinen Palve 1b-sentteriksi
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voin laittaa aasinhatun päiväksi päähäni, jos Ruohomaa tuohon vielä tulee.

Joku muu voi olla sopimuksessa kiinni, mutta ei noin kova kaveri kuin Ruohomaa.
 

zzonejj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Olin eilen kahveella ka yksi hyvin Ilveshenkinen mies kyllä kans väitti että Ruohomaa pelaisi Ilveksessä ja sopimus julkaistais myöhemmässä vaiheessa..minulla ei ole mitään tietoa Ruohomaan tulevasta pelipaikastaan edelleenkään..yhtä lailla voi totta kun huuhaata mene ja tiedä..sen verran miehen tunnen ettei foorumeita lue.." - jäsen punakone Ilvesfoorumilla.

Miten tuota nyt sitten lukee, ei ole punakoneen "leimaa" niin 100% ei voi antaa, mutta toisaalta jotain totuuden siementä lienee kun tuon postasi. Olisikohan joku ulkomaanoptio tms. vielä olemassa, eli odotellaan että joku SHL-jengi Ruohomaan sopimuksen julkaisee.
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Viimeksi muokattu:

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Minä luulen, että se on mennyt niinpäin, että Manninen on kiusannut Tapparaa. Aidot vaihtoehdot kun kuitenkin olivat Sveitsi tai Kärpät.
Miljoonan saisi suomalainen seura lyödä bruttona pöytään. Ei mitään jakoa. Sitten kun Sakari lähestyy 40 ikävuotta, niin voi vielä Liigassa jäähdytellä pari kautta. Manninen oli tavoitelluimpia pelaajia lähes kaikkiin Euroopan rahaseuroihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös