TwistedKites
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kyllähän Ruohomaan kaltainen oma kasvatti pitäisi kotiin saada.Harmittaako noin paljon, kun Ässiin ei huhuta ketään?
Kyllähän Ruohomaan kaltainen oma kasvatti pitäisi kotiin saada.Harmittaako noin paljon, kun Ässiin ei huhuta ketään?
Tämän trollin kotipaikka on oletettavasti Varsinais-Suomessa jutuista päätellen ja oikea fanituksen kohde ihan joku muu kuin Ilves.Sebok huhun toi palstalle tämä Ilveksen burgeripoika.
Tampereen kirkkaat valot häikäisevät. Moni haluaa änärimäiseen maailmaan.
Harmittaako noin paljon, kun Ässiin ei huhuta ketään?
OT: Jostain syystä kyseisessä kirjoittelijassa haisi Selkäranka, mutta ehkä se olen vain minä...
OT: Jostain syystä kyseisessä kirjoittelijassa haisi Selkäranka, mutta ehkä se olen vain minä...
Armia tienaa ensi kaudella Canadiensissa 4,8 miljoonaa dollaria ja seuraavalla 3,8 miljoonaa, joten tuskin paluu Suomeen vielä kiinnostaa.Mites Joel Armia, joko olisi aika palata kotiin?
Varovasti.. En malta odottaa, kuinka syyskuussa joku tulee tänne naureskelemaan, kun Ilvekseen huhuttu Joel Armia ei olekaan kauden alkaessa kokoonpanossa.Mites Joel Armia, joko olisi aika palata kotiin? NHL:ssä ei kummoisia esitä, mutta MM-kisoissa oli todella hyvä. Ilves tulee menettämään Kontiolan ja mahdollisesti Haapalankin, joten Ilves todennäköisesti kilpailee kovista nimistä ensi kaudella. Ruohomaa sopisi tuohon muottiin mitä Ilves hakee aika täydellisesti.
Okei, ei kannata vielä palata. Pelaa nuo pari kautta pois ja sitten takaisin Ässiin.Armia tienaa ensi kaudella Canadiensissa 4,8 miljoonaa dollaria ja seuraavalla 3,8 miljoonaa, joten tuskin paluu Suomeen vielä kiinnostaa.
Okei, ei kannata vielä palata. Pelaa nuo pari kautta pois ja sitten takaisin Ässiin.
Armia täyttää tänä vuonna 30 ja sopimus 25 asti 3,4 millin cap hitillä. En nyt ihan vielä näkisi ainakaan 5 vuoteen Suomeen paluuta mitenkään ajankohtaisena.
Itse taas näen juuri paluun Ässiin kahden vuoden päästä ja selviö C rintaan. JJ saunottaa poikaa kesällä ja asiat sovitaan kerralla kuntoon.Armia täyttää tänä vuonna 30 ja sopimus 25 asti 3,4 millin cap hitillä. En nyt ihan vielä näkisi ainakaan 5 vuoteen Suomeen paluuta mitenkään ajankohtaisena.
Armia täyttää tänä vuonna 30 ja sopimus 25 asti 3,4 millin cap hitillä. En nyt ihan vielä näkisi ainakaan 5 vuoteen Suomeen paluuta mitenkään ajankohtaisena.
Joo kyllä tuossa ehtii vielä Alpit käydä kurkkaamassa ja sitten joskus 38-vuotiaana takaisin.
Armia sais kerätä sillasen tilin että vois omistaakin ässiä tulevaisuudessa.Armia palaa poriin ennen kuin lapsi menee kouluun.
En odota että palaisi jo nykyisen sopimuksen päätyttyä, mutten näe ihan mahdottomana sitäkään.
Ellei ura katkea loukkiin, tullaan Armia näkemään vielä Ässäpaidassa.
Viikon paras uutinen!Roni Sevänen -> TPS
TPS kävi pelaajakaupoilla – Suomen mestari siirtyy Turkuun
Roni Sevänen siirtää kauden jälkeen muuttokuorman Turkuun.www.iltalehti.fi
Liiga ku liiga.Arttu Ruotsalainen, Kloten --> HV71
Lähde: Arttu Ruotsalainen reportedly to play in Sweden next season
Kyseessä siis verbaalinen sopimus, mitä Ruotsissa harrastetaan aika paljon kun kyseinen joukkue on edelleen putoamisuhan alla. Käytännössä yhteisesti sovittu että mikäli hissi vie alaspäin niin molemmille parempi ratkaisu jättää tulematta.
Joku oululainen häntä Kärppiin huhuili, mutta eipä taida tulla.Liiga ku liiga.
Oliko Ruotsalaisesta jotain huhua Suomeen, vai miksi ulkomaan liigoista täällä jauhetaan?