Luulen, että suuntana on Sveitsi.Kohu tähtipuolustaja Sami Nikun ympärillä paisuu Jyväskylässä – pelaaja haluaa ulos seurasta!
Saas nähdä mitä tässä saagassa käy, kiinnostavia aikoja tulossa siis..
Luulen, että suuntana on Sveitsi.Kohu tähtipuolustaja Sami Nikun ympärillä paisuu Jyväskylässä – pelaaja haluaa ulos seurasta!
Saas nähdä mitä tässä saagassa käy, kiinnostavia aikoja tulossa siis..
Juu ihan varmasti ja isoilla seuroilla meinataan ruotsalaisia taikka sveitsiläisiä.Huutokaupassa lienee isot seurat aika lujalla otteella mukana. Saapa nähdä. Olisi kiva olla kärpäsenä katossa seuraamassa huutokauppaa.
Suomalaiset ovat mukana ekan kierroksen. Vähän kuin pokeripöydässä katsot ekan käännön, mutta sitten kun alkaa kunnon korotukset, niin on pakko foldata.Juu ihan varmasti ja isoilla seuroilla meinataan ruotsalaisia taikka sveitsiläisiä.
Ei tule suomalaisten seurojen eurot riittämään.
Eiköhän se joku syy ole ihan se että JYP on Nikun kasvattiseura.Joku syyhän sillekin on, miksi JYP voitti täksi kaudeksi "huutokaupan" Nikun palveluksista sveitsiläisten ja ruotsalaisten seurojen sijaan.
Juu ihan varmasti ja isoilla seuroilla meinataan ruotsalaisia taikka sveitsiläisiä.
Ei tule suomalaisten seurojen eurot riittämään.
Ja osa paheksujista itse kieli pitkällään odottaa, jos saisivat noista pelaajista jonkun omaan suosikkiseuraan."Damned if you, damned if you don't". Aika vaikea on häntäpään seuran näköjään voittaa näissä, kun kritiikkiä tulee sekä tyhjennysmyynneistä että niiden tekemättä jättämisestä.
Linkki Iltalehden kolumniin:
Ja aivan varmasti otetaan siirtojen toteutuessa käyttöön häpeäpilkku ym termit.Ja osa paheksujista itse kieli pitkällään odottaa, jos saisivat noista pelaajista jonkun omaan suosikkiseuraan.
Kyllä ne on otettu jo aiemmin.Ja aivan varmasti otetaan siirtojen toteutuessa käyttöön häpeäpilkku ym termit.
No daa, mutta olisihan se hauskaa, että oikein ihmetellään miksi ei myydä ja sitten, kun myydään niin keksitään kilpaa termejä.Kyllä ne on otettu jo aiemmin.
Kun kumpikaan Tamperelaista ei ole kyseessä, niin Stadi?
Toiveajatteluna:
Meillä täällä länsirannikolla ei myöskään olla perseaukisia.
Sopisi kyllä profiililtaan silti enemmän IFK:hon.
Toivottavasti Lahteen. Siellä on taas vauhti päällä ja voi olla jälleen finaaleissa, mutta kokoonpano huutaa kyllä kovaa kiekollista pakkia hyvällä laukauksella. Eiköhän Pelicans ole muutenkin ehkä paras paikka (taiteilija)pelaajalle tällä hetkellä, rooli on suurta ja todennäköisesti menestyy tälläkin kaudella paremmin kuin Kärpät tai HIFK.Oulu, Stadi tai Lahti ? Kuka laittaa tarpeeksi papanaa ja menestysmahdollisuuksia
Oisinpa itsekin yhtä optimistinen kuin sinäkin. Meillä vaan tuskin on yhtä paljon pätäkkää kilpailla tuon tason pelaajasta isoihin seuroihin verrattuna (Stadi, Kärpät ja Tre). Itse pitäisin todennäköisempänä Erosta, jos Jyp siis lähtee edes tyhjennysmyynteihin.Toivottavasti Lahteen. Siellä on taas vauhti päällä ja voi olla jälleen finaaleissa, mutta kokoonpano huutaa kyllä kovaa kiekollista pakkia hyvällä laukauksella. Eiköhän Pelicans ole muutenkin ehkä paras paikka (taiteilija)pelaajalle tällä hetkellä, rooli on suurta ja todennäköisesti menestyy tälläkin kaudella paremmin kuin Kärpät tai HIFK.
Tappara-Pelicans finaaliuusinta on ollut jo pitkään varma asia, kuten sekin, että Ilves floppaa ja Jokisen hypetys kosahtaa taas keväällä. Kärpillä ja HIFKillä ei riitä pelitapa. Eronen olisi myös todella hyvä kotiutus Pelicansille ja onnistuisi varmasti. Muita kuin Niku JYPistä tuskin lähtee ennen viimeisimpiä siirtopäiviä jos silloinkaan.Oisinpa itsekin yhtä optimistinen kuin sinäkin. Meillä vaan tuskin on yhtä paljon pätäkkää kilpailla tuon tason pelaajasta isoihin seuroihin verrattuna (Stadi, Kärpät ja Tre). Itse pitäisin todennäköisempänä Erosta, jos Jyp siis lähtee edes tyhjennysmyynteihin.