Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 780 388
  • 5 139

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Slovakialaiskaksikko tulossa ensi kaudeksi Ässäosion huhun mukaan Poriin. Ei tietoa pelipaikoista saati nimistä.
Itse veikkaan/toivon/haaveilen Hudacekin veljeksistä jotka yhdessä Pospisilien kanssa ovat pyörineet keskusteluissa. Ois huikeeta.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Bildin toimittaja Grégory Beaud raportoi tänään, että Wännström on saanut tarjouksia Ruotsista ja Suomesta.

Mitkäköhän seurat mahtaa olla perässä? En usko ainakaan Ässiin, ja toivottavasti ei tulekaan Poriin.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokonaisvaltainen pelaaminen todella heikkoa, ei mikään paras luistelija. Haiskahti jonkinlaiselta suonenvedolta, en usko, että tollaisiin maalimääriin kykenisi ensi kaudella. 15-20 häkkiä voi heittää, mutta palkkapyyntö peliesityksiin nähden voi olla liian suuri.

Näin epäilinkin. Uratilastotkin hieman tuohon suonenvetoon viittaavat.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kokonaisvaltainen pelaaminen todella heikkoa, ei mikään paras luistelija.
Ei ole tullut kovin tarkasti seurattua herran uraa, mutta tämä kyllä vähän särähti korvaan. Eliteprospectin kuvaus pelaajasta on myös ristiriidassa tämän arvion kanssa.

"Wännström is a winger with good speed and acceleration. In the offensive zone, he creates a lot of space for himself and his teammates. Owns a good, hard shot and sees the ice well as a former center. Has fine hands and puck-handling ability, but can play a well-rounded game, too. Can play all forward positions. (EP 2015)"
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei ole tullut kovin tarkasti seurattua herran uraa, mutta tämä kyllä vähän särähti korvaan. Eliteprospectin kuvaus pelaajasta on myös ristiriidassa tämän arvion kanssa.

"Wännström is a winger with good speed and acceleration. In the offensive zone, he creates a lot of space for himself and his teammates. Owns a good, hard shot and sees the ice well as a former center. Has fine hands and puck-handling ability, but can play a well-rounded game, too. Can play all forward positions. (EP 2015)"
Ihan vaan kysyn, että oletko koskaan lukenut Eliteprospectista pelaajakuvausta, joka ei vahingossakaan sopisi myös vaikka McDavidille, Crosbylle, Ovechkinille, Prongerille, Brodeur'lle tai muulle vastaavalle huipulle? Ei noihin laiteta ikinä mitään negatiivista vaan aina nuoleskellaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bildin toimittaja Grégory Beaud raportoi tänään, että Wännström on saanut tarjouksia Ruotsista ja Suomesta.

Mitkäköhän seurat mahtaa olla perässä? En usko ainakaan Ässiin, ja toivottavasti ei tulekaan Poriin.
Eikös Tiivola pelannut paljon Wännströmin kanssa Ässissä kaudella 20-21? Pojat lähtivätkin nappikauden jälkeen yhdessä KHL:ään ja Riikaan. Ihan mutulla mietin, voisiko olla Kärpät yksi mahdollinen kohde.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oman jengin osalta ei mitään järkevia lisähuhuja (ei vuotoja kuten ennen enkä edes halua kysyä asioista tietäviltä, tulee mitä parhaaksi näkevät, arvioidaan sitten heidän päättävien panosta). Itsellä olisi yksi sopiva pelaaja rosteriin mielessä "out of box", mutta haluaa kuulemma jatkaa Sveitsissä vielä toistaiseksi. Ei ole ns. "omia poikia", mutta ei sulje pois pelaamista kirkkaissa valoissa, kun palaa Suomeen.... se varmasti kirpaisisi siellä pitkällä länsi rannikolla, josta on kyselty jo perään kahden seuran toimesta...

Mua kiinnostaisi kootusti oikeat Ilves huhut, onko ensi kaudella Tampereella ne keskinäiset finaalit? Eemeli ei sinne riitä, on se nähty, Mun jengi ei sinne kuitenkaan mene (vai onko meillä vahinko vuosi ;) )
Jos Ipa taas luottaa nähtyihin heppoihin niin ketä siellä on Tapparaa vastassa?

Kuka haastaisi Tapparan? Kärpät laittanut rahaa haisemaan, mahdollinen....? TPS menettää runkopelaajiaan...
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mua kiinnostaisi kootusti oikeat Ilves huhut, onko ensi kaudella Tampereella ne keskinäiset finaalit? Eemeli ei sinne riitä, on se nähty
Kaikenmoisia nimiä on ollut ilmoilla aina Lehteröistä lähtien. Mutta en mä oikeastaan kauheasti jaksa edes noita huhuja seurailla. Ilveksessä on sellainen tekemisen meininki, että suht rauhallisin mielin voi odotella, että mitä sieltä julkaistaan. Ilves tulee takuu varmasti kiristämään napsun taas ensi kaudelle hommaa ja joukkue on varmasti vielä kulunutta seasongia iskukykyisempi. Täysi luotto Jaloon ja kumppaneihin, että mestaruudesta pystytään pelaamaan.

Edit. Ja niin, Eemeli mahtuu mihin tahansa mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen ihan koska vain. Ei hän toki yksinään mitään kannua tuo, mutta pystyy kyllä kantamaan tarvittavan määrän vastuuta.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Henrik Haapala ---> Brynäs/ulkomaat

Lähde: Ilvesfoorumi
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mua kiinnostaisi kootusti oikeat Ilves huhut, onko ensi kaudella Tampereella ne keskinäiset finaalit? Eemeli ei sinne riitä, on se nähty, Mun jengi ei sinne kuitenkaan mene (vai onko meillä vahinko vuosi ;) )
Jos Ipa taas luottaa nähtyihin heppoihin niin ketä siellä on Tapparaa vastassa?

Kuka haastaisi Tapparan? Kärpät laittanut rahaa haisemaan, mahdollinen....? TPS menettää runkopelaajiaan...

Jo tällä kaudella oltaisiin laitettu Mouhijärvi laulukuoroon, mutta pelit ja vastustajat meni miten meni. Onnekkaasti väistivät luodin kuin Tre kronor päävalmentajana Hannu Hanhi.

TPS > Ilves
Tappara > TPS
Ilves > Tappara

Kyllä se pysäyttäjä olisi löytynyt tälläkin kaudella. Ja todella läheltä. Nyt vaan meni pelit todella onnekkaasti Tapparan kannalta.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Eikös Haapalankin jatko Ilveksessä ollut jo ”varma” jonkun Ilvesfanin mukaan.
Sen mitä itse luin tuota foorumia, niin puhuttiin sopimuksesta, joka on, mutta sisältää pykälän.. siellä tuli kamala metakka, kun piti olla varmasti Ilveksessä... Eivät tajunneet että sopimus≠ varmasti Ilveksessä ensi kaudella, sillä siinä ilmeisesti on ulkomaan optio...

Eli: sopimus hänellä sinne kai on, mutta saattaa option avulla pelata muualla.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Ihan vaan kysyn, että oletko koskaan lukenut Eliteprospectista pelaajakuvausta, joka ei vahingossakaan sopisi myös vaikka McDavidille, Crosbylle, Ovechkinille, Prongerille, Brodeur'lle tai muulle vastaavalle huipulle? Ei noihin laiteta ikinä mitään negatiivista vaan aina nuoleskellaan.

Eli oliko tuo Wännströmin kuvaus siis mielestäsi sitten ihan pelkkää mielistelyä, joka ei pitänyt paikkaansa? Itse en tosiaan Wännströmiä varsinkaan Ässien paidassa seurannut, mutta jonkun verran on tullut ruotsalaista lätkää elämän aikana katsottua ja oma, seitinohut mielikuvani Wännströmistä vastaa kyllä tuota Eliteprospectin kuvausta.

Kyllähän noissa kuvauksissa monesti mainitaan, jos pelaajalla on jotain heikkouksia kuten vaikkapa luistelu, laukaus tai voima. Eivät ne mitään pelkkää mielistelyä ole. Eli vastaus kysymykseesi. Kyllä olen.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mua kiinnostaisi kootusti oikeat Ilves huhut, onko ensi kaudella Tampereella ne keskinäiset finaalit?

Mediasta eli ns varmat:

Tommi Tikka
Peetro Seppälä

Uskottavat foorumihuhut:

Aku Räty
Otto Latvala
Miro Ruokonen


Mitä taas tulee muuten näihin huhuin koskien Ilvestä, niin ainakin itse suhtaudun tämän täälläkin keskutellun nimimerkin huhuihin isolla varauksella. Huteja taitaa olla enemmän kuin selkeitä osumia ja monessa tapauksessa tuntuu jälkikäteen löytyvän joku pykälä,vaikka sopimus on ollut 100% varma.

Esimerkiksi yllä olevasta listasta ei yksikään nimi ole kyseiseltä nimimerkiltä. Toki eihän näistä kenenkään tarvitse verkkareitaan repiä. Huhut kuuluvat asiaan ja sen on sitten vastaanottajasta kiinni, että mihin uskoo.
 

PunainenKukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU, Classic
Eikös Tiivola pelannut paljon Wännströmin kanssa Ässissä kaudella 20-21? Pojat lähtivätkin nappikauden jälkeen yhdessä KHL:ään ja Riikaan. Ihan mutulla mietin, voisiko olla Kärpät yksi mahdollinen kohde.
Siihen kun lisätään meyer niin kaikki 20-21 kauden suonenvedot samassa jengissä :D oli kyllä wännströmin ansiota pitkälti että ketju teki hyvin pisteitä, vaikka puolustaa ei osannutkaan.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Sen mitä itse luin tuota foorumia, niin puhuttiin sopimuksesta, joka on, mutta sisältää pykälän.. siellä tuli kamala metakka, kun piti olla varmasti Ilveksessä... Eivät tajunneet että sopimus≠ varmasti Ilveksessä ensi kaudella, sillä siinä ilmeisesti on ulkomaan optio...

Eli: sopimus hänellä sinne kai on, mutta saattaa option avulla pelata muualla.
Nimimerkki Ralph "tiesi" kertoa että Ilves ei ole ainoa vaihtoehto edes liigan sisällä. Sama kaveri tiesi ensimäisenä Koppasen ja Marjamäen laput Kärppiin.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nimimerkki Ralph "tiesi" kertoa että Ilves ei ole ainoa vaihtoehto edes liigan sisällä. Sama kaveri tiesi ensimäisenä Koppasen ja Marjamäen laput Kärppiin.

Eikös Koppanen tullut ensimmäisenä median kautta? Marjamäen Kärpät-diili oli taasen aika helppo arvata varsinkaan, jos ei uskonut tähän hieman ihmeelliseen vuoden odotteluun ennen Ilves-pestiä.

Tällä nimimerkillä taisi taas mennä puihin huhu Helmisen pestistä U-20 joukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös