Porissa ei vaan osata näitä talousasioita.Minkä takia Ässät tarvitsee yhteistyökumppaneilta tukea, kun minulle kerrottiin, että IFK ja muut saa ihan ilmaiseksi nämä lainat?
Texierkin olisi KalPaan tullut sponsorirahoillaMinkä takia Ässät tarvitsee yhteistyökumppaneilta tukea, kun minulle kerrottiin, että IFK ja muut saa ihan ilmaiseksi nämä lainat?
Minkä takia Ässät tarvitsee yhteistyökumppaneilta tukea, kun minulle kerrottiin, että IFK ja muut saa ihan ilmaiseksi nämä lainat?
Minkä takia Ässät tarvitsee yhteistyökumppaneilta tukea, kun minulle kerrottiin, että IFK ja muut saa ihan ilmaiseksi nämä lainat?
Ässät menee nolla budjetilla. Vakuutukset maksaa jotain ja Ässät ne joutuu hoitamaan. Palkan maksaa Montreal ja Ässät sen vakuutuksen, tai yhteistyökumppanit. Kotkaniemen osalta vakuutusmaksut ei edes ole suuret verrattuna johonkin Barkoviin tai Ahoon. Silti se on huima lisäkulu näinä aikoina liigajoukkueen budjettiin.Minkä takia Ässät tarvitsee yhteistyökumppaneilta tukea, kun minulle kerrottiin, että IFK ja muut saa ihan ilmaiseksi nämä lainat?
Juuh niin Faija on tehnyt ja tukenut poikaansa aina. Se on faijojen tehtävä.No kaissiä ny Kotkaniemen faija kantaa kassin ja kuittaa poikansa kausimaksun? Ei tartte kioskilla tehdä paria vuoroa, jotta saadaan maksu kasaan?
Kotka on nähtävästi laskeutumassa. Ässille olisi kova nimi edes pätkäsopparilla, jossain JVDT:ssä tuskin mahtuisi kärkiketjuihin.
Jos antaisit euron padalle joka kerta kun ajattelet Lukkoa niin Ässät voisi palkanleikkauksien sijaan maksaa palkankorotuksia pelaajille.
Mikäs siinä kun ilmaiseksi saa.IFK etsii NHL/AHL lainapelaajia tällä hetkellä hyökkäykseen. Kollit ja Mestis täysi no-go koska koronan takia sieltä ei noin vain siirrellä pelaajia. Poissa hyökkäyksen osalta seuraava ”joukkue”: Leskinen-Lundell-Jääskä, Tallberg-Suomela-Nordgren, Åsten-Borgström-Heljanko sekä Petrell. Loka-marraskuun pisteet tärkeitä ja pelejä paljon, eli hyökkäykseen tarvitaan apuja..
IFK etsii NHL/AHL lainapelaajia tällä hetkellä hyökkäykseen.
Erikoista on, ettei edes tällaisessa poikkeustilassa voi nöyrtyä tavan ihmisen tasoille. Joku 2 tonnia+kämppä+auto olisi mielestäni ihan hyvä paketti tässä tilanteessa. Jos nyt on kauden pelaamatta, niin mahtaakohan ensi kaudeksikaan enää löytyä 200k palkanmaksajaa?JMA kertoi juuri jossain haastattelussa, että on treenannut kovaa ja pelihaluja olisi mutta tarjoukset ovat olleet luokkaa "tonni + kämppä". Jos polte pelaamiseen on kova kuten väittää niin eiköhän kohta lähde "2 tonnia + kämppä" tarjouksella johonkin pellaamaan...
Mikäs siinä kun ilmaiseksi saa.
Matkaa jonkun verran silti kauden 2013-14 HIFK-joukkueeseen. 39 kenttäpelaajaa ja 5 maalivahtia.
Matkaa jonkun verran silti kauden 2013-14 HIFK-joukkueeseen. 39 kenttäpelaajaa ja 5 maalivahtia.
Kenttäpelaajien määrä vaikuttaa aika pieneltä, mutta maalivahtien määrästä päätellen siinä on koko karuselli Brad Thiessenistä Ryan Thangiin mukana.Ja oliko tuo 39 kenttäpelaajaa samaan aikaan palkanmaksussa vai laskettiinko pois potkitut flopit mukaan myös?
Kuulostaa joltain poikabändin jäseneltä. Mahtoiko myös olla ja tiesikö agentti sitä? Entä tiesikö IFK siitä? Aika show ollut.Ryan Thang
Erästä liigavalmentajaa lainatakseni: "ja annetaan lämmin ruoka joka päivä" ja silti ei pelaaminen maistu.JMA kertoi juuri jossain haastattelussa, että on treenannut kovaa ja pelihaluja olisi mutta tarjoukset ovat olleet luokkaa "tonni + kämppä". Jos polte pelaamiseen on kova kuten väittää niin eiköhän kohta lähde "2 tonnia + kämppä" tarjouksella johonkin pellaamaan...
Erästä liigavalmentajaa lainatakseni: "ja annetaan lämmin ruoka joka päivä" ja silti ei pelaaminen maistu.