Liigan siirtohuhut kaudelle 2019–2020

  • 1 309 565
  • 2 484

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtaisikohan sieltä Kärpistä irrota joku potentiaalinen pelaaja, kenen minuutteja JMA tulee syömään?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juhiksen "haavena pelata yksi kausi samassa joukkueessa" ei sitten nähtävästi toteutunut. Mutta mikäs siinä, sillä Kärpät jysäytti alelaarien kovimman hankinnan. Varmasti kelepaa oululaisille. Oma poika ja golden goal mies.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Metsävainiohan sieltä lähti jo.
Ei pelannut muutenkaan juuri mitään. Ehkä joku on nyt astetta tyytymättömämpi ja haluaa JMA:n tulon myötä katsella isompaa roolia jostain. Kuten vaikkapa - heitän ihan lonkalta - Porin Ässistä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei pelannut muutenkaan juuri mitään. Ehkä joku on nyt astetta tyytymättömämpi ja haluaa JMA:n tulon myötä katsella isompaa roolia jostain. Kuten vaikkapa - heitän ihan lonkalta - Porin Ässistä.
Lindsten voisi tulla kysymykseen. Mutta väärä ketju aiheelle, kun ei mitään huhuntynkää ole tarjota.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaisin Lindsteniä ja/tai Anttilaa, jos ovi käy toiseen suuntaan vielä.
Lindsten voisi tulla kysymykseen. Mutta väärä ketju aiheelle, kun ei mitään huhuntynkää ole tarjota.
Rehellisesti sanottuna olen vaan epätoivoinen hyökkääjän suhteen ja sen vuoksi spekulointi. Taisi jotain huhuilua olla Lindstenistä muuten Ässä-puolella ensi kautta koskien. Vai oliko vaan spekulointia. Pitää varmaan mennä tarkistamaan.

Kärpillä kuitenkin aina syvyyttä tuntuu silti riittävän.
 

Baldrick

Jäsen
Ei pelannut muutenkaan juuri mitään. Ehkä joku on nyt astetta tyytymättömämpi ja haluaa JMA:n tulon myötä katsella isompaa roolia jostain. Kuten vaikkapa - heitän ihan lonkalta - Porin Ässistä.

En tiedä, mutta Lindsten voisi olla sellainen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä, mutta Lindsten voisi olla sellainen.
:D Tulee vähän otteluseurantaketju mieleen ;)

Tällaisen löysin tuolta Ässä-puolelta palstatoverin kirjoittamana:
En, koska nämä ovat vasta neuvotteluissa. Ainoa, joka minulle on kerrottu "varmana" on Jasper Lindsten. Hän on se kelpo pelimies, johon viittasin. Se on lisättävä, että mikään näistä nimistä ei ole tullut Ässien organisaatiosta tietooni vaan kyseisten pelaajien nykyisten joukkueiden "sisäpiiristä" tai agenttien suunnalta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olettaisin että Lindsten liikkuu vielä Kärpistä poispäin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onko Lindstenin suurinumeroinen palkkalappu vain palstatotuus vai ihan tosi juttu? Saattaa estää joukkueiden halukkuutta ottaa Jasperia pelamaan, vaikka kyse onkin ajallisesti lyhyestä visiitistä.
Kyllä se ihan tosi juttu on. En tiedä olisiko esim. KooKoo valmis satsaamaan sen verran lisää? Montaa halukasta tuskin löytyy. Voihan se ottaja sille löytyä Saksasta tai Ruotsistakin.
 

Zinetula

Jäsen
Rehellisesti sanottuna olen vaan epätoivoinen hyökkääjän suhteen ja sen vuoksi spekulointi. Taisi jotain huhuilua olla Lindstenistä muuten Ässä-puolella ensi kautta koskien. Vai oliko vaan spekulointia. Pitää varmaan mennä tarkistamaan.

Kärpillä kuitenkin aina syvyyttä tuntuu silti riittävän.
Jos Jasperia on huhuttu ensi kautta ajatellen sinne niin kyllähän siinä voisi vähän olla jo huhun tynkää. Ei jatka Kärpissä ensi kaudella.

Lindsten ei ole pystynyt ottamaan toivottua roolia nimivahvasta Kärpistä. Varmasti potentiaalia on kovastikin, mutta ihan ei ole natsannut. Oli viime kaudella alivoimilla kova.

Kannattajat, itse mukaan lukien olen ollut vaatimassa silloin tällöin Jasperille isompaa ruutua. Tietty vammojakin on ollut ja aloitti kauden takamatkalta.

Ei pahaa sanottavaa Lindstenistä ja toivotan onnea seuraavaan osoitteeseen. Tuskimpa se loppukausi enää niin kallis on jos Kärpät ei löydä hänelle ruutua.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Eiköhän tepsi tarvittaessa ole kanssa valmis kotiuttamaan Jasun jos sikseen tulee.
Lähinnä kysymys on kiinnostaako Lindsteniä tulla takaisin Turkuun, kun viimeksi tarjottiin palkaksi lähinnä mailoja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Jasperia on huhuttu ensi kautta ajatellen sinne niin kyllähän siinä voisi vähän olla jo huhun tynkää. Ei jatka Kärpissä ensi kaudella.

Lindsten ei ole pystynyt ottamaan toivottua roolia nimivahvasta Kärpistä. Varmasti potentiaalia on kovastikin, mutta ihan ei ole natsannut. Oli viime kaudella alivoimilla kova.

Kannattajat, itse mukaan lukien olen ollut vaatimassa silloin tällöin Jasperille isompaa ruutua. Tietty vammojakin on ollut ja aloitti kauden takamatkalta.

Ei pahaa sanottavaa Lindstenistä ja toivotan onnea seuraavaan osoitteeseen. Tuskimpa se loppukausi enää niin kallis on jos Kärpät ei löydä hänelle ruutua.
Ei natsannut tosiaan. Kärpillä vaan on niin paljon hyviä pelaajia, että melkein väkisinkin joku ei täytä niitä odotuksia ja saa haluamaansa roolia. Ässille olisi erittäin hyvä vahvistus lähtökohtaisesti, enkä uskoisi palkankaan nousevan loppukauden osalta ylitsepääsemättömäksi esteeksi, eli tuskin muutamaan tonniin kaatuisi. Hyökkääjää haettu jo monta kuukautta ja siihen oli rahaa vielä ennen Hedbergin lähtöäkin ja Hedbergkin on edelleen korvaamatta. Selinille tuttu pelaaja myös.

Pelkkää spekulointia. Menee kyllä vähän ohi aiheen.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Lähinnä kysymys on kiinnostaako Lindsteniä tulla takaisin Turkuun, kun viimeksi tarjottiin palkaksi lähinnä mailoja.
Ei ainakaa minun käsitykseni mukaan mitään siltoja ole polteltu suuntaa taikka toiseen. Se on toki toinen juttu, onko hän valmis tinkimään ensi kauden palkkapussistaan koska tuskin jasusta apuja on minään täsmähankintana loppukaudeksi. Suurin voittajahan ouluun siirrossa oli loppu viimein tps.
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Keväällä voi tulla loukkaantumisia ja leveyttä tarvitaan. En usko, että Kärpät haluaa luopua Lindstenistä vielä tällä kaudella ja veikkaan, että Jasperiakin motivoi ensimmäisen henkilökohtaisen Suomen mestaruuden voittaminen ja viime kevään hopean kirkastaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös