Robin Big Snake
Jäsen
Tilastojakin katsomalla kaikki hypetys ollut turhaa. Yksi suonenveto uralla Ruotsissa.
Ei kai Ruotsissa pelata AHL:ää?
Tilastojakin katsomalla kaikki hypetys ollut turhaa. Yksi suonenveto uralla Ruotsissa.
Nimenomaan, olet asian ytimessä. Sen takia ei olisi myöskään ollut mikään järjettömän suuri ihme, jos Mikko Lehtonen olisi palannut Liigaan. Pelaa Liigassa Lehtosta huonompiakin pelaajia.Saihan Simo-Pekka Riikolakin jatkaa Liigassa. Kyllä paskoille pelaajille joukkueita löytyy.
Toivottavasti ei ainakaan Ilvekseen.Ville Koistinen sai lähteä Ingolstadista. Joko on huhuja uudesta osoitteesta?
Koistinen ei ole itselle niin tuttu pelaaja ja mietin että, mistä moiset antipatiat, mutta pikaisella googletuksellahan se selvisikin...Toivottavasti ei ainakaan Ilvekseen.
Siirtyi Sparta Prahaan.Ville Koistinen sai lähteä Ingolstadista. Joko on huhuja uudesta osoitteesta?
Siirtyi Sparta Prahaan.
Vaikuttaisi SaiPamaiselta hankinnalta.
Statsit puhuvat kyllä sen puolesta että olisi Jukureihin menossa.Vaikuttaisi SaiPamaiselta hankinnalta.
Juurikin mietin, että haiseepa SaiPalta - ei haise hyvälle - mutta haisee kuitenkkn.Vaikuttaisi SaiPamaiselta hankinnalta.
Pelicans?
Juurikin mietin, että haiseepa SaiPalta - ei haise hyvälle - mutta haisee kuitenkkn.
Olen kyllä mustan huumorin suuri ystävä, mut tää oli jo liian synkkää.Vaikuttaisi SaiPamaiselta hankinnalta.
Tulikin Jack Jofa? Vaan mikäs hanskaajassa, kelle ei muka järkälemäinen raitin pakki kelpaisi?Vaikuttaisi TPS:n hankinnalta. Varmaan pitänyt Jack Bauer hankkia, mutta lukihäiriön takia ei ihan osunut.
Anton Holm -> IF Björklöven. Björklöven on yrittänyt saada Holmia itselleen, hinta kuitenkin ollut tähän asti esteenä.
TPS pitää Holmista kuulemma aivan liian kovaa hintaa. Ymmärrän kyllä jos ovat itse hänelle kovan hintalapun sorvanneet.Ei jää siis Liigaan. Siinä olisi ollut periaatteessa Ässille se maalintekijä, vaikka on laiskaksi haukuttu niin kelpaa kuitenkin Björklöveniin
TPS pitää Holmista kuulemma aivan liian kovaa hintaa. Ymmärrän kyllä jos ovat itse hänelle kovan hintalapun sorvanneet.