Olin väärässä, mutta ei kyllä haittaa pätkääkään.Nicholas Schaus at eliteprospects.com
Oisko siinä todennäköinen. Saanut tänään lähtöpassit Slovanista ja pelasi siellä mm. Chad Raun kanssa.
Olin väärässä, mutta ei kyllä haittaa pätkääkään.Nicholas Schaus at eliteprospects.com
Oisko siinä todennäköinen. Saanut tänään lähtöpassit Slovanista ja pelasi siellä mm. Chad Raun kanssa.
Jos olis Espoo-taustainen niin kelpaisi JYPiin...Ei huhu vaan oma hajatelma
Miro-Pekka Saarelainen aloittanut Mestiksen kovalla tahdilla: 9 peliä ja 10 maalia ja 17 pistettä. On muutenkin tahkonnut Mestistä piste-per-peli tahtia 76 matsia joten kyseessä ei välttämättä ole mikään hetkellinen suonenveto. Eikö tälle IFK-kasvatille löydy Liigasta pelipaikkaa? Ikääkin vasta 24v
Jos olis Espoo-taustainen niin kelpaisi JYPiin...
Aika kovaa jälkeä. Veikkaan, että joku HPK poimii ensimmäisenä (vrt. Palve).
On kuitenkin päässyt jo Liigaa haistelemaan ilman kummoisia tehoja.
Onko Turussa tietoa Wirtasen jatkosta? HPK:n puolella miestä huhuiltiin takaisin Hämeeseen.
Kahden pelin otanta on vain aika surkea.No nyt kun McLean lähtee TuToon pelaamaan niin nähdään vähän paremmin olisiko jollain Liigajengillä käyttöä miehelle.
Kahden pelin otanta on vain aika surkea.
Tuskin, ihan loukkaantumisriskin takia.Tuo McLeanin tilanne tarkoittaa sitä, että soppari on taskussa jonnekin ja nyt ennen taukoa kaksi peliä treeniä mestiksessä. Onko sopimus liigaan vai jonnekin muualle selvinnee tauolla.
Ei ole ainakaan tällä kaudella tulossa Hämeenlinnaan. Suuntaa loppukaudeksi aika suurella varmuudella ulkomaille.Onko Turussa tietoa Wirtasen jatkosta? HPK:n puolella miestä huhuiltiin takaisin Hämeeseen.
Mies on kuitenkin itse sanonut, että haluaisi jäädä Liigaan, jopa pienemmällä palkkapussilla. Eli löytyykö jotain oikeaa faktaa vai pelkkää mutua?Ei ole ainakaan tällä kaudella tulossa Hämeenlinnaan. Suuntaa loppukaudeksi aika suurella varmuudella ulkomaille.
Tästä haluaisin kanssa kuulla lisää. Wirtasen puheiden perusteella jatko Liigan ulkopuolella tuntuu aika epätodennäköiseltä. Tietty jonkun "once in a life time" sopimuksen voi joku oligarkki lyödä pöytään, mutta ei hänen peli sentään niin dominoivaa ole ollut.Mies on kuitenkin itse sanonut, että haluaisi jäädä Liigaan, jopa pienemmällä palkkapussilla. Eli löytyykö jotain oikeaa faktaa vai pelkkää mutua?
Sori, mä luin noita MacLean viestejä ja sit nappasin ton HPKn ja sentteritilanteen Hämeenlinnassa, niin puhuin MacLeanista mun viestissä. Tsorit.Tästä haluaisin kanssa kuulla lisää. Wirtasen puheiden perusteella jatko Liigan ulkopuolella tuntuu aika epätodennäköiseltä. Tietty jonkun "once in a life time" sopimuksen voi joku oligarkki lyödä pöytään, mutta ei hänen peli sentään niin dominoivaa ole ollut.
Christian Thomas bongattu Helsinki-Vantaan lentokentällä lätkäkamojen kanssa. Jatkoi matkaansa taksilla jonnekin päin Helsingin keskustaa. Eliteprospectsin siirroissa näkyy vielä Rögle -> Unknown. Onkohan jollain jengillä tarvetta?
Eiköhän tuon tasoinen ukko kelpaisi aika monen joukkueen rosteriin. Jos esim.Kärppiin olisi menossa niin luulisi, että olisi jatkanut jatkolennolla ylöspäin. Jos nyt jäi Hesaan, niin onko vaikkapa Kerholla vielä euroja käytettäväksi? IFK taitaa etsiä enemminkin senttereitä.