Onko linkkiä antaa kyseiseen päivitykseen? Ihan mielenkiintoinen pelaaja, veikkaanpa että ei mene top-6 joukkueisiin.Jerry D'Amigo palaa Suomeen. Seura ei ole tiedossa.
Lähde: D'Amigon instagram päivitys.
Onko linkkiä antaa kyseiseen päivitykseen? Ihan mielenkiintoinen pelaaja, veikkaanpa että ei mene top-6 joukkueisiin.Jerry D'Amigo palaa Suomeen. Seura ei ole tiedossa.
Lähde: D'Amigon instagram päivitys.
Vaikea keksiä, miksi tulisi SaiPaan, mutta seura taatusti ainakin etsii yhtä miestä.
Taisi pelata Ilveksessä ihan kelpo kauden?
Mikäköhän oli, ettei jatkanut?
Kivi oli ilmeisesti sanonut eilen, että vahvistuksia ei ole tulossa. Itse veikkaan D'Amigon osoitteeksi Hämeenlinnaa.
Kiekkoareenan toimittaja Miika Arponen oli twiittaillut tällaista. En sitten tiedä missä Kivi on noin sanonut, ehkä eilisessä pressissä pelin jälkeen.Missä?
HPK:n suunnalta on kyllä kuulunut sellaista, että lähiaikoina tapahtuu. D'Amigo kelpaisi oikein mainiosti.
Toivottavasti näin. Eiköhän herran osoite julkaista aika pian, koska on jo itse ilmoittanut lähtevänsä kohti Suomea.Itse veikkaan D'Amigon osoitteeksi Hämeenlinnaa.
Kalpaan olisi menossa Savon Sanomien mukaan D`amigo
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jaakiekko/KalPa-hankki-hyökkäykseensä-NHL-kokemusta/1054368
Taisi viime kaudella D'Amigon tehoista iso osa tulla juurikin Kalpaa vastaan, joten en yhtään ihmettele että on siinä suunnassa tehnyt vaikutuksen. Tosin myös taitaa Kuopiossa aika iso tarve myös kokeneemmalle hyökkääjälle?
Redenbach jäänyt Keski-Eurooppaan Tapparan kelkasta. Lähteenä kirjoittaja Tapparan palstalla ja taisi siirtolistallakin jo olla.
Asia ei varmaan yllätä ketään.
Sanoisin, että alunpitäenkin tarkoitus oli vain tuurata Järvisen poissaolo.Eliteprospectissa näyttää olevan huhuissa että uusi osoite olisi Liberec. Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.
Oliko kyseessä loppukauden sopimus? Jos oli, niin olipa tyhmästi hukkaan heitettyä rahaa parin viikon visiitille.Sanoisin, että alunpitäenkin tarkoitus oli vain tuurata Järvisen poissaolo.
Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.
Meinaatko tosiaan, että olisi tehty suora sopimus? Kuten Borre tuossa kertoo, oli jo alusta lähtien puhetta, että sopimuksessa on se kuuluisa koeaika. Ja jännästi Redenbach pelasi jatkuvasti vain nelosessa, eikä saanut ylimääräistä vastuuta käytännössä lainkaan. Joten älä huoli, eiköhän tuossa kuluerä ollut ihan suunniteltu ja pienehkö.Oliko kyseessä loppukauden sopimus? Jos oli, niin olipa tyhmästi hukkaan heitettyä rahaa parin viikon visiitille.
Heikko on lukutaito sinulla. Tuossahan minä juuri kysyin että minkälainen soppari on enkä olettanut mitään kun en tiedä. Näemmä virallisissa tiedotuksissa(vai enkö vain etsinyt tarpeeksi?) ei löytynyt sopparin pituutta ollenkaan, mikä on hieman erikoista.Meinaatko tosiaan, että olisi tehty suora sopimus? Kuten Borre tuossa kertoo, oli jo alusta lähtien puhetta, että sopimuksessa on se kuuluisa koeaika. Ja jännästi Redenbach pelasi jatkuvasti vain nelosessa, eikä saanut ylimääräistä vastuuta käytännössä lainkaan. Joten älä huoli, eiköhän tuossa kuluerä ollut ihan suunniteltu ja pienehkö.
Erikoista ehkä, mutta tuttua myös Kärppien toimesta. Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.Heikko on lukutaito sinulla. Tuossahan minä juuri kysyin että minkälainen soppari on enkä olettanut mitään kun en tiedä. Näemmä virallisissa tiedotuksissa(vai enkö vain etsinyt tarpeeksi?) ei löytynyt sopparin pituutta ollenkaan, mikä on hieman erikoista.
Puhumattakaan Lehtosen Mikon sopimuksesta, josta alkoi viime keväänä vasta kulkea huhuja, että saattaakin olla kaksivuotisella sopimuksella Kärpissä. Hyi vittu mikä farssi se oli.Erikoista ehkä, mutta tuttua myös Kärppien toimesta. Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.
Eliteprospectissa näyttää olevan huhuissa että uusi osoite olisi Liberec. Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.
Uutisessa kerrotaan näiden tehneen sopimukset Kärppiin kaudelle 2017-18 ja erikseen kerrottiin ketkä teki pidemmälle ajalle. Tuosta ainakin minä ymmärrän, että vuoden soppari on heillä tällä hetkellä julkaistuna.Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.
Uutisessa kerrotaan näiden tehneen sopimukset Kärppiin kaudelle 2017-18 ja erikseen kerrottiin ketkä teki pidemmälle ajalle. Tuosta ainakin minä ymmärrän, että vuoden soppari on heillä tällä hetkellä julkaistuna.
Luleå antamassa lähtöpassit Joey Hishonille. Ei riitä tekeminen täyttämään vahvistuksen kriteerejä. 11 ottelua tehoin 1+5. Huhuttiin muistaakseni liigaan viime keväällä tällä palstalla. Vai muistanko väärin? Oli miten oli, niin tulisiko Suomeen hakemaan nostetta uralleen vai viekö tie kohti alasarjoja?
Oho. 1+1 on joo tehot ja -5.Eliteprospect kertoo tehoiksi 11 pelissä 1+1, kumpi oikein?