Vaakanaista ollaan huhuttu myös FrölundaanOnko Jyväskylässä tietoa Vaakanaisen ensi kauden seurasta? Kovasti huhuillaan Hämeenlinnaan.
Vaakanaista ollaan huhuttu myös FrölundaanOnko Jyväskylässä tietoa Vaakanaisen ensi kauden seurasta? Kovasti huhuillaan Hämeenlinnaan.
Vai Vesalaistako tarkoitat?Onko Jyväskylässä tietoa Vaakanaisen ensi kauden seurasta? Kovasti huhuillaan Hämeenlinnaan.
Vai Vesalaistako tarkoitat?
Tai ovat vain junnumaajoukkueen pukukopissa sopineet, että molemmat menee Kerhoon.Ehkä Vaakanainen on ottanut puhelun Vesalaiselle
JYP julkaisee perjantaina ennen pronssiottelua pelaajasopimuksen ensi kaudelle. Olisikohan Immosen paluun varmistus?
Ennen JYP-HIFK-peliä JYP tiedottaa vastustajan pelaajan siirtyvän JYP:iin? Epäilen.Erittäin vahvasti pikkulinnut visersi Jasse Ikosen rantautuvan Jyppikylään.
Vaikea kyllä nähdä että vastustajajoukkueen pelaajan sopimusta ensi kaudesta julkaistaisiin ennen keskinäistä ottelua. Toki muuten tervetuloa minun puolestani.Erittäin vahvasti pikkulinnut visersi Jasse Ikosen rantautuvan Jyppikylään.
Iltalehden mukaan Ikonen tulisi Kärppiin.Erittäin vahvasti pikkulinnut visersi Jasse Ikosen rantautuvan Jyppikylään.
Iltalehden mukaan Ikonen tulisi Kärppiin.
Kärpät häärii aktiivisena siirtomarkkinoilla: vahvistuksia HIFK:sta, Ässistä ja Sportista
Mielenkiintoista. Jäädään odottelemaan.Voihan tuo olla, mutta tietolähteeni mukaan Ikonen on hankkinut Jyväskylästä asunnon.
Mikäs on syynä siihen, ettei Vaakanainen ole jatkamassa Jyväskylässä? Haluaa itse pois?
Ilveksessä olisi Vaakanaiselle tarjolla isot saappaat.
Tämäpäs on hauska ja kiva termi! Niin Hyvää PendoKendoa.PendoKendoa.
Tämäpäs on hauska ja kiva termi! Niin Hyvää PendoKendoa.
Liekö Mäenpää sitten suuntaamassa Jyväskylään, minkä vuoksi Vaakanaiselle ei siellä ole enää "käyttistä"?
Mikäli Tuppurainen ja Vaakanainen siirtyy JYPistä muualle, on suurin syy pelaajien peliotteissa,molemmilta meni poffit aika vihkoon. Tuppuraisella on sopimusta jäljellä vielä kaksi kautta, mutta ainahan näistä voidaan sopia. JYP ei jatka Aketemian kustantamista jatkossa, siitä saadaan pelimerkkejä kolme kurkoa käyttöön, esimerkiksi Immosen ja Mäenpään hankkimiseksi. No Perjantaina ainakin tiedetään kuka se merkittävä hankinta on, olisi aika kova veto jos se olisi Perrin.Älä mitään! Melkein piti avata uusi ketju Kerho osioon pelkästään tämän termin takia.
Mutta asiaan. Tosiaan Mäenpäätä ja Immosta tulossa ja lisäksi kun JYPillä on Hytönen, Louhivaara ja Tuppurainenkin vielä, niin siinä on iso summa kiinni kokemuksessa. Varmaan tämän takia Tuppuraista ja Vaakanaista on muualle viety.
Mikäli Tuppurainen ja Vaakanainen siirtyy JYPistä muualle, on suurin syy pelaajien peliotteissa,molemmilta meni poffit aika vihkoon.
Vaikka Ikonen olisikin mahdollisesti palaamassa niin tosiaan tuskin sitä perjantaina ilmoitettaisiin. Luulen että se on joko Immonen tai Mäenpää joka perjantaina ilmoitetaan. Itse sanoisin että ensin Mäenpää ja isompi vonkale myöhemmin.
Voihan tuo olla, mutta tietolähteeni mukaan Ikonen on hankkinut Jyväskylästä asunnon.
Eikös tuosta Vaakanaisesta ollut jo ihan alkutalvesta juttua että olisi lähdössä Ruotsiin? Ja nimenomaan pelaajan aloitteesta, ei JYPin.