Keneen viittaat noilla valmiiksi klesana olevilla äijillä? Ahtola on pelannut täysiä kausia samoin kuin Thorell ja Keränen. Ja mitä Keräseen tulee, niin mitkä nuo surkeasti menneet useammat kaudet ovat kun itse en löydä?
En puhunut ensi kaudeksi huhutuista pelaajista vaan oli lähinnä kieliposkessa toteutettu heitto männäkausilta. Hifk on aikoinaan hankkinut pelaajia, jotka ei edes kauden alussa ole vielä pelikuntoisia ja se on ainakin omasta mielestäni erittäin typerää.
Mitä Keräseen tulee niin Keräsen kausi 13-14 Ilveksessä oli huikea, mutta se on itseasiassa ainoa kausi koko pelaajan uralla mikä antaisi luvan raapia isompaa shekkiä pöytään. Noin puoli pistettä per peli AHL:ssä ei ole mielestäni kovin kummoinen lukema. Keräsellä on lisäksi kausi toisensa jälkeen +/- tilasto todella pahasti pakkasella. Lopuksi vielä linkki eliteen niin voit tarkistaa mitä höpisen.
Eliteprospects.com - Michael Keränen
Mä oon muutenkin ihmetellyt että kun joku pelaaja vetää suonenvetokauden saati käy pyörähtämässä KHL:ssä, miten ihmeessä vielä viiden vuoden päästä tämä näkyy hänen palkassaan korottavana tekijänä? En tiedä näkyykö muualla kuin Sm-liigassa mutta kyllä myös monet faneista on valmiita maksamaan huippupelaajan palkkaa vaikka viimeiset kaudet olisi mennyt aivan penkin alle. Sanotaan nyt vaikka esimerkkinä Keränen ja Mikko Kousa.