Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, mutta siltä pohjalta että itsekin omaan jonkinlaista taustaa IFK-kannattajana, en todellakaan hiffaa miten IFK-kannattajat saavat Melartista jonkun ykköskorin hankinnan? Riittääkö siihen nykyään pelkästään se, että edustaa tyyppinä IFK:n perinteistä rock-rock-henkisyyttä vai mitä *ittua tää nyt tarkoittaa? Mä ymmärrän tarpeen Melartille tuossa rosterissa, mutta IFK:n tasoisen organisaation ykköshankinnat pitäisi kyllä olla ihan muuta kuin Melart.
No jos on noin kovinkin yleinen harha, että Melarteilla mennään kuuhun, niin tässähän on siinä tapauksessa Sportilla mahdollisuus nousta nopeastikin kärkisijoille, jos kerran Melart on se, johon jopa IFK eniten satsaa. Hyvä uutinen sinällään!
Mutta tämä vääntö oli mun osaltani tässä. Oliko niitä huhujakin?
Huomaa että Sport on pelannut viimeiset 50 vuotta Mestistä, kun kannattajat, etenkin pari heistä, ovat muutamaan kertaan kauden aikana olleet näiden pelaajarvioidensa kanssa niin metsässä kuin olla ja voi.
No jos on noin kovinkin yleinen harha, että Melarteilla mennään kuuhun, niin tässähän on siinä tapauksessa Sportilla mahdollisuus nousta nopeastikin kärkisijoille, jos kerran Melart on se, johon jopa IFK eniten satsaa. Hyvä uutinen sinällään!
Mutta tämä vääntö oli mun osaltani tässä. Oliko niitä huhujakin?