Liigan siirtohuhut kaudelle 2015–2016

  • 1 804 709
  • 3 997

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tässä järjestyksessä omat veikkaukset 1) Jokerit 2) IFK 3) Kärpät 4) Lukko 5) TPS 6) Tappara.
Suuri yllätys, jos johkin tämän kuusikon ulkopuolelta siirtyy.

Oma arvaus:
1. Kärpät
2. TPS
3. Lukko
4. Tappara

En usko että IFK pisti lappua sisään kyllä nyt tässä kohtaa, kun sentteriosasto on niin hyvällä mallilla.

Jokerit voi tietysti olla kiinnostunut myös, mutta en ole kyllä yhtään katsonut mikä siellä on a) tarve b) loukkaantumistilanne.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tapparan voi suoraan ottaa pois vaihtoehdoista. Tarjous josta ei voinut kieltäytyä ja Mikko Leinonen ei ihan sovi samaan lauseeseen. Ei sillä etteikö Hirso mulle kelpais...
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Oma arvaus:
1. Kärpät
2. TPS
3. Lukko
4. Tappara

En usko että IFK pisti lappua sisään kyllä nyt tässä kohtaa, kun sentteriosasto on niin hyvällä mallilla.

Jokerit voi tietysti olla kiinnostunut myös, mutta en ole kyllä yhtään katsonut mikä siellä on a) tarve b) loukkaantumistilanne.
Loukkaantumistilanne on paha, mutta hakusessa on laituri eikä sentteri. En usko millään, että Hirso tulisi pelailemaan neloseen meille. Eli tarvetta ei ole vaikka loukkeja on paljon
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viime viikon mystinen Blues-auto HK Areenan parkkipaikalla ja tämänpäiväinen uutinen. Ei mulla muuta.
Olli Malmivaara korvaa Petteri Ahomaan Nelonen Pro:n studioisäntänä?
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Eikös Hirso ole Hifk kannattajien inhokki, syystä että Hirso aikanaan lähti jokereihin ja että ei myöskään seuran kanssa kaikki ole ok? Muistan jotakin että olisi ihan lakanaa paikallis pelissä näytetty jossa luki "Harkimon H**ra!" Tai siis tällaista olen kuullut yhdeltä Ifk-fanilta vai koskiko se sitten Peltosen Villeä aikoinaan?

No siis joillekin Kimi varmaan on edelleen inhokki, mutta suurin osa pääsi kyllä jo tuosta narri-loikasta yli sen viimeistä edellisen visiitin aikana, kun pistepörssinkin meni voittamaan. Ei taida kyllä olla tarvetta/tilaa tällä hetkellä Hirsolle HIFK:ssa, vaan harmillisesti Hirso näyttää suuntaavan nyt jonnekin HIFK pahimmista kilpailijoista. Oikeastaan Rantakari taitaa olla ainoa kenet näkisin Bluesista olevan sellainen, että Nybondaksen kannattaisi alkaa lyömään euroja pöytään.
 

Fordél

Jäsen
Oma veikkaus on edelleen 1. TPS 2. TPS 3. Lukko. Kärppiä tai Tapparaa en näe realistisina vaihtoehtoina.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime viikon mystinen Blues-auto HK Areenan parkkipaikalla ja tämänpäiväinen uutinen. Ei mulla muuta.
TPS on omaan korvaan aikalailla ainut järkeenkäypä vaihtoehto. Kärpillä on mun mielestä kokoonpano ihan tarpeeksi hyvässä hapessa ilman Hirsoakin. Lukko tietenkin yksi vaihtoehto, mutta silti omaan silmään tämä vaikuttaa ihan Turkulaisten juonelta tämä Hirson kaappaaminen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Outoa, että kukaan ei ole tainnut edes mainita sitä varsin isoa mahdollisuutta, että Hirso umpihelsinkiläisenä menee tietenkin Jokereihin. Täällähän jossain mainittiin, että hän oli saanut joltakin suomalaisseuralta tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä. Ei siis liigaseuralta ;)
Suosittelen lukemaan ketjua paremmin. Ei mulla muuta tällä kertaa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulemani mukaan se Blues-logolla varustettu auto HK-Areenalla oli joku vanha kottero. Tuskinpa Hirson kaltainen Liigan tähtisentteri semmoisella kulkisi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tapparan voi suoraan ottaa pois vaihtoehdoista. Tarjous josta ei voinut kieltäytyä ja Mikko Leinonen ei ihan sovi samaan lauseeseen. Ei sillä etteikö Hirso mulle kelpais...

Miksei sovi? Puistola sanoo hei. Mä oon jopa vähän pettynyt, jos ei juhlakaudella tehdä jollekin kovan tason kaverille tarjousta, josta ei voi kieltäytyä.
 

chubster

Jäsen
Mielenkiintoinen on kyllä tämä Hirson tilanne. Varmasti kelpaisi ihan mihin tahansa liigaseuraan! Joteenkin vaikea kuvitella miestä pk-seudun ulkopuolella, sen verta vahvasti on leimautunut. Toki itsekin joteenkin Kärppiä tässä aavistelisin tästä huolimatta. Mitä nyt haastatteluissa ja ylipäätään tän Bluesin kriisin keskellä on itsestään ilmoitellut, niin vaikuttaa ainakin minun mielestä todella hyvältä kapteenilta! Varmasti arvostettu pelaaja liigan sisällä ylipäätään.

Toinen mielenkiintoinen juttu on, että vieläkö Mika Noroselle löytyy paikkaa liigasta, Kärpillähän on maalivahtiosastolla loukkeja! Toki sinne jo hätäapua hankittu. Tosiaan yöllä eliteprospectsia selaillessa pisti silmään confirmed transfer, jossa Noronen purkanut sopimuksen Malmön kanssa. Tässä vielä linkki, jos joku ruotsinkielentaitoinen jotain ymmärtää. Malmö Redhawks och Mika Noronen går skilda vägar - Malmö Redhawks
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veikkaan Pelsuja koska lyhyt matka kotiin ja tarjolla ehdoton liiderin tontti.
Joo ei Hirso tänne tule. Sentterintontit on aika hyvin täytetty, vaikka ei ole kukaan loistanut mitenkään mutta ei meillä ole varaa. Muutenkin joutuisi ihan rehellisesti kilpailemaan kaikkien kanssa pelipaikasta joten en tähän usko, tosin Hirso varmasti paikkansa ottaisi. Saattaisi Hirsolla olla pinna kireällä PetuNupen alaisuudessa.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Kukaan ei ole veikannut Kouvostoliittoa, joten laitan Hirson sinne!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Oliko niin että Hirso oli taannoin seuraamassa Jyp - Lukko matsia... vai oliko se ankka ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös