Nännimäinen
Jäsen
Hirso tekee ns. krykovit ja lähtee hakemaan uralle uutta nostetta menestyvästä organisaatiosta Tampereelta.
Tässä järjestyksessä omat veikkaukset 1) Jokerit 2) IFK 3) Kärpät 4) Lukko 5) TPS 6) Tappara.
Suuri yllätys, jos johkin tämän kuusikon ulkopuolelta siirtyy.
Loukkaantumistilanne on paha, mutta hakusessa on laituri eikä sentteri. En usko millään, että Hirso tulisi pelailemaan neloseen meille. Eli tarvetta ei ole vaikka loukkeja on paljonOma arvaus:
1. Kärpät
2. TPS
3. Lukko
4. Tappara
En usko että IFK pisti lappua sisään kyllä nyt tässä kohtaa, kun sentteriosasto on niin hyvällä mallilla.
Jokerit voi tietysti olla kiinnostunut myös, mutta en ole kyllä yhtään katsonut mikä siellä on a) tarve b) loukkaantumistilanne.
Kärppiinhän se varmasti on tulossa, mutta kyllä Lukko on huomattavasti Kärppiä enemmän sentteriä vailla. .
Eikö kapteenin pitäisi upota laivan mukana? Tällä kertaa kapu luikki laivasta ensimmäisenä :)
Olli Malmivaara korvaa Petteri Ahomaan Nelonen Pro:n studioisäntänä?Viime viikon mystinen Blues-auto HK Areenan parkkipaikalla ja tämänpäiväinen uutinen. Ei mulla muuta.
Eikös Hirso ole Hifk kannattajien inhokki, syystä että Hirso aikanaan lähti jokereihin ja että ei myöskään seuran kanssa kaikki ole ok? Muistan jotakin että olisi ihan lakanaa paikallis pelissä näytetty jossa luki "Harkimon H**ra!" Tai siis tällaista olen kuullut yhdeltä Ifk-fanilta vai koskiko se sitten Peltosen Villeä aikoinaan?
TPS on omaan korvaan aikalailla ainut järkeenkäypä vaihtoehto. Kärpillä on mun mielestä kokoonpano ihan tarpeeksi hyvässä hapessa ilman Hirsoakin. Lukko tietenkin yksi vaihtoehto, mutta silti omaan silmään tämä vaikuttaa ihan Turkulaisten juonelta tämä Hirson kaappaaminen.Viime viikon mystinen Blues-auto HK Areenan parkkipaikalla ja tämänpäiväinen uutinen. Ei mulla muuta.
Suosittelen lukemaan ketjua paremmin. Ei mulla muuta tällä kertaa.Outoa, että kukaan ei ole tainnut edes mainita sitä varsin isoa mahdollisuutta, että Hirso umpihelsinkiläisenä menee tietenkin Jokereihin. Täällähän jossain mainittiin, että hän oli saanut joltakin suomalaisseuralta tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä. Ei siis liigaseuralta ;)
Olikohan sama mystinen Blues-auto, joka on nähty myös legendaarisen Nevillen lähettyvillä olevalla parkilla?Viime viikon mystinen Blues-auto HK Areenan parkkipaikalla ja tämänpäiväinen uutinen. Ei mulla muuta.
Tapparan voi suoraan ottaa pois vaihtoehdoista. Tarjous josta ei voinut kieltäytyä ja Mikko Leinonen ei ihan sovi samaan lauseeseen. Ei sillä etteikö Hirso mulle kelpais...
Veikkaan Pelsuja koska lyhyt matka kotiin ja tarjolla ehdoton liiderin tontti.
Joo ei Hirso tänne tule. Sentterintontit on aika hyvin täytetty, vaikka ei ole kukaan loistanut mitenkään mutta ei meillä ole varaa. Muutenkin joutuisi ihan rehellisesti kilpailemaan kaikkien kanssa pelipaikasta joten en tähän usko, tosin Hirso varmasti paikkansa ottaisi. Saattaisi Hirsolla olla pinna kireällä PetuNupen alaisuudessa.Veikkaan Pelsuja koska lyhyt matka kotiin ja tarjolla ehdoton liiderin tontti.
Missä Hirso on näin kertonut? Lähdettä kehiin.Hirso kertoi siirtyvänsä Ouluun. Loppukauden sopimus.