Jotenkin sellainen fiilis että riippumatta siitä missä liiga jengissä ensi kaudella vetelisi niin lopputulos ei kyllä ole kummallekkaan osapuolelle onnistunut.
En siis missään tapauksessa sanoisi vielä, että Nemo on menneen talven lumia. Toivottavasti jatkaa uraansa ja palaa vielä huipulle lopettamaan uransa.
Tapparalla tiedotustilaisuus siis ilmeisesti 5.5, mikäli en ole väärin ymmärtänyt.
JYPin hiekkalaatikolla mainitaan JYPin tehneen sopimustarjouksen Dan Spangille. Hitto! Pitääkö nuo Merosen blogin jutut paikkansa? Tämähän sitten tarkoittaa että Ilkka Heikkinen, Marko Kauppinen, Veli-Matti Vittasmäki, Teemu Rinkinen ja Vojtech Nemec ovat ainakin neuvottelemassa JYPin kanssa. Niin ja Hubacek neuvottelee jatkosta JYPin kanssa.
Nieminen on hieno mies ja upea persoona, mutta kuten edellä sanottiin, niin polvet ovat sellaisessa kunnossa, että harva pelaaja kaukaloon menisi.
: )Nieminen sanoo, että kaduilla ja toreilla kiertävät puheet loukkaantumisista ovat turhia. Hänen mukaansa syitä huonosti kulkeville peleille on tulkittu jopa kävelytyylistä.
- Sellaiset puheet polvesta ja olkapäistä ovat ihan turhia. Ainoa leikkaus, mitä olen tarvinnut, on tukanleikkaus!
- Täällä menee ihmeellisiä olettamuksia mun kävelytyylistä. Ja siitä tehdään jonkinnäköisiä päätelmiä. Perkele, mä en ole koskaan kävellyt kuin palettitanssija. Mä olen aina kävellyt kuin jääkiekkoilija.
Omin silmin tehdyn havainnon pohjalta tuossa joskus välierävaiheen kohdilla sanoisin että ei Nieminen kyllä ihan terve voinut olla. Siinä määrin konkkaavan ja vaivalloisen näköistä miehen kävely kaupasta autolle oli ettei sitä edes suht terveen kiekkoilijan kävelytyyliksi voinut hyvälläkään sanoa.
Jep, sama sivusto. Siellä käyn välillä nauramassa ihan täysin naurettaville huhuille. Siis eihän mikään näistä voi pitää paikkaansa.Eikös tää Meronen pitänyt aikoinaan jotakin älyttömän isoa huhulistaa pystyssä, jossa oli kaikki mahdolliset huhut kirjattu mukaan, mm. Crosby-Ässät taisi olla siellä joskus ja muuta sellaista päiväuni juttua. Jos on sama mies, niin en ottais tosissaan noita huhuja.
Eikös tää Meronen pitänyt aikoinaan jotakin älyttömän isoa huhulistaa pystyssä, jossa oli kaikki mahdolliset huhut kirjattu mukaan, mm. Crosby-Ässät taisi olla siellä joskus ja muuta sellaista päiväuni juttua. Jos on sama mies, niin en ottais tosissaan noita huhuja.
Viime kauden Ilveksestä ainakin Antti Hölli ja Juuso Rajala ovat semmoisia joille tuskin Liigasta löytyy liikaa ottajia. Mestikseenhän nuo ovat aika kärkitasoa. Myös varauksin Ville Korhonen ja Masi Marjamäki.Mestiksestä tuntuu pelaajia tulevan Liigaan tasaisesti, onkos Liigasta mitään huhuja sarjaporrasta alemmas mahdollisesti siirtyvistä?
Viime kauden Ilveksestä ainakin Antti Hölli ja Juuso Rajala ovat semmoisia joille tuskin Liigasta löytyy liikaa ottajia. Mestikseenhän nuo ovat aika kärkitasoa. Myös varauksin Ville Korhonen ja Masi Marjamäki.
Nämä siis omia päätelmiä eivätkä mitään huhuja.