Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
No johan valkenee.
Olen liian vanha seuraamaan twitteriä, mutta Järvenpään tyylin tuntien tili on varmasti viihdyttävä.
Täh? Mikko Koskinen, Bambi Lehtonen, Ville ja Jani Lajunen, Salliset, Toni Kähkönen?
Jyväskylästä kuullun huhun mukaan Wärn on tehnyt asuntokauppoja Tampereella.
Tapparalta saattaa lähteä Jormakkaa/Palolaa KHL:ään, joten olisiko paikkaaja tässä?
Kattelin tuolta eliteprospectista tulevia AHL free agentteja. Jos lista pitää paikkansa niin siellä ois näköjään Harri Pesonen, Rasmus Rissanen, Harri Säteri, Joonas Rask, Joonas Järvinen ja Joonas Nättinen vapautumassa. Varmaan joku noista tulee maitojunalla takaisin Suomeen.
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?Jossain vaiheessa oli jotain juttua etta Pesonen olisi Dufvan ja lukon kiikarissa mutta en ole siita sen enempaa kuullut. Sopii kuitenkin huhuketjuun
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?
Luulen Pitsa-Harrin pelaavan jossain ulkomailla ensi kaudellakin.
Eteenpäin nuo alennukset nuorta Pesosta vei ja varmasti kasvatti ihmisenä. Vaativa valmentaja RD on ollut aina. Käsittääkseni RD sai JYPistä potkut koska oli liian kova nuoria, myös Pesosta, kohtaan. Tai tälläistä olen kuullut, liekö tuokin sitten laskettava huhuksi.Joskus valmentajan mulkkuus vaan vie pelaajaa eteenpäin, jolloin se suhde onkin ollut ihan hyödyllinen. Lisäksi ammattilaispiireissä sotakirveet haudataan varsin pikaisesti tarpeen vaatiessa.
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?
Luulen Pitsa-Harrin pelaavan jossain ulkomailla ensi kaudellakin.
Tai "kääpiö" Tampereelta?
Mulle tulee kyllä tamperelaisesta kääpiöstä mieleen Tuukka Mäntylä,mutta en keksi, miksi IFK:hon tulisi. Sama tosin koskee Bailenia.
Musta tossa puhutiin fyysisestä pakista ja koska sana kääpiö oli hapsukoissa niin silloin se "kääpiö" vois olla enemmin 193 cm Simon Gysbers.Tuo siis vastauksena siihen, kun joku sanoi että pohjois-amerikasta etsitään pakkia. Nick Baileniahan tässä ilmiselvästi haetaan.
Eilen kuullut huhut: Kärpistä ja Tapparasta molemmista yksi pelaaja tulossa Sportiin ensi kaudeksi. Kyseessä huhu, en laita päätä pantiksi tämän toteutumiselle. Suoranta(?) ja (?)
Tarkoitin, että veikkaan Kärpistä mahdollisesti tulevan pelaajan olevan Simon Suoranta. Ja ?-merkki siksi, että kukahan se Tapparasta voisi sitten olla.?=Toni Kähkönen?
Tarkoitin, että veikkaan Kärpistä mahdollisesti tulevan pelaajan olevan Simon Suoranta. Ja ?-merkki siksi, että kukahan se Tapparasta voisi sitten olla.
Eikös tuo Olli Honkanen ole ennenkin tiennyt näistä siirtohommista jotain?
Huutelee twitterissä Niko Kapasta Lukkoon.