Liigan siirtohuhut kaudelle 2014–2015

  • 2 580 553
  • 2 839

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Täh? Mikko Koskinen, Bambi Lehtonen, Ville ja Jani Lajunen, Salliset, Toni Kähkönen?

Ehkä tässä tarkoitettiin NHL-tason junnuja. Pulkkinen, Teräväinen, Granlund yms.
 

YellowBear

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuolla Lukkopuolella huhuillaan Janne Niskalaa Lukkoon. Itse suhtaudun tähän jokavuotiseen huhuun hieman varauksella. Mutta ylivoimalla viivalla Niskala-Nummelin. Kyllä kelpaisi.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HIFK:n puolelta bongattu perinteinen asuntokauppahuhu:

Jyväskylästä kuullun huhun mukaan Wärn on tehnyt asuntokauppoja Tampereella.

Ilves vai Tappara?

Tapparalta saattaa lähteä Jormakkaa/Palolaa KHL:ään, joten olisiko paikkaaja tässä?

Ilveksestä olisi luvassa aika satavarmasti ykkösketjun paikka. Sitten olisi ainakin Marjamäki ja Kantola jokseenkin korvattu, jos Tyrväinen ja Wärn Ilvekseen siirtyisi.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Jotenkin Wärn haiskahtaa enemmän Tapparan pelaajalta, vaikka mielelläni ottaisin Ilvekseenkin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kattelin tuolta eliteprospectista tulevia AHL free agentteja. Jos lista pitää paikkansa niin siellä ois näköjään Harri Pesonen, Rasmus Rissanen, Harri Säteri, Joonas Rask, Joonas Järvinen ja Joonas Nättinen vapautumassa. Varmaan joku noista tulee maitojunalla takaisin Suomeen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kattelin tuolta eliteprospectista tulevia AHL free agentteja. Jos lista pitää paikkansa niin siellä ois näköjään Harri Pesonen, Rasmus Rissanen, Harri Säteri, Joonas Rask, Joonas Järvinen ja Joonas Nättinen vapautumassa. Varmaan joku noista tulee maitojunalla takaisin Suomeen.

Jossain vaiheessa oli jotain juttua etta Pesonen olisi Dufvan ja lukon kiikarissa mutta en ole siita sen enempaa kuullut. Sopii kuitenkin huhuketjuun
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jossain vaiheessa oli jotain juttua etta Pesonen olisi Dufvan ja lukon kiikarissa mutta en ole siita sen enempaa kuullut. Sopii kuitenkin huhuketjuun
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?

Luulen Pitsa-Harrin pelaavan jossain ulkomailla ensi kaudellakin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?

Luulen Pitsa-Harrin pelaavan jossain ulkomailla ensi kaudellakin.

Eihän välien kireys nyt vielä mitään merkkaa. Varmasti helvetin monella pelaajalla on vaikkapa Jortikasta tai Rautakorvesta paljonkin pahaa sanottavaa eivätkä ko. valmentajatkaan sanaista arkkuaan pelkää aukoa.

Joskus valmentajan mulkkuus vaan vie pelaajaa eteenpäin, jolloin se suhde onkin ollut ihan hyödyllinen. Lisäksi ammattilaispiireissä sotakirveet haudataan varsin pikaisesti tarpeen vaatiessa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joskus valmentajan mulkkuus vaan vie pelaajaa eteenpäin, jolloin se suhde onkin ollut ihan hyödyllinen. Lisäksi ammattilaispiireissä sotakirveet haudataan varsin pikaisesti tarpeen vaatiessa.
Eteenpäin nuo alennukset nuorta Pesosta vei ja varmasti kasvatti ihmisenä. Vaativa valmentaja RD on ollut aina. Käsittääkseni RD sai JYPistä potkut koska oli liian kova nuoria, myös Pesosta, kohtaan. Tai tälläistä olen kuullut, liekö tuokin sitten laskettava huhuksi.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tämä on sikäli jännä huhu koska aikanaan Pitsa-Harri haukkui RD:n koska alensi nuorukaisen Akatemiaan. Sen jälkeen kuului välillä tarinaa kuinka tämän kaksikon välit olivat välillä kireät. Näinköhän aika parantaa haavat ja pienentää egoja?



Luulen Pitsa-Harrin pelaavan jossain ulkomailla ensi kaudellakin.


Niin haukkui, mutta aiheetta. Mies nöyrtyi ja myönsi Urheiluaamussa että ilman Dufvan penkitystä hän ei vois haaveilla änäristä ja kausi mestiksessä teki hyvää. Kireistä väleistä en myöskään kuullut ennen Dufvan potkuja edeltänyttä kesää, jolloin koko kermaperse-pelaajisto nousi Dufvaa vastaan ja pelasi Ahon alaisuudessa itsensä mestariksi, Harri Pesonen yhtenä parhaista playoffeissa. Nythän siellä vieläkin nää kapinat elää ja ne vaan vahvistuu kun yksi valkkujen puolella olleista pelaajista siirtyy sveitsiin ja Tarkin asemaa on horjutettu playoff-katastrofin jälkeen.

Tämä vaan tiedoksi muille, että mestaruuksista huolimatta taustalla jyrisee ja joku Pesosen penkitys isossa kuvassa ei ole mitenkään Dufvan syytä, vaan pikemminkin ansiota.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n puolella nimimerkki Target kirjoittelee seuraavaa:

Tai "kääpiö" Tampereelta?

Tuo siis vastauksena siihen, kun joku sanoi että pohjois-amerikasta etsitään pakkia. Nick Baileniahan tässä ilmiselvästi haetaan. Toteutuessaan olisi kyllä sangen kova hankinta IFK:lta, mutta epäilen että Pohjois-Amerikka & KHL vie miehen mennessään. Näytöt ovat sen verran kovat.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mulle tulee kyllä tamperelaisesta kääpiöstä mieleen Tuukka Mäntylä,mutta en keksi, miksi IFK:hon tulisi. Sama tosin koskee Bailenia.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tulee kyllä tamperelaisesta kääpiöstä mieleen Tuukka Mäntylä,mutta en keksi, miksi IFK:hon tulisi. Sama tosin koskee Bailenia.

Mulle tuli kanssa alkuun Mäntylä mieleen, mutta hokasin että kyseessä ei voi olla hän, koska teki aikoinaan kymmenen vuoden sopimuksen Tapparaan, josta käyttää tällä hetkellä sitä ulkomaanoptio mahdollisuutta. Eli vaihtoehdoksi ei jää kuin Nick Bailen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuo siis vastauksena siihen, kun joku sanoi että pohjois-amerikasta etsitään pakkia. Nick Baileniahan tässä ilmiselvästi haetaan.
Musta tossa puhutiin fyysisestä pakista ja koska sana kääpiö oli hapsukoissa niin silloin se "kääpiö" vois olla enemmin 193 cm Simon Gysbers.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Eilen kuullut huhut: Kärpistä ja Tapparasta molemmista yksi pelaaja tulossa Sportiin ensi kaudeksi. Kyseessä huhu, en laita päätä pantiksi tämän toteutumiselle. Suoranta(?) ja (?)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tarkoitin, että veikkaan Kärpistä mahdollisesti tulevan pelaajan olevan Simon Suoranta. Ja ?-merkki siksi, että kukahan se Tapparasta voisi sitten olla.

Okei, eikö Kähköstäkin sinne huhuiltu? Mutta myös olen kuullut, että Johan Larsson voisi olla Sportin pakki ensi kaudella.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Luulenpa, että tämä Tappara-pelaaja on junnupakki Vilho Virmavirta, jota jo aiemmin Sportiin oltiin viemässä. Laitoin linkin Elite Prospectsiin, kun ei varsinaisesti mikään tunnettu nimi ole edes Jatkoajassa. Raamikas rightin pakki on kyseessä, ja kuuleman mukaan potentiaalia on.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Elmeri Kaksonen on oma veikkaukseni. Varmasti haluaa vastuuta enemmän, kuin saa Tapparassa. Ja mitä olen itse kuullut, niin Kaksonen ei ainakaan jatka Tapparassa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Eikös tuo Olli Honkanen ole ennenkin tiennyt näistä siirtohommista jotain?

Huutelee twitterissä Niko Kapasta Lukkoon.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tuo Olli Honkanen ole ennenkin tiennyt näistä siirtohommista jotain?

Huutelee twitterissä Niko Kapasta Lukkoon.

Kyllä sitä voi suht luotettavana pitää. Aika kovalta kuulostaa Kapanen Luguun...
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Siis mikä järki Kähkösen olisi siirtyä Sportiin? Lähti Bluesista "ottamaan askelta eteenpäin" ja meni Kärppiin. Pari vuotta sitten jo oli kiikarissa ulkomaat. Siihen nähden pidän todella outona huhuna. On joo syntynyt Vaasassa, mutta aika puhtaasti Espoon kasvatti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös