J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Voisit vielä valaista, että miten tämä uhoaminen on ilmentynyt? Siinä, että muutama kannattaja on kommentoinut huhuja? Ei, se ei ole uhoa. Kommentiesi perusteella vaikuttaa lähinnä siltä, että Tapparan menestyksen myötä kuvittelet olevasi jotenkin naapurikannattajien yläpuolella.
Voit kuvitella mitä haluat minun motiiveistani. Tarttui vain silmään tuo viesti mihin alunperin kommentoin. Minäkin olen tätä lätkää seurannut kuitenkin sen verran ettei tarvitse pullistella yhden kauden takia, tai muutenkaan. Eipä ne Tapparankaan tekemiset minun elämääni heilauttele.
Uhoaminenhan ilmenee aina mm. näissä huhuissa joissa pyöritellään Petri Kontiolasta alkaen kaikenlaisia nimiä ja säännöllisesti se tapahtuu välittömästi kun uusi valmennusjohto on nimetty. Ja yhtä säännöllisesti te fanit olette saaneet nieleskellä tusinamiehiä joilla on "potentiaalia".
Tokihan tunnen myös lukuisia ipalaisia jotka tietävät ettei paskasta saa konvehtia, eivätkä jaksa hallille vaivautua. Meitä on moneen junaan...
Mr.Smith kirjoitti:Tuu nyt Grönvall kertoon, että penkinlämmittäjä on satuolento. Muuten joudut korjaamaan väitteitäsi ja siihen tuskin olet valmis. Sinänsä aivan uskomatonta shittiä Grönvallilta ja mikään viesteistä ei ole edes liipannut ketjun aihetta.
Lienevät samaa shittiä kuin nimimerkki Ahteen tekstit aikoinaan Ilves-osiossa. Ja kuinkas sitten kävikään :)
Jos liipataan hieman ketjun aihettakin niin hauskinta tässä jokakeväisessä ilmiössä on se sokea usko tulevaisuuteen ja siihen, että lähes kuka tahansa voisi tulla Ilvekseen pelaamaan. Joka vuosihan tuntuu olevan uusi alku ja uudet kujeet, on hyvä valmentaja ja sitä rataa.
Ja kun se reaalimaailma samaan aikaan koko ajan näyttää ketä joukkueeseen oikeasti saapuu, niin eihän siinä kummoinen fakiiri tarvitse olla, että osaa yhdistellä langat keskenään.
Pitkä on Ilveksen tie joka tapauksessa, eikä yksi Tuomas Tuokkola vielä nosta sen profiilia kovinkaan merkittävästi (kuten olemme jo nähneet).
Joten jäitä hattuun huhujen kanssa ja sen suhteen, että muiden joukkueiden kannattajat jotenkin pelkäisivät Ilveksen nousua, siitä kun ei toistaiseksi ole mitään merkkejä.