Ei muuta kuin puhelua Kimmolle - omat pojat kelpaa aina takaisin. Samanlainen diili kuin Kauppisesta, eli Hjallis maksaa osan palkasta, ja KalPa siihen roposet päälle. Kaikki voittaa.
Siis oliko Karalahden siirtymisen edellytys Jokereihin se, että Hahl jatkaa myös Jokereissa? :OKaralahden Jokeri siirto varmistu kuulema Hahlin jatkon myötä.
Karalahden Jokeri siirto varmistu kuulema Hahlin jatkon myötä.
Ei välttämättä tarvitse tilata, sillä HIFK-henkisiltä voisi Jeren paitoja saada aika halvalla.Kyllä näin on! Nyt paitoja tilaukseen!
Siis oliko Karalahden siirtymisen edellytys Jokereihin se, että Hahl jatkaa myös Jokereissa? :O
Kyllä oli, sitä en ikävä kyllä voi kertoa, että missä heistä on tullut niin hyvät kaverit.
Karalahti ja Ruutu yhtä aikaa Jokeripaidassa olisi varmasti erittäin kova kolaus niille Jokerifaneille, jotka ovat viime vuosina kovaan ääneen ylpeilleet Jokerimiehistön "jullittomuudella".
Puhumattakaan mitä tekisi Hifkin faneille. Peltonen vielä koutsaamaan kakkoseksi Valtosen rinnalle.
Vielä jos saataisiin se Joel UTJ:n tontille narreihin niin tämä sirkus saisi oman kliimaksinsa. Siinä olisi näkyä kerrakseen.
Karalahti ja Ruutu yhtä aikaa Jokeripaidassa olisi varmasti erittäin kova kolaus niille Jokerifaneille, jotka ovat viime vuosina kovaan ääneen ylpeilleet Jokerimiehistön "jullittomuudella".
Luotetaan siihen, ettei Hjalmari ole löystynyt vuosien saatossa, jos tosiaan jotain Jeren ja Jokerien välistä yhteydenpitoa on ollut vireillä.
Niklas Hagmanin ensi kauden joukkue- ja ennen kaikkea maavalinnassa pitää ottaa huomioon hänen perheensä tilanne. Tuttavani työskentelee eräässä valtakunnallisessa lehdessä myös urheilupuolella, ja hänen mukaansa perheen etu olisi jäädä Suomeen, sillä Hagmanin pojalla on oppimisvaikeuksia kielen suhteen. Jo muutto Yhdysvalloista sekoitti pojan kielellistä osaamista, joten jatkuva muuttaminen ei sinänsä olisi hyvä vaihtoehto. Suomessa todennäköisin vaihtoehto olisi Ässät, sillä Niklaksen vaimo Piritta on ostanut Porista vastikään asunnon.
Tätä juttua kommentoitiin muutama viikko sitten pitkään ja hartaasti eikä mikään ole missään nimessä varmaa saatikka edes todennäköistä. Ässien Toivola on sanonut ettei pidä Hagmania Ässissä realismina, toki nämä jutut muuttuvat tämän tästä.
Tiedän, ettei itse asia ole tapetilla kovin uusi. Voin kuitenkin vakuuttaa, että lähteeni arviot perustuvat tuoreisiin "tietoihin" ja keskusteluihin. Itse asiassa tilanne on koko ajan päällä ja viimeksi uusia arvioita on esitetty eilen.
Vastaavia sisäpiirijuttuja on ollut muitakin, raha on varmaan se suurin kysymys.
Suomessa todennäköisin vaihtoehto olisi Ässät, sillä Niklaksen vaimo Piritta on ostanut Porista vastikään asunnon.
Tämä silti vielä huhun asteella.
Mikä on vastikään? Eikös tuo talo ole ostettu tyyliin viime kesänä jo, kun perhe päätti muuttaa Poriin. Korjatkaa jos olen väärässä. Perheellä on talo myös Espoossa, joten tuo talokortti ei taida sinällään tarkoittaa yhtikäs mitään.
Toivotaan, että Hjallis ei puutu joukkueen rakentamiseen ja pelaajien valintaan mitenkään. Muuten luvassa on tuskaisia aikoja.
Tämä lienee ainakin osittain totta, joskin Hagmaneilla on tuskin rahasta pulaa.
Eikös Hjallis ole nyt lähiaikoina ruoskinut itseään kaikissa uutisissa, että "oma moka ollut koko juttu". Että ilmeisesti ainakin omasta mielestään on tiukasti joukkueen toiminnassa mukana.
Että silleen...
Itse olen Hagmanin kohdalla paljon miettinyt kannattaisiko häntä todella hankkia, mikä se sitoutumisen taso mahtaisi olla. Ylipäätään Ässissä on huonoja kokemuksia elämää suuremmista persoonallisuuksista.