Konnamuori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Se mikä johtaa.
Twitteristä: EskoSeppanen Mikäli täällä alkaa heilua "Janne Lahti -> #Jokerit" -twiittejä, niin vahvistan, että osapuolet neuvottelevat paluusta. Diiliä en.
Olikos päivän Veikkaajassa muita huhuja kuin tuo, että Jokerit on lyönyt hirveän nipun seteleitä Melartin nenän eteen?
Yleissopimuksen mukaan ensimmäinen loma alkaa heti kauden päätyttyä. Eli joko viimeisen runkosarja-, pudotuspeli-, karsinta- tai maaottelun jälkeen. Kesto vajaa viikko loppuun+kolme täyttä viikkoa. Sen lisäksi kuuden viikon loma kesän aikana, eli käytännössä juhannuksesta elokuun alkuun.
http://www.sjry.fi/files/u32/YLEISSOPIMUS%20Liiga%202012-2015%20Final%2027.4.2012.pdf
Näin ollen esimerkiksi eilen kautensa päättänyt Ilves voi kokoontua treeneihin 29. huhtikuuta.
Sane Heiskanen tekee paluuta pääkaupunkiin.
Miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Heiskanen olisi syksyllä 2011 siirtynyt Jokereiden b-junnuja valmentamaan, joten kai tuo on jo pidempään pääkaupungissa viihtynyt. Vai meinasitko, että nostaa hokkarit naulasta ja palaa pelaamaan ammatikseen jääkiekkoa? Mikäs siinä, jos on sitä mieltä, että viela on pelaajana annettavaa lajille.
Sane Heiskanen oli Omskin valmennusryhmässä yhdessä Matikaisen ja Nurmisen kanssa männeellä sesongilla...Miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Heiskanen olisi syksyllä 2011 siirtynyt Jokereiden b-junnuja valmentamaan, joten kai tuo on jo pidempään pääkaupungissa viihtynyt. Vai meinasitko, että nostaa hokkarit naulasta ja palaa pelaamaan ammatikseen jääkiekkoa? Mikäs siinä, jos on sitä mieltä, että viela on pelaajana annettavaa lajille.
Jonne Virtanen siirtyy HIFK:hon, Urheilulehden tietojen mukaan.
SM-liigakevään paukku - Jonne Virtanen siirtyy HIFK:hon | Jääkiekko | Urheilulehti.fi
Tuo nyt on tiedetty varmana Jyväskylässä jo kuukausia.
Tuo nyt on tiedetty varmana Jyväskylässä jo kuukausia.
Ei varmana ole, kun helmikuun puolivälissä Jonnella ei ainakaan ollut sopimusta HIFKiin. Jos nyt on tehnyt sopimuksen, niin sitten on. Mutta tuo ylempi väite on täyttä roskaa.
Ainiin ja lähde, kun sitä varmaan alat kyselemään.. sanotaanko, että varsin läheltä Monnia.
Helmikuun puolivälissä JYP oli parannellut sopimustarjoustaan ja Jonne ei ollut kirjoittanut sopimusta HIFKin kanssa.
Vaikka asioista en tuon taivaallista kuulemma tiedä, tämä on 100% fakta.
No niin, hold your horses nimimerkki Köpi, kun et ilmeisestikään asiasta tuon taivaallista tunnu tietävän.
Jonnella on ollut joulukuusta asti esisopimus HIFK:n kanssa....
Ainiin ja lähde, kun sitä varmaan alat kyselemään.. sanotaanko, että varsin läheltä Monnia.
Niin, minä olen sanonut että helmikuun puolivälissä tilanne oli se, että HIFKiin ei ollut sopimusta ja JYP oli myös puolestaan parannellut sopimustarjousta.
Omasta mielestäni se mitä minä olen kertonut, ei kumoa mitenkään tuota sitä sinun tietoasi. Kiistin vaan taas opelixin "varmat" tiedot.
Ja missään vaiheessa en ole sanonut varmaksi, mikä on Jonnen ensi kauden seura.
Joten tutkipa viestien sisältöä ennenkuin alat tietämättömyydestä huutelemaan.
Aika lähelle Jonnea päästään täälläkin.
Kai joissain piireissä Klamydian äijiäkin pidetään rokkitähtinä, itselle lähempi mielleyhtymä on kyllä maanviljelijä-juntti joka tulee ensimmäistä kertaa 'isoon' kaupunkiin.Ei ole fakta. Virtasella oli sopimus allekirjoitettu HIFK:n kanssa jo loppusyksystä. Käytännössä varma diili ollut jo monta kuukautta. He halusivat rokkitähden ja he sen saivat.
Jonne Virtanen siirtyy HIFK:hon, Urheilulehden tietojen mukaan.
SM-liigakevään paukku - Jonne Virtanen siirtyy HIFK:hon | Jääkiekko | Urheilulehti.fi
Itse jutussa pienen hymähdyksen aiheutti, että kyseessä on jo toinen HIFK:n tekemä TÄHTILUOKAN hankinta, ensimmäinen oli J. Karalahti.
Brad Moranin huhutaan olevan todella lähellä sopimusta Ilveksen kanssa.