Liigan siirtohuhut kaudelle 2013–2014

  • 5 208 776
  • 5 056

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Twitteristä: EskoSeppanen Mikäli täällä alkaa heilua "Janne Lahti -> #Jokerit" -twiittejä, niin vahvistan, että osapuolet neuvottelevat paluusta. Diiliä en.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Yleissopimuksen mukaan ensimmäinen loma alkaa heti kauden päätyttyä. Eli joko viimeisen runkosarja-, pudotuspeli-, karsinta- tai maaottelun jälkeen. Kesto vajaa viikko loppuun+kolme täyttä viikkoa. Sen lisäksi kuuden viikon loma kesän aikana, eli käytännössä juhannuksesta elokuun alkuun.

http://www.sjry.fi/files/u32/YLEISSOPIMUS%20Liiga%202012-2015%20Final%2027.4.2012.pdf

Näin ollen esimerkiksi eilen kautensa päättänyt Ilves voi kokoontua treeneihin 29. huhtikuuta.
 

TheJokerman18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olikos päivän Veikkaajassa muita huhuja kuin tuo, että Jokerit on lyönyt hirveän nipun seteleitä Melartin nenän eteen?

Varakasta viedään Jyp:n riveihin. Kristian Kuusela Tapparaan ja Metsola sekä Koskiranta mahdollisia lähtiöitä Venäjälle. Tappara on myös kiinnostunut Marko Anttilasta.
 

Noma

Jäsen
Yleissopimuksen mukaan ensimmäinen loma alkaa heti kauden päätyttyä. Eli joko viimeisen runkosarja-, pudotuspeli-, karsinta- tai maaottelun jälkeen. Kesto vajaa viikko loppuun+kolme täyttä viikkoa. Sen lisäksi kuuden viikon loma kesän aikana, eli käytännössä juhannuksesta elokuun alkuun.

http://www.sjry.fi/files/u32/YLEISSOPIMUS%20Liiga%202012-2015%20Final%2027.4.2012.pdf

Näin ollen esimerkiksi eilen kautensa päättänyt Ilves voi kokoontua treeneihin 29. huhtikuuta.

Lasketaanko tämä kyseisen pelaajan kauden päätöksestä vai joukkueen? Eli jos finaalit menevät game seveniin ja jommasta kummasta finaalijoukkueesta siirtyy pelaaja Ilvekseen, niin jääkö hänelle kolmen viikon vai neljän päivän loma?

Edit: Lukihan se tuolla, eli tietenkin pelaajan mukaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sane Heiskanen tekee paluuta pääkaupunkiin.

Miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Heiskanen olisi syksyllä 2011 siirtynyt Jokereiden b-junnuja valmentamaan, joten kai tuo on jo pidempään pääkaupungissa viihtynyt. Vai meinasitko, että nostaa hokkarit naulasta ja palaa pelaamaan ammatikseen jääkiekkoa? Mikäs siinä, jos on sitä mieltä, että viela on pelaajana annettavaa lajille.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Heiskanen olisi syksyllä 2011 siirtynyt Jokereiden b-junnuja valmentamaan, joten kai tuo on jo pidempään pääkaupungissa viihtynyt. Vai meinasitko, että nostaa hokkarit naulasta ja palaa pelaamaan ammatikseen jääkiekkoa? Mikäs siinä, jos on sitä mieltä, että viela on pelaajana annettavaa lajille.

Heiskanen on ollut kuluvan kauden Matikaisen tiimissä Omskissa.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Heiskanen olisi syksyllä 2011 siirtynyt Jokereiden b-junnuja valmentamaan, joten kai tuo on jo pidempään pääkaupungissa viihtynyt. Vai meinasitko, että nostaa hokkarit naulasta ja palaa pelaamaan ammatikseen jääkiekkoa? Mikäs siinä, jos on sitä mieltä, että viela on pelaajana annettavaa lajille.
Sane Heiskanen oli Omskin valmennusryhmässä yhdessä Matikaisen ja Nurmisen kanssa männeellä sesongilla...

Eeeedit: HIDAS
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos oikaisuista. Ilmeisen paljon on siis tapahtunut sen syksyn 2011 jälkeen, kun minä viimeksi olen ukosta kuulut.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Tähtiluokan kaappaus...röhhöhöö. Tähtiluokka terminä kokenut inflaation? Eipä sillä, onhan kyseessä mielenkiintoinen haku. Sitä ei voi kiistää. Viihdearvoa ainakin löytyy.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tuo nyt on tiedetty varmana Jyväskylässä jo kuukausia.

Ei varmana ole, kun helmikuun puolivälissä Jonnella ei ainakaan ollut sopimusta HIFKiin. Jos nyt on tehnyt sopimuksen, niin sitten on. Mutta tuo ylempi väite on täyttä roskaa.
 

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ei varmana ole, kun helmikuun puolivälissä Jonnella ei ainakaan ollut sopimusta HIFKiin. Jos nyt on tehnyt sopimuksen, niin sitten on. Mutta tuo ylempi väite on täyttä roskaa.

No niin, hold your horses nimimerkki Köpi, kun et ilmeisestikään asiasta tuon taivaallista tunnu tietävän.

Jonnella on ollut joulukuusta asti esisopimus HIFK:n kanssa. Sopimus astuu voimaan tietyin ehdoin, jotka nyt sitten ovat ilmeisesti täyttyneet. Nämä ehdot pitivät sisällään tiettyjä valmennuksellisia, pelaajamateriaalisia ja henkilökohtaisia ehtoja. Jos nämä ehdot ei olisi täyttyneet, olisi Jonne ollut vapaa neuvottelemaan ihan minkä muun seuran kanssa tahansa, mukaanlukien JYP.

Tässä nyt vaan kävi niin hassusti, että Tyni & Seppänen möhlivät tämän casen jo syksyllä niin pahasti, että vaikea olisi ollut nähdä Jonne jatkavan JYPissä, vaikka esisopimus olisi rauennutkin IFK:n kanssa. Sanotaanko nyt vaikka niin, että siinä vaiheessa kun JYPin johtoporras heräsi Jonnen asian tiimoilta ja kuuli IFK-kytkystä, niin se sopimustarjous joka Jonnelle annettiin oli täysin naurettava. Kuka tahansa olisi siinä vaiheessa nostanut kytkintä..

Ainiin ja lähde, kun sitä varmaan alat kyselemään.. sanotaanko, että varsin läheltä Monnia.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ainiin ja lähde, kun sitä varmaan alat kyselemään.. sanotaanko, että varsin läheltä Monnia.

Kas, onko meillä sitten sama lähde? Aika läheltä Jonnea minäkin olen tämän kuullut.

Helmikuun puolivälissä JYP oli parannellut sopimustarjoustaan ja Jonne ei ollut kirjoittanut sopimusta HIFKin kanssa.

Vaikka asioista en tuon taivaallista kuulemma tiedä, tämä on 100% fakta.
 
Viimeksi muokattu:

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Helmikuun puolivälissä JYP oli parannellut sopimustarjoustaan ja Jonne ei ollut kirjoittanut sopimusta HIFKin kanssa.

Vaikka asioista en tuon taivaallista kuulemma tiedä, tämä on 100% fakta.

Ei ole fakta. Virtasella oli sopimus allekirjoitettu HIFK:n kanssa jo loppusyksystä. Käytännössä varma diili ollut jo monta kuukautta. He halusivat rokkitähden ja he sen saivat.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No niin, hold your horses nimimerkki Köpi, kun et ilmeisestikään asiasta tuon taivaallista tunnu tietävän.

Jonnella on ollut joulukuusta asti esisopimus HIFK:n kanssa....

Niin, minä olen sanonut että helmikuun puolivälissä tilanne oli se, että HIFKiin ei ollut sopimusta ja JYP oli myös puolestaan parannellut sopimustarjousta.
Omasta mielestäni se mitä minä olen kertonut, ei kumoa mitenkään tuota sitä sinun tietoasi. Kiistin vaan taas opelixin "varmat" tiedot.
Ja missään vaiheessa en ole sanonut varmaksi, mikä on Jonnen ensi kauden seura.
Joten tutkipa viestien sisältöä ennenkuin alat tietämättömyydestä huutelemaan.

Ainiin ja lähde, kun sitä varmaan alat kyselemään.. sanotaanko, että varsin läheltä Monnia.

Aika lähelle Jonnea päästään täälläkin.
 
Viimeksi muokattu:

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Niin, minä olen sanonut että helmikuun puolivälissä tilanne oli se, että HIFKiin ei ollut sopimusta ja JYP oli myös puolestaan parannellut sopimustarjousta.
Omasta mielestäni se mitä minä olen kertonut, ei kumoa mitenkään tuota sitä sinun tietoasi. Kiistin vaan taas opelixin "varmat" tiedot.
Ja missään vaiheessa en ole sanonut varmaksi, mikä on Jonnen ensi kauden seura.
Joten tutkipa viestien sisältöä ennenkuin alat tietämättömyydestä huutelemaan.



Aika lähelle Jonnea päästään täälläkin.

Monnin sopimus IFK:n on ollut voimassa jo ennen helmikuuta ja se on fakta. Joulukuussa jo ainakin oli esisopimus, joka astui voimaan jo ennen tuota sinun mainitsemaa helmikuun puoliväliä.

Ja ei, lähteeni ei ole sama kuin sun. Luulisin tietäväni sun lähteesi, ihan jo näiden aikamääreiden mukaan mitä täällä kerrot faktoina.

Monni on IFK:n mies ja siitä voidaan ensisijaisesti syyttävällä sormella osoittaa JYPin pukuosastoa, halukkuutta olisi ollut jatkaa JYPissä, varsinkin kun lapsi oli tulossa, mutta homma perseiltiin aika urakalla.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ei ole fakta. Virtasella oli sopimus allekirjoitettu HIFK:n kanssa jo loppusyksystä. Käytännössä varma diili ollut jo monta kuukautta. He halusivat rokkitähden ja he sen saivat.
Kai joissain piireissä Klamydian äijiäkin pidetään rokkitähtinä, itselle lähempi mielleyhtymä on kyllä maanviljelijä-juntti joka tulee ensimmäistä kertaa 'isoon' kaupunkiin.

Hakki kääntyy varmaan haudassaan, Jalosen pitkät dongarit on pientä tämän rinnalla.
 

Nwoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAINTS salibandy, Spiral-liiga, Tampere

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brad Moranin huhutaan olevan todella lähellä sopimusta Ilveksen kanssa.

Tuota kirjoittelee myös twitterissä tämä Matias Strozyk. Yleensä erittäin hyvin perillä asioista.

Matias Strozyk‏@MaStrozyk
Tarkennuksena: Moran Ilvekseen ei tosiaankaan ole kiveen hakattu, mutta ilmeisen kovasti työn alla. Järvenpää lähes valmis, ellei paketissa.


Kova hankinta Ilvekseltä, jos toteutuu, erittäin kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös