Ässät ei esimerkiksi saanut Heshkan siirrosta mitään, vaikka sopimus oli tälle ja vielä ensi kaudellekin.
Oikeastaan Ässät sai Heshkasta sellaiset 50k, mutta Heshkan arvo olisi ollut kuitenkin 200-300k, jos olisi ilman khl-pykälää lähtenyt.
Ässät ei esimerkiksi saanut Heshkan siirrosta mitään, vaikka sopimus oli tälle ja vielä ensi kaudellekin.
Vaihtoaitiossa huhutaan että A.Lehkonen olisi ensi kaudella Ilveksen mies. Tuomas Tuokkolahan Lehkosen alunperin Kalpaankin hankki.
Sextonin saapumista ipaan jotkut pitävät jo varmana. Ei ole minulla lähteitä, toistelen mitä olen muualta kuullut.
Tarvitaanko Lappeenrannassa Bernardia parempi kirittäjä Markkaselle?
Bluesiin uusi hyökkääjä....Eliteprospects.com - Justin DiBenedetto
Mistä toi huhu on?
Ei kai nyt sentään vielä; massiivis-Masan skouttaama Fränä lähtee ensi kaudeksi änäriin. Vuollaan siis kevät vielä kultaa ja kyllästytään toukokuussa.Joakim Lundström teki loppukauden diilin IFK:n kanssa, joten Ore taitaa olla lähtökuopissa. Takaisin Kuopioon? Vai onko muualla tarvetta kakkosveskarille, joko Hämeenlinnassa kyllästyttiin Tuohimaahan?
Varo sanojasi! Jason DeSantis ja Henrik Forsberg lykätään kohti Lappeenrantaa näillä sekunneilla. Siellä idän suunnalla joudutaan nauttimaan aimo annos miestä vahvempaa, jotta em. surkimusten vastaanotto olisi jollain tapaa iloinen tapahtuma.Jos HIFK:sta joku pakki meille löytyy niin se varmasti otetaan ilolla vastaan.
Varo sanojasi! Jason DeSantis ja Henrik Forsberg lykätään kohti Lappeenrantaa näillä sekunneilla. Siellä idän suunnalla joudutaan nauttimaan aimo annos miestä vahvempaa, jotta em. surkimusten vastaanotto olisi jollain tapaa iloinen tapahtuma.
Vaihtoaitiossa huhutaan että A.Lehkonen olisi ensi kaudella Ilveksen mies. Tuomas Tuokkolahan Lehkosen alunperin Kalpaankin hankki.
Sextonin saapumista ipaan jotkut pitävät jo varmana. Ei ole minulla lähteitä, toistelen mitä olen muualta kuullut.
SaiPa tarvitsee välttämättä huomiseksi (ja olympiataukoon asti) ainakin yhden pakin, mistäs löytyis?
Tapahtuvatko nämä siirrot kauden jälkeen vai saman tien ?Varmat siirrot:
Jeppe Saarinen HPK ---> Pelicans , 2 v
Julle Tyrväinen Jokerit ---> Pelicans, 3 v
SaiPa tarvitsee välttämättä huomiseksi (ja olympiataukoon asti) ainakin yhden pakin, mistäs löytyis?
Eräältä venäläiseltä toimittajalta kuultu huhu: Sallinen -> KHL. Toimittajalla ei ollut tietoa kumpi veljeksistä kyseessä. Muttamutta nämä nyt on ihan huhupuheita
Eräältä venäläiseltä toimittajalta kuultu huhu: Sallinen -> KHL. Toimittajalla ei ollut tietoa kumpi veljeksistä kyseessä. Muttamutta nämä nyt on ihan huhupuheita
En ota mitenkää kantaa tämän asian luotettavuuteen, mutta Bluesin Sallinen ei ole tänään kokoonpanossa Jokereita vastaan. Sen mitä ymmärsin Blues-fanien jutuista ei pitäisi myöskään olla loukkaantuneiden listalla.
No sehän sattui. Ja Blueshan signasi tämän uuden hyökkääjän juuri? DiBededitto? Voisikohan olla Tomi Sallisen korvaaja.
En ota mitenkää kantaa tämän asian luotettavuuteen
Brian Rafalskihan yrittää paluuta ECHL:n puolella. Siinä Saimaalle oiva vaihtoehto jos ei meikäläisen palvelut kiinnosta.