onhan se nyt ihan varmaa että Satanin siirtyminen Kärppiin herättäisi vastalausemyrskyn pelkän nimen perusteella.
Miksi herättäisi? Voitko perustella tätä väitettäsi tarkemmin, sillä tuo ei nyt oikein aukea minulle.
Miksi herättäisi? Voitko perustella tätä väitettäsi tarkemmin, sillä tuo ei nyt oikein aukea minulle.
Jos Satanin nimi häiritsee, niin kyseessä tuskin on sellainen henkilö, joka on hirveän kiinnostunut tai tietoinen jääkiekosta. Vaatii sen tason hihhuliutta.
Sellainen kutina nivusissa, että kumpikin pääkaupungin joukkueista tulee vahvistumaan. Jokereiden kohdalla tämä on jo varma, mutta HIFK:ssa on myös havaittu liikehdintää.
Tai sitten minulla on vain satiaisia, kutiaa nekin. Kuulemma.
Toivotaan että vaihtoehto tai...Toisen testikkelin juuressa on viela pienta kihelmointia. Joko vaarat laakkeet tai...
Toisen testikkelin juuressa on viela pienta kihelmointia. Joko vaarat laakkeet tai...
Luulisi, että kysyntää ainakin olisi. Pelimiehiähän ne taitavat hyvin pitkälti olla. Sexton ja Paré varmasti kiinnostavat, eittämättä myös Morrisson, Seigo ja Jurcinakin.Urheilulehden mukaan TPS:ssä alkaa tyhjennysmyynti SM-liigan kriisijoukkue teki rajun ratkaisun - kaikki ulkomaalaispelaajat myynnissä | Jääkiekko | Urheilulehti.fi
Kuka poimii ja kenet? Myydäänkö kotimaisiin vai ulkomaisiin seuroihin, vai myydäänkö ollenkaan?
Tepsi aloitti alennusmyynnit, ennen joulua. Jurcina tai Morrisonn mahtuis Kärppiin.
Urheilulehden mukaan TPS:ssä alkaa tyhjennysmyynti SM-liigan kriisijoukkue teki rajun ratkaisun - kaikki ulkomaalaispelaajat myynnissä | Jääkiekko | Urheilulehti.fi
Kuka poimii ja kenet? Myydäänkö kotimaisiin vai ulkomaisiin seuroihin, vai myydäänkö ollenkaan?
Nyt Hirsimäki ja Toivola hereillä! Hommatkaa Tepsistä Francis Paré sentteriksi jos on kaupan tai vaihtakaa Eero Elo päittäin Daniel Corsoon Ilveksen kanssa..kunhan yritätte tehdä jotain sentteritilanteelle! Vai nostatteko myös kädet pystyyn kauden osalta?
Nimenomaan näin. Tiedä vaikka GM Kurri läväyttäisi turkulaiseen faksiin niin mottipäisen tarjouksen Jokerien ja Jääkiekkoliiton yhteisvaroilla, että Paré ja Sexton siirtyisivät molemmat Ilmalan kirkkaisiin valoihin. Ja olisihan tuo,Itse voisin kuvitella, että Jokereissa yritettään nyt ostaa sitä menestystä liigakentiltä vielä viimeisenkin kerran, joten uskon kyllä siellä olevan kiinnostusta näitä TPS:n ulkomaalaisia kohtaan.
Syön hatullisen paskaa mikäli Paré liikkuu liigan sisällä yhtään minnekään. Hintalapun pakko olla aika helvetin iso.
Syön hatullisen paskaa mikäli Paré liikkuu liigan sisällä yhtään minnekään. Hintalapun pakko olla aika helvetin iso.