No mitenkähän ne liittyy? Onko sulla antaa tämän vuoden palkkatietoja? Mistä mä näen ne saadakseni jonkinlaisen arvion Kerälän liksasta? Laita linkkiä.
Jos ei 30 000 eurolla loppukaudesta saa muuta kun 0+1 ukon niin eihän siinä sitten mitään. Ei muuta kun lappua räpylään, lapa jäähän ja nimi lehteen.
Yllättävää kyllä, mutta ei, minulla ei ole antaa Kerälän tämän kauden palkasta tarkempia lukuja. Lähinnä aloin pohtimaan tätä keissiä siltä kantilta, että kirjoitit Kalpan pyytävän ryöstösummaa. Se kirvoitti minut (ja nähtävästi pari muutakin) pohtimaan, että mikä voisi olla tuollainen summa. Myöhemmin tämä ryöstösumma tarkentui Kerälän jäljelläolevan sopimuksen arvoksi. Tämä arvo määriteltiin sittemmin omasta toimesta sinun esittämien vuoden 2012 verotietojen ja jäljellä olevan kauden pituuden perusteella noin 30 000 euroon. Lähinnä edelleenkin mietin, että onko tuollainen summa tosiaan ryöstösumma mille tahansa tai edes jollekin liigaseuralle? Eihän se voi olla jos ihan järjellä ajattelee. Toisin sanoen jos esimerkiksi Kerholla ei ole pistää tuollaista summaa vahvistaakseen keskushyökkääjäosastoaan kaikilla mittarilla liigatason sentterillä, niin sitten eivät pistä. Toisaalta jos tilanne on tämä, niin HPK-fanien on turha kai odottaa mahdolliselta tulevalta vahvistukselta ihmeitä jos tuollainen summakin on liikaa.
Lisäksi sanoit, että et ainakaan itse maksaisi Kerälän tasoisesta pelaajasta ykköskorin pelaajan summia. En minäkään maksaisi, mutta mistä tuollainen ajatus edes lähti. Eihän tuollainen 50 000 euron kausiliksa ole lähelläkään ykköskorin pelaajan palkkaa. Liigan keskipalkka taitaa olla jossakin 80 000 euron tienoilla. Ykköskorin pelaajat saavat sitten pitkälti yli 100 000, parhaat yli neljännesmiljoonan.
Aihe ei ole niin kiinnostava, että jaksaisin vääntää aiheesta viesti- tai sivukaupalla, joten minunkin puolestani antaa olla. Kaksi viestiä aiheesta riitti ja väsyttäisikin jo.