En usko, että mainitsemasi HIFK-taustaiset pelaajat (JV, TS, VF) Jokereihin tulevat. Melko klassinen esimerkki kuitenkin HIFK-fanin taustanäkemyksistä ja yleisestä kiekkoymmärryksestä, jos ei Teukka laiturina pärjää.
Saapa nähdä ovatko pelaajat Kekäläisen suosituksia, muuten odotosarvo on tasoa six feet under.
Pahoittelen epäselvää artikulaatiota; tarkoitus ei ollut antaa ymmärtää ko. pelaajilla (TS ja VF) olevan IFK-taustaa. Siksi ne lukivat eri kappaleessa rivinvaihdolla eroteltuna.
Lopputekstin sen sijaan väännän mielelläni juuri sinulle rautalangasta. Lukaisin tämän tweetin ensimmäistä kertaa teidän huhuosiostanne, jossa mainittiin, että teillä ei ole tarvetta ekstralaitureille eikä pakeille, vaan kassaria ja senttereitä haetaan. Tähän en itse osaa ottaa kantaa, sillä en rosteriinne jaksa tarkemmin tutustua. Kuitenkin viimeksi tarkistaessani Selänteen Teemu pelasi laitahyökkääjän paikkaa (lyhensin tämän ihan itse keksimälläni termillä "laituri" [ja ennen kuin nolaat itseäsi enempää, mainitsen, että en oikeasti itse keksinyt ko. termiä]), jolla teillä ei kuulemma ole tarvetta uusille pelaajille.
Yhteenveto: ette tarvitse laitureita, joten Teukalle ei liene käyttöä. Minähän en missään vaiheessa väittänyt, että Selänne ei laiturina pärjää. Sen sijaan kirjoitin, että teillä ei ole hänelle käyttöä, koska hän on laituri.
Jos jäi epäselväksi, lue viestini uudestaan. Tällä kertaa ajatuksen kanssa. Ja löysää sitä pipoa. Tai relaa muuten vaan. Joku voi muuten kuvitella, että pimppisi on täynnä hiekkaa suorittamatta jääneiden alapesujen johdosta.