Tätä asennetta en ymmärrä. Mitä pahaa siinä on, jos kaikkien unelma ei enää olekaan NHL? Joskus olen myös luullut, ettei KHL ja mukavuus välttämättä ole kovin relevantti sanapari.
Komarov ja Lehterä ovat elämästään vastuussa ensisijaisesti itselleen ja lähipiirilleen, vasta sen jälkeen meille jatkoajan paskahousuille, jotka emme viitsineet lapsena lämiä tarpeeksi autotallin oviin kesälomilla jotta olisimme itse edes päässeet tämänkaltaisen arvostelun kohteiksi.
Minä olin junnuna parempi kuin Crosby ja Gretzky yhteensä, joten voin hyvällä omalla tunnolla haukkua tälläiset maanpetturit.
Komarovhan siis veti jo kauden änärissä, ja sanoi että haluaa myös sinne toivottavasti palata, ja uskon että palaakin jossain vaiheessa, nyt vain veri ja perhe taisi vetää takaisin Moskovaan. Lehterä taas oli hieman harmi, yksisuuntainen soppari suomalaiselle ei ole nykyään mikään yleinen näky, joten olisin halunnut nähdä miten olisi päässyt sielä vetämään. Vielä kun Andykin lopetti Bluesissa. Varmasti olisi saanut hyvän shotin sieltä. Mutta niinkuin joku jo totesikin, että vielä voi myös itseään kehittää KHL:ssä, ja mennä sitten vain entistä parempana sinne änäriin, nyt voi hyvinkin tuntua siltä ettei Jori vain ole valmis vielä. Mistä näitä tietää. Piti vielä tarkistaa ja Lehterähän on vielä suht nuori(26-vuotias) eli pari vuotta tuohon, niin kyllä silloinkin voi ihan hyvin sinne änäriin lähteä. Tosin helppoa se ei välttämättä tule olemaan.
Tuosta Lehterästä kiinnostaisi tietää, että mikä miehen aikoinaan veti Tapparaan. Kuitenkin narreissakin vetänyt hyvän 6+6=12, +6 tehot 28 peliin ja junnuissa vieläpä yli 2 pistettä per peli tahdilla. Oliko tuo siis ihan puhdas perseily Jokereilta vai liittyikö siihen muutakin?
Anteeksi tämä offtopic. Sitten itse asiaan, eli yllärinä tämä ei tule, mutta Hartikaisesta oli KalPa kiinnostunut keväämmällä, kun oli tiedossa ettei mies aio jatkaa NHL:ssä, mutta Härski oli sanonut suoraan, ettei paluu kannata SM-Liigaan koska täällä on vaikea ottaa niitä lopullisia kehitysaskelia. Toki sanoi myös sitä perusjargonia, että täällä pelatessaan seura olisi KalPa.