Tää hiukan kirpaisee. Rautiainen ollut aina yksi suosikki pelaaja. Tapparalaisten nahan alle kaveri mennyt lujaa. Uskon, että Kouvolassa myös Teemusta tykätään.Teemu Rautiainen Kouvolaan.
Miten Rautiainen on mennyt meikäläisten ihon alle? Itse pidän Rautiaista ihan ok pelaajana, joka katoaa välillä täysin kuvasta ja on myös altis loukkaantumisille.Tää hiukan kirpaisee. Rautiainen ollut aina yksi suosikki pelaaja. Tapparalaisten nahan alle kaveri mennyt lujaa. Uskon, että Kouvolassa myös Teemusta tykätään.
En mäkään oikein enää muista syytä tälle, mutta teidän omalla foorumilla mies ei ole nauttinut kovin suurta arvostusta. Pahoittelut yleistämisestä. Ei varmasti tietysti koske kaikkia teikäläisiä.Miten Rautiainen on mennyt meikäläisten ihon alle? Itse pidän Rautiaista ihan ok pelaajana, joka katoaa välillä täysin kuvasta ja on myös altis loukkaantumisille.
Tätä juuri hain. Olikos se joku Kankaanperään kohdistunut taklaus? Tai joku muu puolet pidempi pelimies.Toiset kuuppaan taklaajat ovat hienoja, ihon alle meneviä pelaajia ja toiset rikollisia sikoja, joiden ura pitäisi lopettaa.
Tätä juuri hain. Olikos se joku Kankaanperään kohdistunut taklaus? Tai joku muu puolet pidempi pelimies.
Vahinkotörmäys se vain oli ja jos luistimet jalassa oleva 140cm pelaaja törmää vahingossa päähän niin silloin lienee vastaanottajassa vika.Toiset kuuppaan taklaajat ovat hienoja, ihon alle meneviä pelaajia ja toiset rikollisia sikoja, joiden ura pitäisi lopettaa.
Korjataan sen verran, että "Rautiainenhan taklasi näitä Bloodeja ja polasekkeja päähän miten lystäsi".Rautiainenhan nöyryytti näitä Bloodeja ja polasekkeja miten lystäsi.
Onnea Rautiaisella Kouvolaseen.Jos Kookooseen menee niin varma väh 30 pisteen mies ja 10-15 maalia vähintään.
Jaa näitä pääniittejä oli useampikin. Okei, mä muistan vaan yhden, mistä Blood avautui muistaakseni Twitterissä.Korjataan sen verran, että "Rautiainenhan taklasi näitä Bloodeja ja polasekkeja päähän miten lystäsi".
Korjataan nyt toki, että oli vain vahinkotörmäys ja toinen pelasi pää munissa. Ei sen kummempaa.Korjataan sen verran, että "Rautiainenhan taklasi näitä Bloodeja ja polasekkeja päähän miten lystäsi".
Korjataan nyt toki, että oli vain vahinkotörmäys ja toinen pelasi pää munissa. Ei sen kummempaa.
Taisi huutaa takaisin jotain ”Mä vedän sua turpaan” tyyppistä. Ei kovin ammattimaista toimintaa.Muistan joskus Äijänsuolla kun Rautiainen muistaakseni poistettiin pelistä ja joku katsomosta huusi
jtn että vi### kääpiö niin kaveri pysähtyi ja alkoi haastamaan takaisin. Ei sentään katsomoon asti kiivennyt.
Juu ei, vahinkotörmäys ja Blood tuli luistelulinjalle.Tuosta:
Me ei muuten hirveesti tässä keskustella siirtohuhuista.
Taisi huutaa takaisin jotain ”Mä vedän sua turpaan” tyyppistä. Ei kovin ammattimaista toimintaa.
Siis mihin Blood ja Rautiainen on siirtymässä huhujen mukaan?
No, kenestä on kyse?SaiPaan huhutaan kovan luokan sentteriä. Aikas moni tuntuu tietävän kenestä on kyse. Sen itsekin tiedän, että Jarno Koskiranta tullee syrjäytyteksi ykkös hepan tontilta.
Sellainen pellaaja joka on pelannut piste/ peli tahtia liigaa suvereenisti kovemmassa sarjassa.No, kenestä on kyse?
SaiPaan huhutaan kovan luokan sentteriä. Aikas moni tuntuu tietävän kenestä on kyse. Sen itsekin tiedän, että Jarno Koskiranta tullee syrjäytyteksi ykkös hepan tontilta.
Tämä kausi ei kyllä kyseisellä pelaajalla mennyt ihan lapaanLue tuo yllä oleva vastaukseni. Luettakoon kovaksi vahvistukseksi.