Liigan siirtohuhut kaudella 2021–2022

  • 1 412 679
  • 3 636

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä on jännää et nyt kyllä Jokereiden pelaajat kyllä kelpaa liigaseuroille?
Pidän tätä samanlaisen humanitäärisenä eleenä kuin maailman apu Ukrainalle
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Anttilakin varmistui. Hienoa!
Valtaisa henkinen lisä Ilveksen joukkueeseen. Markkina-arvo vähintäänkin valtaisa. Tervetuloa takaisin kelta-vihreään Muumilaaksoon Marko!

Nyt joutui jo lähes mistään innostumaton, vanhahko iki-kannattaja, laittamaan pelipaita- ja hupparitilausta sisään.

Vanhat muistot huikeasta dominoinnista A-junnujen mestaruuskeväästä tulvivat mieleen. Ei tullut Perttu eikä Tuukka takaisin. Marko tuli.

Eipä taida tämä henkilökohtainen erektio ihan pelkällä kylmällä vedellä lepoutua.. Ihan sama.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huhuissa Pakarinen, Lindbohm ja O’Neill punaisiin.
Näistä O'Neillin tilannetta seuraan ainakin itse, että meneekö minne, vai meneekö minnekään. Huhuissa myös, että tulisi Kärppiin. (Jokerit fani laittanut, että Kärppiin tulee)

E: Odotellaan ekaksi sopimuksen purkua.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo osa Jokereiden väestä huutaa varmana Ouluun ja osa että HIFK:hon tulee.
Taitaa olla kaikki vain veikkauksia. Minä veikkaan Sveitsiä, vaikka toivon tietysti että tuon tason pelimies nähdään liigakaukaloissa. Ihan sama missä joukkueessa. (Kunhan se on Kärpät)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt on mukava lyödä lyötyä. Nauttikaa nyt tästä hetkestä. Olette sen ansainneet.
Viihdyttäväähän tuota Jokereiden KHL-pelleilyä on ollut seurata kaikki nämä vuodet. Sokeakin näki että mitään mahdollisuuksia menestykseen ei ole ja koko sarja on ihan puhdasta poliittista teatteria. Ilmeisesti Kremlin propaganda on mennyt hyvin läpi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Taitaa olla kaikki vain veikkauksia. Minä veikkaan Sveitsiä, vaikka toivon tietysti että tuon tason pelimies nähdään liigakaukaloissa. Ihan sama missä joukkueessa. (Kunhan se on Kärpät)
Itse olen ollut sinun linjoilla tässä, mutta sanon edelleen, että IFKhon on nyt kaksi kirjoittajaa sanonut sopimuksen olevan lähellä ja kolmas kertoi neuvotteluissa olevan IFK ja Kärpät, kun taas tuo Jokerikannattaja, joka O’Neillia Kärppiin oli tuomassa poimi sen Jokereiden ketjusta, jossa toinen kirjoittaja kysymysmerkin kera veikkasi O’Neilliä Kärppiin. Katsellaan.

Ei tule saatana työnteosta mitään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös