Liigan siirtohuhut kaudella 2021–2022

  • 1 412 050
  • 3 636

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itselläni ei muuten tietoa ole, mutta yllättävän monesta suusta olen kuullut Klok huhusta SaiPaan. En kyllä ymmärrä miksi SaiPaan tulisi, kun menestymis mahdollisuudet eivät kummoiset ole, eikä täällä rahallakaan mällätä. Itse en kyllä usko ennen kuin näen. Tottakai toivon, että toteutuisi tämä. Josko kuuluu Pekan saunaseuraan sitten.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Selvennetäänkö siinä, että onko Mingoia siis Ilvekselle yksi vaihtoehto vai onko Ilves Mingoialle yksi vaihtoehdoista?

Tietysti toimittajan tietolähteistä en tiedä, mutta Mingoian vaihtoehdoista ei jutussa puhuta mitään. Vain siitä, että Mingoia on yksi Ilveksen vaihtoehdoista. Ja mitä olen itse kuullut niin kyllä Mingoia hyvin vahvasti tuntuu kuuluvan Ilveksen ensi kauden suunnitelmiin. Tietysti lääkärintarkastus pitää läpäistä, koska kausi päättyi leikkauspöydälle
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Frans Tuohimaa ilmoitti juuri, että ura ei jatku IFK:ssa. Siitä veskaria jollekkin?

Michael Garteig IFK-huhu alkaa kuulostaa mahdolliselta.


Tepsillä olisi aika varmasti jonkinnäköinen maalivahdin paikka vapaana ensi kaudeksi. Tuleekohan Åstenin kanssa samalla junalla kohti Turkua?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Tepsillä olisi aika varmasti jonkinnäköinen maalivahdin paikka vapaana ensi kaudeksi. Tuleekohan Åstenin kanssa samalla junalla kohti Turkua?

Åsten on tehnyt jatkosopimuksen IFK:n kanssa. Tuohimaa jatkaa matkaa, en osaa sanoa mihin suuntaa mutta SHL / HA on veikkaus.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Saa nähdä tuleeko Ilveksen pakistoon uusi NHL-laina, vai lähteekö Hatakka heti kokeilemaan siipiään.
Palolaa huhuttiin Ilvekseen, mutta vahvemmin on huhuttu ulkomaalaislaitureita.. monikossa ja yksihän haavista karkasi jo NHL:lään.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Toivottavasti on vitsiä vain eikä mitään muuta. Karvistakin on huhuttu ja sen voin vielä ehkä juuri ja juuri hyväksyä mutta Sailio olisi jo liikaa.

Karvinen olisi toteutuessaan erittäin hyvä hankinta. Sailiolle ei käyttöä Helsingissä, Haber on aika perillä asioista ja heittää tuon kyllä huulena.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Olisihan tuossa mukavan ärsyttävä neloskenttä.
Sailio- Åsten- Karvinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös