Tämä juuri tällä hetkelläkin pitää oman turpani tukossa liittyen Kärppiin. Vaikka olen kuullut todella luotettavan huhun seuran sisältä, en viitsi sitä turhaan huudella ennen kuin se julkaistaan/tuodaan julki. Tulevaisuudessa en varmaan kuule lisää jos niin pääsisi tapahtumaan, eikä kyseessä kuitenkaan ole mikään maailman isoin juttu suuressa kuvassa.Ps. Toisaalta jos joskus tiedän jotain, niin en viitsi hirveästi mainostaa. Sehän silloin tietäisi, joka on minulle jotain sanonut, että kelle sanoi.
Tappara.co puolella yksi nimimerkki laittanut nämä:
Jesper Jensen Aabo -> Ässät
Matt Puempel -> Ilves/Ässät/KooKoo
Onko varmalla pohjalla? Tuskin.
Matt Puempel -> Ilves/Ässät/KooKoo
Tulee ainakin rosteriin laajuutta jos tätä jatkavat edes joukkueharjoittelukauden alkuun saakka....
Ässät julkaisee ilmeisesti jokaisena arkipäivänä jonkin sopimuksen, joten saa nähdä mitä sieltä tulee tällä viikolla.
Laiturina pelannut ainakin Ruotsissa.Niin jos Ilvekseen huhutut Kontiola, Sebök ja Mingoia osuu, niin eiköhän yksi huhuttu kärkikortti ole laituri.
Puempel ymmärtääkseni sentteri ja myös Ilveksen palstan huhutykityksen avanneet, ovat kiistäneet Puempelin saapumisen.
Tulee ainakin rosteriin laajuutta jos tätä jatkavat edes joukkueharjoittelukauden alkuun saakka.
Ei ole ainakaan Ilvekseen tulossa.
Laiturina pelannut ainakin Ruotsissa.
Jep, my bad. Jotenkin oli mennyt kokonaan ohi.Kahden vuoden pahvi vain Carolinaan, että eiköhän se ensimmäinen kausi mene AHL:ssä.
Muistelisin, että Sportin joukkue on paria pakkia vaille valmis kauden aloitukseen. Sport-fanit korjatkaa, jos olen väärässä.Ainakin tota Pumpulia ollaan huhuttu Sportiin.
Toki vain tällä pohjalla "yhtä liigaa lukuunottamatta enemmän maaleja, kuin syöttöjä"
Edit: Puempel*
Mihin seuraan nyt Suomessa Zherenko tuleekaan, niin toivottavasti vetää tuolla samalla numerolla 99 täälläkin. Jää ainakin muistiin!
Mihin seuraan nyt Suomessa Zherenko tuleekaan, niin toivottavasti vetää tuolla samalla numerolla 99 täälläkin. Jää ainakin muistiin!
Eikös tämän jätkän pitänyt varmuudella olla tulossa juurikin sinne teille? Ässät on kuulemma toki myös jo sainannut molemmat maalivahdit, ja Poriin tietysti jäi Tarasovin myötä ilmaan varmaan sellainen yleinen ihastus näihin nuoriin venäläisveskoihin, mutta saas nähdä.. omiin papereihini en ole laittanut tätä kaveria edes mahdollisena patapaitaan tulijana
Jos kerran äitikin seuraa myös, niin tuotahan voi jo sanoa "varmaksi" sopimukseksi Ipaan.Zerenko ja äitinsä alkaneet seuraamaan Ilvestä instagramissa, eikös tämä nykyään vahvista huhun?
Zerenko ja äitinsä alkaneet seuraamaan Ilvestä instagramissa, eikös tämä nykyään vahvista huhun?
Pitää paikkansa, pari fyysistä peruspakkia hankintalistalla lähtökohtaisesti. Ilmeisesti kuitenkin hyökkäykseenkin vielä joku täsmävahvistus saattaa tulla ennen kauden alkua.Muistelisin, että Sportin joukkue on paria pakkia vaille valmis kauden aloitukseen. Sport-fanit korjatkaa, jos olen väärässä.