Helvetin helvetti. Pakkoko se Sihvonen on joka kausi jonnekin työntää jos ei joka matsissa mahdu pelaamaan. Kyllä sylettää.
En ole koskaan ollut menestyksen perään ja mielummin mä kattelen suosikkiäijiä kentällä kuin jotain kälysiä pronssimitaleita.
Katsellaan sitten niitä v*tun pronssimitalleja ja ihmetellään kun ei tunnu yhtään miltään, yhtään missään. Komarovin ja Tyrskyn siirrot olivat riipaisevia, joskin ymmärrettävyydessään myös hienoja juttuja. Vaan tuohon kun päälle laitetaan nuorempi Tyrväinen ja perään vielä Sihvonenkin, niin voinkin pitää hyvillä mielin aika pitkää sapattia koko lajista. Säästyypä nekin rahat.
Soitetaan Tyrskylle Oklahomaan, tule toipumaan murtumasta tänne, pelaa joulun jälkeen täällä 10 peliä ja herätä fanit !
On tämä kyllä taas ihmeellistä pillittämistä täällä. Sihvosen taso ei riitä säännöllisesti kokoonpanoon, pelaaja itse pyytää siirtoa ja lähtee peliajan perässä Hämeenlinnaan. Lisäksi keskustelussa pyörii edelleen Tyrväinen jota vingutaan takaisin amerikanmaalta. On se jännä homma, että kun joku lähtee niin hänet olisi aina pitänyt seuran puolesta pitää, mutta ketään lähtijää ei leimata juudakseksi vaikka lähtöpäätös näidenkin kohdalla on kuitenkin pelaajista itsestään lähtenyt.
Toki on olemassa nuorempi Tyrväinen josta tehtiin jonkin sortin sankari heti kun mies siirtyi Jokereihin. Siellä 20 peliä joissa vaatimattomat tehot 1+2 ja joukkueen ylivoimaisesti paskin +/- tilasto.
Ensi kaudella sitten varmaan itketään Hovisen perään.
Onneksi nämä taitavat vain olla muutaman nimimerkin avautumisia, sillä ainakin suuri yleisö on mielissään siitä, että peli näyttää hyvältä. Yleisömäärä tällä kaudella on keskiarvolta 4876, kun taas viime kaudella jääkiekon irvikuva, huolimatta siitä että Sihvonenkin sitä oli jäällä toteuttamassa, kiinnosti vain keskiarvolta 3839 katsojaa. Allekirjoittanut on istunut katsomossa myös viime kauden vaikeina aikoina ja pakko on kyllä sanoa, että sitä paskaa katsoessa ei numeron 28 peli ilman taklauksia lämmittänyt tipan tippaa. Yllätyshän oli jo alunperin sekin, että Sihvonen sai jatkaa Lahessa tällä kaudellakin ja tuon voi mielestäni tulkita reiluna mahdollisuutena seuran/valmentajan puolesta, loppu oli sitten Sihvosesta itsestään kiinni, mutta taso ei vain yksinkertaisesti riittänyt.
Kaikkea hyvää tietenkin toivotaan Kartsalle Hämeenlinnaan.
Jos nykyisellä miehistöllä menestys ei tunnu miltään niin ei sinne hallille ole mikään pakko mennä. Joitain vuosia sitten oli viittä vaille ettei seura mennyt nurin ja nyt johdetaan liigaa maaottelutauolla, puitteet ja peli on kunnossa. Tuollainen valitus onkin ennemminkin hanurin näyttämistä joukkuetta kohtaan ja itse ainakin olen ollut siinä uskossa, että oikeat fanit seisovat joukkueensa takana kaikissa tilanteissa. Makuasioita toki.