Liigan parhaat kalastajat

• 4 237
  • 43

MarkoH

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ton? Ei todellakaan ole sukeltaja. Se on vaan niin pirun nopea ettei sitä muut saa kiinni kuin kaatamalla sen...

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Iiron listasta.. (ei mitään :) )

Muuten en kommentoi, mutta Mikko Peltolan näkyminen listassa nauratti todella :D huhhuh, Iiro on oikea asiantuntija, Peltola on tunnettu siitä, että mies vääntää loppuun asti vaikka tulisi minkälaista koukkua. Ei hyvä ihme, mieti vähän mitä kirjoitat. Vai oliko kirjoituksesi tarkoitus provosoida?
edit: Sori, luin liian pikaisesti. Ei ollutkaan Iiron oma lista :) anteeksi!

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Palsolan Sakkehan on suorastaan himokalastaja...

Mutta takaisin sinne kaukaloon, Santalan nimen löytyminen tuntuu oudolta. Tommi ei varsinaisesti sukella. Mies käy kolauttamassa vastustajaa tuomarin näkemättä ja sitten kostoiskusta tulee jäähy. Eli Santala ei ole sukeltaja vaikkakin mainio kalastelija. HPK-pelaajista listalta puuttuu Vladimir "Kuoleva Joutsen" Vujtek, joka esittää kerrassaan loistavia filmauksia. Kompuroinnit osuvat aina oikeaan hetkeen ja Kerho pääsee ylivoimille. SM-liigan Oscar kuuluu mielestäni meidän Vladolle.

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalastaja

Joo ...

1. Kaikki tsekit.
2. Kimmo Koskenkorva - arvokas pelaaja Kärpille.
3. Muut nopeat ja taitavat pelaajat.

Pois tommoiset liigasta. Verta kentälle. Kele.

Viimeksi muokattu:

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Vykoukal

Viestin lähetti Sonic Empire

Tsekkiläinen kuuluisa nivusvamma?

Hmm... tuskin. Kaveri kun on nimittäin ollut jo parina kautena loppukaudesta poissa, kun nivus on vihoitellut. Keväällä/kesällä tehtiin Vykoukalille yhteensä kaksi nivusleikkausta, ja ilmeisesti ihan hyvin tuloksin. Nyt kaverilla oli lievää rasitusvammaa Lukko- ja Kärpät-peleissä, eikä mitään riskejä haluttu ottaa, joten Jiri huilasi ne pelit. Kuuluisa tsekkiläinen nivusvammahan ilmenee vain pääkaupunkiseudun sisäisissä kamppailuissa (eikö ihan alunperin ollut Jokerit-HIFK-pelissä?), viittaan siis Ottoon. Mutta Vykoukalin tapauksessa ei mistään tsekkinivuksesta ole kyse.

Viestin lähetti sniper2001
2.Vykoukal

Vykoukal? Miten kaveri, joka todella harvoin kaatuu, voi olla pahimpia kalastajia? Vykoukal ei todellakaan ole mitään heittäytyjätyyppiä, mies taistelee loppuun saakka eikä kovin usein sitäpaitsi edes kaadu kaukalossa. Toivottavasti, sniper, pääset seuraamaan Bluesin ja kuningas Vykoukalin otteita enemmän, niin huomaat tämän itsekin. Naurettavaa leimata Vykoukal yhdeksi liigan pahimmista sukeltajista... hei mieti nyt oikeasti vähän... ja toisekseen, onko 3 Vykoukalin peliä riittävä määrä muodostaa määritelmä, että kaveri on sukeltaja? Kun itse olen kaverin pelejä nähnyt yhteensä ehkä 80-100, ja olen huomannut vain päinvastaista...

Caloun menee listalle ihan perinteiden takia... tällä kaudella näkemissäni peleissä "Jaana" ei ole kovin hanakasti heittäytynyt, enemmänkin ollut sellainen tasaisen masentunut/flegmaattinen.

Pahin kalastus tällä kaudella, minkä olen nähnyt, oli Blues-Kärpät-pelissä Lepo-Lasse Pirjetän läpiajossa, jossa kaveri oli puolittain läpi. Kun Bluesin pakki kahvasi miestä, niin Lasse lopetti luistelun ja alkoi steppaamaan paikallaan eteenpäin liukuessaan (siltähän se useimmiten näyttää, kun läpipäässyt pyrkii elehtimään dumarille, että "hei, mua kahvataan!!!") Kyseinen tapaus oli vaan niin räikeä rankkarin kalastus, että se pisti silmään. Arvatkaa, tuliko rankkari? No, totta kai tuli. Uskomatonta. Itse olisin antanut Blues-pakille 2 min ja Lasselle henk.koht. kympin. No, onneksi Jamo hoiti rankkarin ja Blues itse pelin.

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Silloin tällöin Mäkkäriltä lähtee jalat alta aika nätisti, mahtuu mielestäni top 20:neen.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Vykoukal

Viestin lähetti Kaljami

Hmm... tuskin. Kaveri kun on nimittäin ollut jo parina kautena loppukaudesta poissa, kun nivus on vihoitellut. Keväällä/kesällä tehtiin Vykoukalille yhteensä kaksi nivusleikkausta, ja ilmeisesti ihan hyvin tuloksin. Nyt kaverilla oli lievää rasitusvammaa Lukko- ja Kärpät-peleissä, eikä mitään riskejä haluttu ottaa, joten Jiri huilasi ne pelit. Kuuluisa tsekkiläinen nivusvammahan ilmenee vain pääkaupunkiseudun sisäisissä kamppailuissa (eikö ihan alunperin ollut Jokerit-HIFK-pelissä?), viittaan siis Ottoon. Mutta Vykoukalin tapauksessa ei mistään tsekkinivuksesta ole kyse.

Vykoukal? Miten kaveri, joka todella harvoin kaatuu, voi olla pahimpia kalastajia? Vykoukal ei todellakaan ole mitään heittäytyjätyyppiä, mies taistelee loppuun saakka eikä kovin usein sitäpaitsi edes kaadu kaukalossa. Toivottavasti, sniper, pääset seuraamaan Bluesin ja kuningas Vykoukalin otteita enemmän, niin huomaat tämän itsekin. Naurettavaa leimata Vykoukal yhdeksi liigan pahimmista sukeltajista... hei mieti nyt oikeasti vähän... ja toisekseen, onko 3 Vykoukalin peliä riittävä määrä muodostaa määritelmä, että kaveri on sukeltaja? Kun itse olen kaverin pelejä nähnyt yhteensä ehkä 80-100, ja olen huomannut vain päinvastaista...

Caloun menee listalle ihan perinteiden takia... tällä kaudella näkemissäni peleissä "Jaana" ei ole kovin hanakasti heittäytynyt, enemmänkin ollut sellainen tasaisen masentunut/flegmaattinen.

Pahin kalastus tällä kaudella, minkä olen nähnyt, oli Blues-Kärpät-pelissä Lepo-Lasse Pirjetän läpiajossa, jossa kaveri oli puolittain läpi. Kun Bluesin pakki kahvasi miestä, niin Lasse lopetti luistelun ja alkoi steppaamaan paikallaan eteenpäin liukuessaan (siltähän se useimmiten näyttää, kun läpipäässyt pyrkii elehtimään dumarille, että "hei, mua kahvataan!!!") Kyseinen tapaus oli vaan niin räikeä rankkarin kalastus, että se pisti silmään. Arvatkaa, tuliko rankkari? No, totta kai tuli. Uskomatonta. Itse olisin antanut Blues-pakille 2 min ja Lasselle henk.koht. kympin. No, onneksi Jamo hoiti rankkarin ja Blues itse pelin.
Itselläsikö vauhti pysyy täydessä kun työnnetään maila kainaloon???

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuo aiemmin mainittu Mäkiaho saa ääneni. Ottaa eniten hermoon just tällaset "kovat" pelaajat, jotka kuitenkin esittävät aivan uskomattomia kuolevia joutsenia pelistä toiseen....:mad:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Ässistä voisi pistää Tähtisen listalle. Olisiko Markku aiheuttanut eniten jäähyjä vastustajalle Ässien pelaajista? Yleensä kyllä ihan aiheesta saavat, kun Tähtinenkin on nopea luistelija ja hitaat pakit joutuvat koukkimaan... Yleensä vielä korkealla mailalla. Mutta tyylillä poika kaatuu. Toinen kaatuja Ässistä on Timo Salonen, mutta siihen kaatumiseen ei tarvita edes sitä, että vastustaja olisi lähellä... :p

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oma joukkue

Jos kaikki sanoisivat suosikki joukkueensa parhaan hyppy-heikin niin saataisiin vähän kuvaa oikeista valinnoista. Näitä pelejähän kaikki ovat nähneet eniten.

SaiPa: Machulda , ei hyppää mutta kaatuu luvattoman herkästi

-H-

theref

Jäsen
Juri Kuznetsov

Ehdottomasti Liigan kovin kalamies. Kesällä ja syksyllä kalasaaliit jäivät niin mitättömän pieniksi että se heijastuu Jurin peliesityksiinkin.

Anna Antti Jurille affenia jotta peli alkaa taas kulkemaan!

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Joo, kyllä Calounilla on vahvat näytöt tällä saralla. Parasta vinoilua aiheen ympäriltä kirjoitti taannoin TS kun Caloun loukkaantui Turkuhallissa: " siniviiva kampitti Calounin".......

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
jepjep

Jan Caloun ja Otakar Janetcky.
Parhaat sukeltajat kautta aikojen.

Ja tietsti Tps!:p

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Älkää unohtako...Kyllä herra J.Jokiharju on kautta aikojen SM-liigan paras sukeltaja...Toki hän oli kova pelimieskin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy