Viestin lähetti Kaljami
Hmm... tuskin. Kaveri kun on nimittäin ollut jo parina kautena loppukaudesta poissa, kun nivus on vihoitellut. Keväällä/kesällä tehtiin Vykoukalille yhteensä kaksi nivusleikkausta, ja ilmeisesti ihan hyvin tuloksin. Nyt kaverilla oli lievää rasitusvammaa Lukko- ja Kärpät-peleissä, eikä mitään riskejä haluttu ottaa, joten Jiri huilasi ne pelit. Kuuluisa tsekkiläinen nivusvammahan ilmenee vain pääkaupunkiseudun sisäisissä kamppailuissa (eikö ihan alunperin ollut Jokerit-HIFK-pelissä?), viittaan siis Ottoon. Mutta Vykoukalin tapauksessa ei mistään tsekkinivuksesta ole kyse.
Vykoukal? Miten kaveri, joka todella harvoin kaatuu, voi olla pahimpia kalastajia? Vykoukal ei todellakaan ole mitään heittäytyjätyyppiä, mies taistelee loppuun saakka eikä kovin usein sitäpaitsi edes kaadu kaukalossa. Toivottavasti, sniper, pääset seuraamaan Bluesin ja kuningas Vykoukalin otteita enemmän, niin huomaat tämän itsekin. Naurettavaa leimata Vykoukal yhdeksi liigan pahimmista sukeltajista... hei mieti nyt oikeasti vähän... ja toisekseen, onko 3 Vykoukalin peliä riittävä määrä muodostaa määritelmä, että kaveri on sukeltaja? Kun itse olen kaverin pelejä nähnyt yhteensä ehkä 80-100, ja olen huomannut vain päinvastaista...
Caloun menee listalle ihan perinteiden takia... tällä kaudella näkemissäni peleissä "Jaana" ei ole kovin hanakasti heittäytynyt, enemmänkin ollut sellainen tasaisen masentunut/flegmaattinen.
Pahin kalastus tällä kaudella, minkä olen nähnyt, oli Blues-Kärpät-pelissä Lepo-Lasse Pirjetän läpiajossa, jossa kaveri oli puolittain läpi. Kun Bluesin pakki kahvasi miestä, niin Lasse lopetti luistelun ja alkoi steppaamaan paikallaan eteenpäin liukuessaan (siltähän se useimmiten näyttää, kun läpipäässyt pyrkii elehtimään dumarille, että "hei, mua kahvataan!!!") Kyseinen tapaus oli vaan niin räikeä rankkarin kalastus, että se pisti silmään. Arvatkaa, tuliko rankkari? No, totta kai tuli. Uskomatonta. Itse olisin antanut Blues-pakille 2 min ja Lasselle henk.koht. kympin. No, onneksi Jamo hoiti rankkarin ja Blues itse pelin.