Ei se varmaan tänään heti suuren pettymyksen jälkeen Ilves-faneja vielä kiinnostaisikaan, mutta viikon päästä voi olla jo eri juttu. Ilveksen edellisestä mitalista on kuitenkin 21 vuotta.Pronssiottelun olisi voinut pelata vaikka tänään pois alta, ketään se ei kiinnosta. Voin kertoa että ensi sunnuntaina kovin moni pelaaja ei sitä selvinpäin pelaa.
En pidä koko mitalikonseptista, mielestäni finaalit hävinneelle joukkueelle pitäisi jäädä historiankirjoihin finaalitappio eikä hopeamitali. Mutta jos tosiaan kerran nämä on pakko jakaa niin kyllähän sen juuri pitäisi noin mennä että jaetaan se sitten runkosarjan paremmin vetäneelle. 60 peliä on kuitenkin aika hyvä otanta.Itse mieluiten poistaisin pronssiottelun ohjelmasta kokonaan ja jakaisin pronssit sille semifinaalien häviäjälle, joka on sijoittunut runkosarjassa paremmin. Niin Ruotsissakin tehdään. On kuitenkin selvää, että niin kauan kuin pronssiotteluissa käy tuhansia ihmisiä katsomassa peliä, juomassa kaljaa ja muutenkin käyttämässä rahojaan, pronssiottelut säilyvät ohjelmassa.
Kyllä ne noihin saa ainakin jonkun verran vaikuttaa, esim. TPS - HIFK sarja alkoi 27.3. Sunnuntaina, mutta olisivat saaneet pelata jo 26.3. Lauantaina mutta HIFK ei tähän suostunut.Onko mahdollista että seurat ovat itse saaneet päättää ajankohdan? Molemmilla kuitenkin pitkä aika ilman mitalia (KooKoolla ei vielä yhtään) ja molemmilla on todella pitkä sairaslista. Ehkä ovat itse valinneet tuon ajankohdan että saavat edes muutaman ukon takaisin kokoonpanoon?
Mikäli näin ei ole niin aikamoista puuhastelua Liigan osalta.
Tuo selittääkin rauhallisen ottelutahdin finaalisarjan alussa.Nokia Arenalla on la 23.4. Suomen Nuorkauppakamareiden vuosikokouksen gaalailta, joten silloin ei voi pelata hokia. Monitoimiareena nääs.
Kyllä se Kouvolaan ainakin maistuisi. Kouvolasta on lähdössä viisi bussia Tampereelle ja selvitys on käynnissä, että saadaanko Ilvekseltä lisää paikkoja.Tosin molemmille pronssi varmasti maistuu ja jos nyt viikon verran saavat peliin valmistautua niin voi olla luvassa oikein hyväkin kamppailu ja yleisöäkin varmasti paremmin hallissa kun välierätappiosta on pahin pettymys pyyhkiytynyt pois. Enitenhän tässä kärsii mun liigapörssitaktiikka kun vaihdot oli ajotettu niin että pronssipeli hoidettaisiin pois ennen finaaleja
Molemmilla kuitenkin pitkä aika ilman mitalia (KooKoolla ei vielä yhtään) ja molemmilla on todella pitkä sairaslista. Ehkä ovat itse valinneet tuon ajankohdan että saavat edes muutaman ukon takaisin kokoonpanoon?
Pronssiottelun olisi voinut pelata vaikka tänään pois alta, ketään se ei kiinnosta. Voin kertoa että ensi sunnuntaina kovin moni pelaaja ei sitä selvinpäin pelaa.
Pronssiottelun olisi voinut pelata vaikka tänään pois alta, ketään se ei kiinnosta.
Enpä usko että kukaan lähtee uraansa pilaamaan sen takia että pääsee lomalle etuajassa.Pronssiottelun olisi voinut pelata vaikka tänään pois alta, ketään se ei kiinnosta. Voin kertoa että ensi sunnuntaina kovin moni pelaaja ei sitä selvinpäin pelaa.
Eiköhän pelaajilta löydy sopimuksista vielä mitalibonuksetkin. Viikko pelien välissä on silti liikaa.Enpä usko että kukaan lähtee uraansa pilaamaan sen takia että pääsee lomalle etuajassa.
Ketään ei kiinnosta pronssipeli? Saattaa ihan hyvin pronssipeli pestä yleisömäärässä finaalisarjan pelit...
Ei, kukaan ei uskonut, että Ilves menisi jatkoon Kärpät-sarjasta.Pakko kyllä sanoa, että amatöörimäistä touhua Liigan ja Tampereen seurojen osalta tämä areenan varauskalenteri. Eikö siellä ole ajateltu, että 1. ja 3. sijoitetut joukkueet voisivat pelata samanaikaisesti pudotuspelisarjoja huhtikuun lopulla?
Mitä Liigan / Tampereen seurojen olisi tässä pitänyt tehdä? Ei Liigalla tai Tampereen seuroilla ole hauista ajaa muita areenan tapahtumia päivämääriään vaihtamaan. ...ja kun kuitenkin monitoimiareenasta puhutaan, niin väistämättä niitä muita tapahtumia on.Pakko kyllä sanoa, että amatöörimäistä touhua Liigan ja Tampereen seurojen osalta tämä areenan varauskalenteri. Eikö siellä ole ajateltu, että 1. ja 3. sijoitetut joukkueet voisivat pelata samanaikaisesti pudotuspelisarjoja huhtikuun lopulla?
Niin itse asiassa jos ajatellaan missä vaiheessa pitä varata ylipäänsä tilaisuudelle aika Tampereen areenassa tai missä tahansa. Niin nyt myydään jo kahden kolmen vuoden päähän aikoja. Ensi kauden play offit on jo varattu aivan varmasti jo alustavasti.Eiköhän pelaajilta löydy sopimuksista vielä mitalibonuksetkin. Viikko pelien välissä on silti liikaa.
Pakko kyllä sanoa, että amatöörimäistä touhua Liigan ja Tampereen seurojen osalta tämä areenan varauskalenteri. Eikö siellä ole ajateltu, että 1. ja 3. sijoitetut joukkueet voisivat pelata samanaikaisesti pudotuspelisarjoja huhtikuun lopulla?