Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jo on kumma, jos maassa makaavan puolustuskyvyttömän 5 kertaa päähän lyöminen ei tuota mitään jatkotoimenpiteitä.Tuleekohan Ritchielle pannaa eilisestä tempustaan?
Jo on kumma, jos maassa makaavan puolustuskyvyttömän 5 kertaa päähän lyöminen ei tuota mitään jatkotoimenpiteitä.Tuleekohan Ritchielle pannaa eilisestä tempustaan?
Tuleekohan Ritchielle pannaa eilisestä tempustaan?
Sekoitat nyt puolustuskyvyttömän ja puolustushaluttoman. Mä pystyisin ottamaan nuo muutamat hanskat kädessä tehdyt tuuppaisut nauraen vastaan.Jo on kumma, jos maassa makaavan puolustuskyvyttömän 5 kertaa päähän lyöminen ei tuota mitään jatkotoimenpiteitä.
Mua kiinnostaa. Mutta sen sarjan nimi on UFC. Tämän pitäis olla ihan jääkiekkoa.Ritchien teko voi täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkit. Joka tapauksessa täysin vastenmielistä väkivaltaa. Ei tällaisten edesottamusten todistamisesta halua maksaa ensimmäistäkään pääsylippueuroa.
Sekoitat nyt puolustuskyvyttömän ja puolustushaluttoman. Mä pystyisin ottamaan nuo muutamat hanskat kädessä tehdyt tuuppaisut nauraen vastaan.
Hae nyt se Gudbranson vs. Cousins ja vertaa noita keskenään. Tuo on ihan oikeasti pientä tuuppimista, mitään tekemistä nyrkkien heiluttelun kanssa. Aivan uskomatonta tuubaa saatu väännettyä tästä pienestä episodista.Nyt on vähän Leonilla kardemummaa viestissä. Tuollainen päälle satakiloinen jässikkä kun alkaa heiluttamaan nyrkkejä päätäsi kohti, kun makaat jäässä niin siinä tulisi äkkiä pää kipeäksi.
Samaa mieltä. Nurmi on helvetin ärsyttävä itkijä tuolla kentällä ja filmaa minkä kerkiää. Ainakin Lukkoa vastaan. En missään nimessä arvosta tuollaista tapaa toimia kentällä. Toisaalta taas on ihan helvetin hyvä pelaaja. Sekin on ärsyttävää näin toisen joukkueen kannattajan silmin.Ajatella että jotkut täällä syyttelee Nurmea. Vaikka ei ole minunkaan lempipelaaja niin onhan tuo täysin Ritchien vika. Toivottavasti saa pitkän pelikiellon.
Tuleekohan Ritchielle pannaa eilisestä tempustaan?
Hae nyt se Gudbranson vs. Cousins ja vertaa noita keskenään. Tuo on ihan oikeasti pientä tuuppimista, mitään tekemistä nyrkkien heiluttelun kanssa. Aivan uskomatonta tuubaa saatu väännettyä tästä pienestä episodista.
En minä hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Ihan taas oma tulkintasi. Mutta sääntötulkinnoista voin kyllä keskustella. Koita nyt ymmärtää, että kyse on tulkinnasta. Siihen vaikuttaa tilanne, väkivaltaan käytetty voima ja muutama muukin pikkuasia niiden mielestä, jotka niitä tulkintoja tekevät. Minä vain kerroin oman mielipiteeni teon vakavuudesta. Ei ole kovin vakava tuolla voimakkuudella.Mitä vitun tekemistä jollain muulla tapauksella on tämän kanssa? Ei mitään.
Kyse on vain siitä että kaltaisesi vatipäät HYVÄKSYVÄT jäässä makaavan kypärättömän pelaajan takaraivoon lyömisen. Ei mistään muusta.
En minä hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Ihan taas oma tulkintasi. Mutta sääntötulkinnoista voin kyllä keskustella. Koita nyt ymmärtää, että kyse on tulkinnasta. Siihen vaikuttaa tilanne, väkivaltaan käytetty voima ja muutama muukin pikkuasia niiden mielestä, jotka niitä tulkintoja tekevät. Minä vain kerroin oman mielipiteeni teon vakavuudesta. Ei ole kovin vakava tuolla voimakkuudella.
Niin oliko tässä tarkoitus keskustella minusta vai tästä kaukalon tapahtumasta?Hyväksyt, sekä tuon teon että väkivallan yleensä.
Ei voi tulla. Tämähän oli vain mm.Tuleekohan Ritchielle pannaa eilisestä tempustaan?
Niin oliko tässä tarkoitus keskustella minusta vai tästä kaukalon tapahtumasta?
Hae nyt se Gudbranson vs. Cousins ja vertaa noita keskenään. Tuo on ihan oikeasti pientä tuuppimista, mitään tekemistä nyrkkien heiluttelun kanssa. Aivan uskomatonta tuubaa saatu väännettyä tästä pienestä episodista.
Se on juuri näin. Ei todellakaan yrittänyt satuttaa, eikä satuttanut. Jos olisi ollut tarkoitus satuttaa niin seuraukset olisi olleet vähän toisenlaiset.Sekoitat nyt puolustuskyvyttömän ja puolustushaluttoman. Mä pystyisin ottamaan nuo muutamat hanskat kädessä tehdyt tuuppaisut nauraen vastaan.
En minä hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Ihan taas oma tulkintasi. Mutta sääntötulkinnoista voin kyllä keskustella. Koita nyt ymmärtää, että kyse on tulkinnasta. Siihen vaikuttaa tilanne, väkivaltaan käytetty voima ja muutama muukin pikkuasia niiden mielestä, jotka niitä tulkintoja tekevät. Minä vain kerroin oman mielipiteeni teon vakavuudesta. Ei ole kovin vakava tuolla voimakkuudella.
Ihan rehellisesti.Ihan rehellisestikkö väität, että tuo ei ollut kovin vakava tapahtuma? Nurmi ei olisi saanut käsiä suojaksi, niin mitään ei olisi tapahtunut. Valoja päälle nyt.
Tämä on totta. Nurmi pelleilee ja ärsyttää pelistä toiseen niin jollain moukalla saattaa se mennä ihon alle. Selvästi Ritchien kuuppa meni jumiin kun hennon tönäisyn seurauksena Nurmi meni heti levyksi. Olis jättänyt siihen kunnei tuosta vielä jäähyä edes olisi vihelletty mutta nyt possutteli oikein urakalla. Nyt 5 peliä ja kärpät potkii ulos.Sekoitat nyt puolustuskyvyttömän ja puolustushaluttoman. Mä pystyisin ottamaan nuo muutamat hanskat kädessä tehdyt tuuppaisut nauraen vastaan.