Niin eikö tuo nyt ole ihan selvää, miksi näitä valituksia tehdään:En minä puhunut mistään yhdestä tilanteesta. En mistään tietystä seurasta vaan kylmästi siitä mitä kolmen seuran puolesta tapahtui. Täysin ennen kuulumatonta että useammalta seuralta tulee tuollainen reagointi kurinpidon tuomioihin.
Sinä voit minun puolestani jatkaa olemaan tyytyväinen nykyiseen kurinpitoon ja olla ihan rauhassa sokea näkemään ettei seurat enää ole.
Mitään annettavaa ei nyt vain valitettavasti sinulla edes siihen alkuperäiseen viestiini ollut. Yrität koko ajan täyttä paskaa jauhamalla työntää sanoja suuhuni. 800€, Ei mitään hävittävää, IFK-fanit. Täysin irrelevantteja juttuja. Lopeta jo.
1. Koska pudotuspelit alkavat.
2. Koska se valittaminen ei aiheuta mitään merkittävää haittaa epätodennäköisesti saatavaan hyötyyn, mutta kaikki mahdolliset oljenkorret käytetään.
Miksi päättely, että olisin tyytyväinen pelikieltoihin? Johan tuo Teissalan tilanne oli absurdi. Muut selviä. Enkä minä puhunut kuin näistä päätöskierrosten tapahtumista, koska niistä muista ei ole ymmärtääkseni valitettu, joten seurat ovat joko olleet tyytyväisiä tai sitten eivät nähneet vaivaa valittaa. Sinun näkemyksen seurojen kokonaisvaltaiseen kurinpidon lyttäämiseen on siis omaa spekulointia, eikä näytä perustuvan mihinkään faktaan. Mutta en vaadi sinulta perusteluita näihin ja hyväksyn näkemyksesi.
Laitetaan nyt sitten esimerkki, kun sitä kaipasit:

SM-liigan ruotsalaistähti Malte Strömwall sai joulukuussa pelikieltoa ”masturbointieleestä” – nyt se kumottiin: ”Toivottavasti liiga ja kurinpito tarkastelevat omaa toimintaansa kriittisesti”
Urheilun oikeusturvalautakunta vapautti Malte Strömwallin pelikiellostaan.

Kiitoksia keskustelusta.